chiddush logo

קול קורא

נכתב על ידי שניאור, 30/5/2016

 

בס"ד

ל"ג בעומר התשע"ו

אחי ורעי,

חברי היקרים,

  בשנות ה-50, הוקם ביד-אליהו ת"א, בית-הכנסת  איילון,  ע"י מספר ניצולי שואה, צדיקים וחסידים, אודים מוצלים מאש, קדושי עליון.  במשך למעלה מיובל שנים המה המקום מתפללים, ושימש מגדלור, לאזור ולכל תושביו. אולם, יהודים יקרים אלו, עזבו אותנו זה אחר זה, ובשיבה טובה, עלו לישיבה של מעלה. בית-הכנסת התרוקן, נעזב, ועמד בסכנת סגירה.

  עד שהגיעו לבית הכנסת, חבורת צעירים נמרצים, והמקום החל לפרוח מחדש.  מניינים של תפילות, שיעורי תורה רבים, מפעלי חסד וקרוב לבבות, ועוד היד נטויה, בעזרת ה'.

     אך לצערנו, מבנה בית הכנסת, בחיצוניותו, עדיין ישן, מוזנח, ומעורר רחמים. רצפה עקומה, ספסלים ישנים ושבורים, - כך לא צריך להראות, בית ה'.

            לכן, נתן ה' בלבנו יוזמה, והחלנו בשיפוץ המקום. אך מה לעשות לשם כך חסרים עדיין, סכומי עתק.  אנא, חברי היקרים, כל מי שיכול לתרום ולו גם 18 ש"ח  - זה יעזור.  ומי שרוצה לתרום   לכל הבניין חציו או חלקו , יוכל להנציח את שמות יקיריו שהלכו לעולמם,  ויקרא אגף, או תחום מסוים בבית הכנסת  על שמם.

גם אם אין ביכולתכם לעזור כרגע, אנא הפיצו את המייל הזה, עוד ועוד. מי יודע, אולי בסיבוב החמישי או העשירי של משלוח המייל – הוא יגיע לתורם הנדיב, שיציל את המבנה. והזכות תהיה שלכם,      כי המייל הזה – יצא ממכם.

   שקל אחר שקל, יחד, נחזיר עטרה ליושנה, וזכות ניצולי השואה,  בגן-עדן מנוחתם, תגן עליכם, וימליצו טוב בעדכם.

תבורכו מפי עליון !

יהודה להב,

נייד 057-3172737 |

חברכם

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה