chiddush logo

איך לחסוך בעלויות הטיול?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 19/4/2017

הדרך הנכונה לחסוך בעלויות החופשה השנתית בחו"ל היא לבחור בצורה נכונה הטיסות, לקבוע סדר עדיפויות ולא לשכוח להתחשב גם בביקוש ליעדים מסוימים לאורך השנה. הנה כל הטיפים החשובים

טיול בחו"ל כרוך בהוצאה כספית לא מבוטלת. עם זאת, רובנו לא מוותרים על החוויה ומתכננים כבר כמה חודשים מראש את החופשה השנתית עם בני הזוג והילדים. השאלה היא מה אפשר לעשות כדי בכל זאת לחסוך בהוצאות, אבל כמובן בלי להתפשר על איכות הטיול או על היעד. מסתבר שיש לא מעט טיפים שיכולים לעזור והנה כמה מהם:

1. בחרו היטב את הטיסה שמתאימה לכם

ההוצאה העיקרית בטיול ליעדים קרובים ורחוקים היא בדרך כלל הטיסה. היתרון הוא שיש לכם גמישות גבוהה בבחירת חברת התעופה, סוג הטיסה והמסלול. תוכלו למשל לוותר על מזוודות בטיסות לואו קוסט ולצמצם בעשרות אחוזים את מחירי הטיסות למערב ומזרח אירופה, או להוסיף קונקשן בטיסות ארוכות.

עצירת ביניים היא הרבה פחות מתסכלת ממה שחושבים, בעיקר אם מתכננים אותה בצורה נכונה ויוצאים מהשדה לסיבוב קצר בעיר. בצורה כזו אפשר להרוויח יעד נוסף ובעיקר לעמוד במסגרת התקציב.

2. קבעו סדר עדיפויות

כל אחד רואה בעיני רוחו טיול שונה. המשמעות היא שיש לנו גם סדרי עדיפויות אחרים, ולכן אנחנו נעדיף לחסוך על המלון והלינה, לעומת כאלה שלא יוותרו על מסעדה ואטרקציות. קביעת סדר עדיפויות חשובה כי היא תאפשר לכם לדעת לקראת מה אתם הולכים.

מהבחינה הזו, הדרך לחסוך בהוצאות כרוכה במידה רבה בהחלטות שנקבל באופן עצמאי. אפשר לאסוף כמובן המלצות מחברים, קרובים ובני משפחה, אך בסופו של דבר צריך לקחת אחריות. קבעו סדר עדיפויות ברור שעולה בקנה אחד עם הטיול שעליו חלמתם ולא תתחרטו.

3. השתמשו בכלים טכנולוגיים

קחו בחשבון שהזמן הכי משתלם להזמין טיסה ליעד רחוק הוא 4-5 חודשים לפני התאריך המבוקש. השתמשו בכלים הטכנולוגיים שעומדים לרשותכם וקבלו התראות על ירידת מחירים כדי לפעול בזמן.

בנוסף, היכנסו לאתרי האינטרנט הרלוונטיים כדי להזמין כרטיסים להצגות במחיר מוזל ולחסוך את העמידה בתור. 

4. שימו לב לפערי המחירים בין העונות

בענף התיירות יש משמעות גדולה לנושא של ביקוש מול היצע. הביקוש לטיסות וחופשות בחלק מהיעדים קבוע כמעט לכל אורך השנה, בעיקר במקומות פופולאריים כמו ניו יורק או פריז, אבל יש מקומות שבהם קיימים פערים גדולים בין המחירים. את הפערים האלה תוכלו לנצל אם תכינו מראש את שיעורי הבית.

כך למשל תגלו שהתקציב עבור טיול למרוקו בקיץ שונה מהתקציב לטיול בחורף. בתקופת החורף אמנם תצטרכו לבצע התאמות מסוימות מבחינת מזג אוויר, אבל תשלמו הרבה פחות. המחירים הכי יקרים הם ביולי-אוגוסט בגלל החופש הגדול ובתקופת חול המועד פסח, אז כדאי להביא את זה בחשבון.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע