chiddush logo

5 רעיונות לאטרקציות חינמיות עם הילדים

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 19/4/2017

בילוי משותף עם הילדים לא חייב לגרום לחריגה ממסגרת התקציב המשפחתי. יש אטרקציות חינמיות בכל רחבי הארץ ורק צריך לבחור אותן בצורה נכונה. הנה כמה הצעות מיוחדות

בחירת אטרקציה למשפחה עם ילדים היא משימה מורכבת שמחייבת התייחסות גם להיבט הכלכלי. רוב ההורים רגילים לכך שיציאה מהבית מלווה בהוצאה של כמה מאות שקלים לפחות, אך האמת היא שלא חייבים לחרוג ממסגרת התקציב כדי לבלות זמן איכות משותף. הסוד הוא למצוא את האטרקציות המתאימות לגיל הילדים ולבדוק מראש איפה ניתן לבלות בלי לפתוח את הארנק.

הנה כמה רעיונות שיפתיעו אתכם לאטרקציות חינמיות עם הילדים:

1. חוות חפציבה

החווה החקלאית "חפציבה" הוקמה בשנת 1890 ומאז צברה לה עדת מעריצים של הורים וילדים בטווח רחב של גילאים. המקום פתוח לסיורים עצמאיים בכל ימות השבוע בחינם עד רדת החשיכה ויש בו הרבה פעילויות מפתיעות. בין היתר, כדאי להזכיר את מתחם הצפרות ואת הסקירה של תולדות היישוב במוזיאון המקומי.

2. ג'ימבורי "גן העיר"

לא רבים יודעים שבמרכז תל אביב יש ג'ימבורי מפואר שהכניסה אליו היא לגמרי בחינם. הג'ימבורי נמצא מתחם "גן העיר" ליד כיכר רבין והעירייה, והוא מיועד לילדים בגילאי 0-2 . יש בו גם מתחם משחקים לילדים בגילאי 2-4 ואין פלא שהוא מושך אליו מבקרים מכל רחבי הארץ. אפשר לפרוק אנרגיות בג'ימבורי לפני שממשיכים לטיול על אבן גבירול, או להגיע במיוחד ולשלם רק על חנייה בעיר הכי צפופה בארץ.

3. התחנה לחקר ציפורי ירושלים

מי שמחפש פעילות לילדים בירושלים ולא רוצה לשאת בהוצאות מיותרות חייב להכיר את התחנה לחקר הציפורים. התחנה נמצאת בגן הוורדים בגבעת רם ולא נדיר למצוא שם חוקרים מיומנים שבאים לעקוב אחר התנאים המיוחדים בארץ הקדוש. הכניסה לתחנה חופשית לגמרי אבל בפנים אפשר למצוא השקעה מאסיבית בתשתיות ופעילויות. כמו כן, לא חייבים להגיע עם רקע קודם ואפשר לבוא רק על מנת להתרשם מעולמם המרשים של החי והמעופף.

4. חורשת רמת הנדיב

אי אפשר לסקור פעילויות לילדים בחינם ברחבי הארץ בלי להזכיר את אזור הצפון. כדאי בעיקר לבקר לפחות פעם אחת בחורשת רמת הנדיב, שמוגדרת על ידי חלק מהמעריצים גם בתואר "פארק לאומי" או "יער". ברמת הנדיב יש מרכז מבקרים עם נציגים שישמחו לענות לכם על שאלה והבילוי מתאים לכל המשפחה.

5. תחנת הכוח "אורות רבין"

התחלנו עם אזור חדרה ולכן נסיים בביקור בתחנת הכוח "אורות רבין". זה מקום מיוחד מכפי שנהוג לחשוב, לא רק כי הכניסה אליו בחינם. ילדים בגילאים שונים אוהבים לראות מקרוב את תחנות הכוח ומתלהבים מהפקת האנרגיה. מרכז המבקרים שוכן בתוך אולם תצוגה חדש והוא מתמקד בבעלי המקצוע שאחראיים על החשמל בחיים שלנו.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע