chiddush logo

רגע לפני הקיץ – המדריך להובלות דירה

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 4/5/2016

 
עונת הקיץ מתקרבת וחברות ההובלה כבר נערכות לקראת עוד עונה לחוצה של מעברי דירה. בישראל, הביקוש לחברות הובלה עולה בפי שלושה ויותר במהלך הקיץ וקל מאוד להבין מדוע. התקופה שלפני התחלת שנת הלימודים היא המועדפת לביצוע שינויים הן עבור משפחות והן עבור סטודנטים. אספנו מספר טיפים עבור קוראינו, כאלה שיעזרו לכם לבחור חברת הובלות ולעבור את תהליך המעבר בשלום.

מעבר דירה הינו אירוע מלחיץ ולעיתים גם יקר שאם לא תנקטו באמצעי זהירות נאותים, הוא עלול להסתיים, במילים עדינות, לא בדיוק באופן שדמיינתם לעצמכם. השאלה המתבקשת היא איך תוכלו למצוא חברת הובלות אשר אתם יכולים לסמוך עליה שתבצע את הובלות הרכוש והחפצים שלכם במקצועיות ובאמינות, ובו זמנית להיות רגועים עם ההחלטה הזו. בחירת חברת הובלות כזו איננה פשוטה, ישנם יותר ויותר מעברי דירה בשנים האחרונות ואיפה שיש ביקוש, יש היצע. עובדה שהביאה להקמת חברות הובלות רבות שאתם יכולים לבחור מביניהן, חלקן טובות וחלקן טובות פחות (או שלא טובות בכלל...). לכן כאשר אתם מחפשים אחר חברת הובלות ואתם מקווים למצוא חברה אשר תספק שירות הובלות איכותי ואמין כדאי לכם לבדוק טוב מאוד במי אתם בוחרים. זהו צעד קריטי להצלחת המעבר ועליכם להקדיש לו את הזמן הנחוץ.

במדריך שלפניכם, תוכלו למצוא כלים לבדיקת חברת ההובלה ולהסיק האם היא מתאימה לכם ועונה על הדרישות המתבקשות.

שאלו חברים ושכנים – הדבר הכי בסיסי וטוב שאפשר לעשות. האנשים שאתם מכירים הכי טוב הם האנשים שאתם גם יכולים לסמוך עליהם שיציעו לכם חברה הובלות טובה שיש להם ניסיון אישי עמה. אל תתביישו ודאגו לשאול את חבריכם לעבודה, שכנים וגם משפחה לגבי ניסיונם ועל מי הם ממליצים שיבצע את ההובלה עבורכם. המלצה זו תוכל לחסוך לכם זמן רב ולעתים גם עוגמת נפש. אם בכל זאת אינכם מכירים אנשים שעברו דירה בזמן האחרון ואין לכם המלצות, ישנם כלים אחרים שתוכלו להשתמש בהם כמו למשל המלצות מפורומים בתחום, שם לרוב האנשים יש ניסיון אישי עם מעבר דירה דרך מגוון חברות. תוכלו להתייעץ איתם לפני בחירת החברה המתאימה לכם ולקבל רעיונות שימושיים. באיסוף ההמלצות, עליכם לבחור בחברה שמבצעת הובלות באזורכם. אם אתם זקוקים לשירותי הובלות במרכז, תדאגו שחברת ההובלות אכן ממוקמת במרכז שאם לא כן, עלויות ההובלה עשויות לגדול שלא בצדק.

ביקורות באינטרנט – אז שאלתם את קרובי המשפחה והחברים, הסיפור עוד לא נגמר, יש מבדק איכות חשוב מאוד שכדאי לכם להתייחס אליו והוא ביקורות באינטרנט. ישנם המון אתרים באינטרנט אשר מראים את הדירוג והביקורות שקיבלו חברות הובלה למיניהן. כדאי לכם לבדוק חברות אשר קיבלו ציונים טובים ומקהל רחב במיוחד. חפשו ביקורות אותנטיות ומפורטות אשר מספרות בדיוק את היחס והשירות שהלקוחות קיבלו. אם תראו שיש שלל המלצות וביקורות חיוביות על חברת הובלות מסוימת, תדעו שאתם בדרך הנכונה לבחירת חברת הובלות אשר דואגת לספק שירות איכותי ללקוחותיה.

התקשרו והיפגשו עם חברת ההובלה – המלצות זה דבר טוב אך כשמדובר בהובלה, זה לא מספיק. התקשרו עם חברת ההובלות ובררו כל פרט שנראה לכם חשוב כגון המצאות ביטוח הובלות (עליו נרחיב בהמשך, האם יש להם את הכלים הדרושים להובלה כדוגמת מנוף (אם יש צורך בכך) וכמובן בררו לגבי זמינותם במועד ובשעה שנוחים לכם. בנקודה זו, עליכם להבין שהובלת דירה עשויה להיות תהליך מורכב ולכן, אין להסתפק בשיחת טלפון ולקיים פגישה שתשמש אתכם לשתי מטרות עיקריות – האחת – היכרות והתרשמות מהאנשים שעומדים לפניכם שהרי אין כמו מראה עיניים ואף שיחת טלפון לא יכולה להחליף פגישה פרונטלית. שנית, פגישה שכזו מנוצלת לצורך סקירת תכולת הבית על ידי חברת ההובלות, צעד שלבטח ימנע אי הבנות וקונפליקטים בדיוק ביום ההובלה. לאחר סקירת התכולה והסכמה על מחיר, תעדו את הפרטים באמצעות חוזה הובלות מסודר שיכלול את כל הפרטים, לרבות תאריכים, שעות, מחיר ומספר המובילים.

בדיקת ביטוח – ביטוח הובלות הינו נושא שאין להתפשר עליו. אם לחברת ההובלות אין ביטוח תקף, עברו לחברה הבאה. כיום, חברות ההובלה מודעות לעניין שביטוח הוא תנאי הכרחי למקצועיות ולשירות. כמו כן, תאונות לצערנו קורות ולא משנה כמה מקצועית החברה שבחרתם. הדבר היחיד שיכול לפצות אתכם במקרה שכזה, הוא הימצאותו של ביטוח איכותי. בדקו את גובה הכיסוי ואת התנאים הכלליים.

חומרי אריזה למעבר דירה – אם בעבר כשהייתם עוברים דירה, חיפשתם ארגזים וקרטונים במרכול השכונתי, כדאי שתדעו שהזמנים הללו חלפו. כיום, תוכלו לקבל קרטונים מחברת ההובלות ששכרתם, אם בחינם או בעלות סמלית. כמו כן באפשרותכם לרכוש קרטונים וחומרי אריזה באינטרנט. בתוך זמן קצר, תוכלו לרכוש מגוון רחב של פתרונות אחסון וקרטונים שמיועדים למעבר דירה ולקבלם עם משלוח עד לביתכם.

השוואת הצעות מחיר מחירי ההובלות בין חברות, עשוי להיות בעל שונות גבוהה מאוד, של עשרות אחוזים ויותר. פערים אלה לא תמיד מוצדקים כך שעל מנת לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר, עלינו לבצע סקר שוק מקיף. תוכלו לעשות זאת על ידי השוואת מספר חברות הובלה שעמדו בקריטריונים שלכם ושאתם מרגישים שלווים עם הבחירה בה. לחלופין, תוכלו לקבל באופן עד 5 הצעות מחיר עבור הובלת דירה באופן פשוט ונוח ממספר חברות הובלה בתוך מספר דקות על ידי מילוי פרטי ההובלה.

זכרו, בדיקה קפדנית של חברת ההובלות שבחרתם יכולה להקל עליכם בתהליך המורכב של מעבר הדירה. הקדישו את הזמן הראוי לקריאת חוות דעת ולאיסוף המלצות. אנו בטוחים שאם תיערכו בשלב מוקדם, תארזו את חפציכם באופן מסודר ותשתמשו בשירותים של חברת הובלות אמינה ומקצועית, תוכלו לעבור דירה בצורה נינוחה (כמה שניתן) ובתקווה לזכות גם בערב רגוע ושקט בביתכם החדש.   

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע