chiddush logo

הלכות בדקים תחתונים

נכתב על ידי טל סייג, 21/7/2017

הלכות בדקים תחתונים:

 

יש חסרון מסוים בתורה בביאור בהרחבה של ענייני הבדקים התחתונים שבאדם והאופן הנכון והמתוקן לטיפול בהם כגון צואה שתן וזרע לפיכך ראיתי לנכון לסדור קובץ זה של ההוראות התקינות לטיפול בכול העניינים האלו ולהלן סדריהם:

 

 

הלכות נקיות והתפנות ובו 18 סימנים:

 

ידוע שהיהודים/יות עם ישראל, הם רחמנים ביישינים וגומלי חסדים, אך יש בישנות עצמית מהטיפול היום יומי ביציאות התקינות בבית הכסא בהילוך מעיים בדרך הארץ (גדולים בשרותים) משום גועל או סתם איזו שהיא אי נוחות שהיא נקראת בישנות נפולה, כי מזיקה מאוד לגוף, כי ההיצטברות של יותרות האוכלים בתחתית המעיים עושה עשנים בלב עשנים במוח, עכירות דמים, טשטושים סחרחורות על הבוקר, תחושת עייפות ולאות ותרדמת וסחבת בכול מהלך תחילת היום וגורמת לחוסר פעילות תקינה של הגוף, ובגילאים הצעירים 5-17.5 לגדילה לא תקינה של הגוף.

 

רבנו אומר שיש סוג של יצר רע שאין עניינו למנוע מאיתנו מצוות כלל או לגרום לנו לעשות עברות, אלה רק להכניס אותנו לעצבות פנימית דכדוך ודיכאון וזה כול מטרתו, ובאמת כמבואר בתניא רגשות אלו נמשכות מיסוד העפר והם מקור הרוע הפנימי שאנחנו עשויים מעפר, וכאשר אנחנו לא נשמרים בהיבדקות לנקבים ומשהים את הנקבים, - יסוד העפר של יותרות האוכלים גדל ופסולת האוכלים שמחכה שם למטה בתחתית המעיים עוסקת בלהתחבר עם העניין הרוחני של העצבות הדכדוך והדיכאון ולעשות אותנו כלי לעצם הרוע עצמו, ולכן היצר הרע הזה לא חושש כלל למצוות ולעברות אלה רק לתחושה הפנימית שיש בתוך האדם ומה הקומה שהוא מעלה לעליונים.

 

לכן על האדם לבדוק את עצמו לכוח הדוחה הפסולת אוכלים דרך הנקב האחורי בכול עת מזדמנת וברגע שמוסר החלק הזה אל מתחת לאדמה האדמה מתקבלת אותו בכוחות מחודשים מאיתה להיות שמח דרך הרגליים ואגן הירכיים, ויעסיק את עצמו האדם אחרי ההתפנות בכאלו וכאלו דברים המשמחים אותו ויתחבר לשורש הטוב ולמקורו, וטוב שילך למקווה אחרי התפנות (עצה של האור החיים הקדוש) כדי למתק את העיסוק הארוך בקליפת העפרי של ההתפנות במים.

 

כי השמחה היא מדרכי הבריאות של הגוף והעצב מדרכי החולי ואיך ידבק בבורא עולם כשאינו בריא כי בורא עולם נקרא בורא עולם משום טרחתו בבריאותנו, וכך ינהל האדם היהודי את חייו מתוך בריאות ושמחה ודבקות בבורא עולם.

 

תלמוד בבלי מסכת ברכות דף י"ד - ט"ו 

ואמר רבי יוחנן: הרוצה שיקבל עליו עול מלכות שמים שלמה -  יפנה ויטול ידיו, ויניח תפילין ויקרא קריאת שמע ויתפלל, וזו היא מלכות שמים שלמה. אמר רבי חייא בר אבא אמר רבי יוחנן: כל הנפנה ונוטל ידיו ומניח תפילין וקורא קריאת שמע ומתפלל - מעלה עליו הכתוב כאלו בנה מזבח והקריב עליו קרבן, דכתיב: ארחץ בנקיון כפי ואסובבה את מזבחך ה'.

 

כי הגופים של הדורות האלו מאוד חלושים ודקים ודלופים ואספסופים ולכן יש לנקוט כלפיהם משנה זהירות ויעילות בטיפול בהם לרפואה ובריאות שלמה, ויש בדור הזה כבר וכמה כלים שיכולים לשמש היטב לזאת המטרה כדלהלן:

 

1). כשקם/ קמה בבוקר אחרי לבישת הבגדים הבסיסיים ורחיצת פנים וידיים  להכין כוס תה / קפה / נס קפה / או בילדות שוקו או מוקה או שוקולית מזוג במעט חלב כדי לאפשר תחילת פעילות מעיים תקינה וזרימה בצנרת הפנימית של הוושט הקיבה והמעיים.

 

2). יתחיל / תתחיל ללכת ולהפעיל הרבה את הרגליים לאפשר זרימת דמים מואצת בחלק התחתון של הגוף, - ילך קצת במסדרונות הבית או בחצר ובמרפסת עד שתעבור זרימת דמים למערכות הגוף התחתונות דרך הזרמת דמים של רגליים.

 

3). אם נוהג את עצמו במקווה ילך למקווה למים החמים משום שפותח נקבוביות העור, ומשחרר את הגוף מכול מיני מתחים ולחצים ומתחיל להוריד פסולת האוכלים לאט לאט לתחתית המעיים, ולכן ישתהה שם רוב גופו במים כמה שצריך ואם אין מקווה אז לפחות מקלחת חמה.

 

4). יואכל משהו קטן שמכיל עמילנים או חמשת מיני דגן שברכתו מיני מזונות וברכת מעיין שלוש אחריה לחזק פעילות מעיים וטוב שיישתה גם משקה קל עם זה.

 

5). לגופים חזקים שלא מזיק לריאותיהם ולפיהם יותר מידי טוב לפעמים לעשן כמה סיגריות או לקחת טבק לאף או לגרגור בפה כי הניקוטין בדם מעורר פעולת נקבים.

 

6).  כבר תוך כדי כמה מההליכים האלו ודאי שנצרך לקילוח אמה (קטנים, - הטלת שתן) ואחריו עליו יכול לסמוך את כל ברכות השחר עם האשר יצר את האדם בחוכמה שמחויב בה.

 

7).  יתקין לעצמו בית כסא סגור היטב עם מנעול שלא יהיה הפרעות בעבודת המחשבה והרעיון וההרהור שמישהו נכנס דופק בדלת או פתאום שואל אותך איזו שאלה וגורם להיתקעות העמוד קילוח אמה (שתן) או עמוד הגדולים (צואה), ולעכבות, - ידאג לחלון גבוהה לאוורור או ונטה (מאורר) ומבשם אויר או ספריי ריח טוב למהלך השהות שם, - שלא יהיה תחושת מחנק.

 

8). אם הוא עם ציצית כובע חליפה ועוד מלבושים אחרים שמעכבים התפנות בלי עכבות ידאג לחלוץ אותם שלא ישמשו במקום הטומאה כלום, כי יותר מידי בגדים כשמתפנים מעכב מאוד נוחות ההתפנות, גם אם החולצה עם שרוול ארוך וכפתור יפשיל את השרוול לפחות, - כדי לא להגיע לכדי התלכלכות השרוול.

 

9). יתקין בבית כסא שפריצר טוש צרצור שטפן שחיוני מאוד להתנקות שם היטב הייטב עם מים וטוב שיתחיל להיות בכול הבתי כסא במקומותינו, ולא שטפן מחובר לאסלה קטן אלה מחובר לצינור שורש הנייגארה (הדוד מים הראשי שמעל האסלה) עם ראש משפריץ מים מותקן היטב ושמיש.

 

10). על קצת צריכות להתנקות כבר יכנס לבית כסא בבוקר שהתחושה הקטנה הזאת היא לפעמים רק דגדוג קטן וזה כול מה שהגוף משדר למוח והלב וזה כבר העניין שצריך לטפל בו, - והשאר דורש השתדלות עצמית לעזור לגוף להתפנות.

 

11). יסיח דעתו מכול עניין אחר שחלק מפעולת ההתפנות קשור במוח ובלב בשורשי מערכת עצבים ודם הנמשכים מהמוח והלב ומשדרים למעיים את העבודה של ההתכווצויות הזעירות ההתחלתיות המביאות לכדי ההתפנות ולכן הסחת הדעת במוח ובלב מועילה מאוד פסיכולוגית להתפנות התקינה, - כי חרה גימטרייה 213 ולחלק ל3 האותיות 71 וכן מחשבה גימטרייה 355 ולחלק ל5 אותיות שיש ב"מחשבה" 71 וההתפנות התקינה מהצואה – חרה תלויה במחשבה, וטוב לזה כול מיני משחקי דמקה ושח מט ושש בש במחשב שמסיחים את הדעת מכול דבר.

 

12). אם יכול בקלות, - ישחרר לפחות עמוד אחורי הראשון לבד (הגוש הראשון) ואם רואה שלא משתחררים שאר העמודים אחרי הראשון השני והשלישי יפעל כדלהלן (סימן 13), - שכן לקראת הבוקר צריך להיות לפחות 95% מהאוכלים שהצטברו במעיים מהארוחת צוהוריים של אתמול והארוחת ערב מפונים היטב היטב כמו שהסברתי היטב למה בהקדמה לסימנים.

 

13). יתחיל לשטוף עם השטפן קרוב קרוב לנקודה וילחץ את השטפן לנקודת היציאה עד שתתעורר שם מערכת העצבים שמגרה השתחררות.

 

14). אם גם זה לא עוזר ילחץ את השטפן לתוך הנקודת יציאה בזהירות בלי לפגוע בשיני הכרכשת ויחדיר מים לתוך תחתית המעיים ואחרי קצת מים ישחררם ויפלוט הכול, ככה אחרי כמה פעולות כאלו מתפנות כול היותרות הדקות דקות שלפעמים גם הם אלו שעושות סימן של פס חום בלבנים כי לא השתחררו כיאות.

 

15). מיד אחרי כול יציאת עמוד אחד בלבד אפילו טוב לפתוח עליו מיד את המים כדי להימנע מריח לא נעים ומשום שמושך לתחתונים עוד תאוות התפנות תקינה.

 

16). ישטוף שוב טוב טוב עם מים עוד פעם לפני שיתלבש ויצא.

 

17). יצא וישטוף ידיים ונטילה, ואחרי כן יעשה שוב מקלחת חמה או ילך למקווה חם וקר כדי לפרוק מהגוף חקיקות מתחים ולחצים דקים מצטברים בגוף מזאת העבודה (בשם אור החיים הקדוש זצ"ל).

 

18). טוב לתת צדקה קטנה של שווה פרוטה אחרי התפנות ולקרוא תיקון הכללי כי כול דבר שטעון מקווה טעון גם צדקה ותיקון הכללי.

 

 

דברי תורה כלליים על התפנות:

 

 

אי התפנות תקינה הוא בחינת אטום שהנקב הנועד להוצאת הפסולת אטוּם וזה אחד הטעמים בעולם העשייה וקצת גם בעולם היצירה  לצרה שנקראת אַטוֹם כלומר מעגל האימה של הפצצות אטום הגלובלי המאיים על שלום כול העולם בכלל ושלום המזרח התיכון ושלום ישראל במיוחד.

 

אי התפנות תקינה כלומר שלא יוצא מה שצריך לצאת כמו שצריך לצאת כלומר עם צניעות והצנעת צואה נאותים ומתי שצריך לצאת כלומר לא להשהות את הנקבים גורם שיכנס במקום ההוא מה שלא צריך להיכנס כמו שלא צריך להיכנס כלומר משכב זכור בר מינן כי על ידי התפנות תקינה ניצולים ממשכב זכור.

 

משכב זכור נגרם על ידי גאווה כמבואר בערך גאווה של רבי נחמן בספר המידות לכן על ידי התפנות תקינה זוכר האדם שפלותו וניצל מגאווה.

 

אי התפנות תקינה מביאה לכדי כשפים שכן סיקול אותיות שפכים מה שיוצא מהנקבים במיוחד שלושת השפכים הידועים קילוח אמה צואה וזרע, - סיכול אותיות שפכים – כשפים, כי זהו חומר גלם עצום בידי מכשפים לאומנותם לכן הרוצה להינצל מרעת המכשפים והכשפים במיוחד קטרוג חטא הפעור שהיה עסקו צואה יתפנה היטב.

 

התפנות תקינה מתקנת קליפת יובב בן זרח מבצרה בתוהו שכן סיכול אותיות יובב – ביוב, - מה שיוצא מהנקבים.

 

על ידי התפנות תקינה ניצולים מקליפת זבל גימטרייה 39 טל השם של השכינה כמבואר בסוף פתיחת אליהו בזוהר על ידי רשב"י וכך אחרי התפנות תקינה והתפרדות מקליפת "זבל" – יכולה התפלה, - בעיקר תפילת שחרית לעלות לשכינה הקרויה "טל" לעומת זה דקדושה לקליפת "זבל" כי כפי שכתוב בגמרה במסכת ברכות דף כ"ג עמוד א': "תנו רבנן: הנצרך לנקביו - אל יתפלל, ואם התפלל - תפלתו תועבה". עכ"ל.

 

התפנות תקינה יפה במיוחד לילדים יפים שכן עולה עליהם קטגור איך הם כאלה יפים וחמודים מבחוץ אך מבפנים בתחתית המעיים מלאים צואה אך אם הם מתפנים תקין הם בתואם בין חיצוניותם היפה והחמודה לפנימיותם הנקייה לכן הם נתבעים טפי להיות בדוקים לנקבים.

 

הצואה היא חומה והזרע הוא לבן ומקום משכנם בגוף סמוך הזרע באשכים הביצים והצואה בכרס התחתון, - אי התפנות תקינה נחשבת למשוקץ המשהה את הנקבים בחינת פגם היסוד ופגם הברית כי לבנוניות הזרע בטבעיות שבעולם תאווה לדבוק בכהות של הצואה כי הלבנוניות היא זכרית והכהות היא נוקבית והזכריות תאווה לדבוק בנוקביות, ומתבצע בגופו של המשוקץ זיווג לבנוניות הזרע הנמשכת לכהות הצואה מהביצים לכרס התחתון המלא צואה שלא מתפנה בזמן ומתבצע זיווג של טומאה העולה למשוקץ בחינת פגם היסוד והברית.

 

התפנות תקינה חשובה מאוד לפני הנחת תפילין כי התפילין הם הנקיטת מטה של הסופם של האמונה (רבי נחמן), - הפך החוכמות חוץ והאפיקורסות והכפירה והאתאיזים שעניינם שקץ הצואה בכרס התחתון, - לכן כשאדם לא מפונה כיאות ומניח תפילין מתערבבת עליו אמונתו עם כפירות וזה בתהילים האמור "כול צורריו יפיח בהם".

 

התפנות היא תענוג מעיין העולם הבא והתענוג הוא בכתר וכתר הוא על בינה ובינה היא הלב ובו הלב מבין והיא בחינת יצחק עמוד התפלה וההתפנות התקינה לכן בבוקר היא מהעבודות הבסיסיות לצורך הכנת הלב לעבודה שבלב היא עבודת התפלה.

 

וכול זה מתוך הישמרות בעבודת אוכלים תקינה ולהיות מצוי באכילת פת ולא לצום יותר מידי כי המעבר התקין של האוכלים מהפה לגרון ולקיבה ולמעיים עד יציאתו ממקום יציאת הפסולת עוזר מאוד לחילוף חומרים תקין שמאריך חיים ושומר על בריאות תקינה גוף בריא מביא לכדי נפש בריאה ובכלל כול הנר"ן.

 

התפנות קילוח אמה ושתן ופיפי:

 

דע שהעשנים בדם הדם הוא הנפש ועכירות הדמים שנוצרת כתוצאה מתהליכים כימיים טבעיים לחלוטין בגוף של ההרכב הכימי בדם משפיעים מאוד על הנפש השכלית של המוח והלב שהם מרכז עיבוד המידע והיצרים של הגוף וכשאלו לא תקינים נוצר לאדם קושי רציני מאוד להתרכז בלימודו בתפילתו בברכות הנהנין והמצוות ולהתבונן בכול הסדרים דקדושה שהוא עוסק בהם ולקיים אותם אדעתה דנפשה.

 

לשם התקנה לכך צריך האדם להפעיל על גופו ונפשו בדורות כאלו שירדה כזו חלישות לגופים אמצעים מדויקים, שמזככים את הדמים מעכירותם ומאפשרים אחר כך כובד ראש שיקול דעת יציבות נפשית ריכוז ועיון בקיאות ועמקות בהתעסקות בתורה בתפילה ובכול המצוות.

 

דע שהמערכת שמזככת את הדמים בגוף היא הכליות ואחר כך מעבירה את הפסולת לשלפוחית השתן ומשם להורקה תקינה על ידי קילוח אמה.

 

אך בחלישות הגופים של הדורות האלו צריך לעזור לה למערכת הזו על ידי אמצעים חיצוניים כדלהלן:

 

1). להיות מצוי בשתייה מרובה כול שעות הערות כפי שממליץ גדול שלנו  בתורה וברפואה עוד בתחילת האלף הזה הרמב"ם.

 

2). להיות מצוי בחומרים טבעיים שמרחיבים את כלי הדם ועוזרים לכליות בפעולתם כגון תה, קפה, נס קפה מזוג בחלב, שוקו וכולי.

 

3). אם לאדם יש חוסן סיבולת לב ריאה מספיק טוב יכול להיות מצוי גם קצת בסיגריות אם רואה שזה לא מזיק אותו יותר מידי הכול על פי הטבעים המשתנים ואם לא סיגריות אז איזה שהוא מוצר טבק כגון טבק לאף או לפה לגרגור כי זה ממריץ את מחזור הדם לשם זיכוך הדמים.

 

4). להקפיד על קילוח אמה ושתן (פיפי), ולא להשהות את הנקבים בזה יותר מידי שמחזור הורקת פסולת הדמים ישטוף תדיר את הדם מהעשנים שבו ועכירות הדמים שבו.

 

 

וככה שנזכה למנוחת נפש וישוב נפש לכול עבודת השם שלנו לטוב לנו ולנחת רוח לבורא עולם.

 

 

כללי הוצאת זרע על פי ההלכה:

 

 

1). טעמי הוצאת הזרע:

 

א). לצורך הינצלות מהעריות האסורות המובהקות כהסבר של נושאי כלי השולחן באר היטב חלקת מחוקק ובית שמואל מתוך ספר חסידים על עניין הלכת השולחן ערוך אבן העזר כ"ג א'.

 

ספר חסידים סימן קע"ו

מעשה באחד ששאל מי שיצרו מתגבר עליו וירא פן יחטא לשכב עם אשת איש או עם אשתו נדה או שאר עריות האסורות לו אם יכול להוציא זרעו כדי שלא יחטא והשיב לו באותה שעה יש לו להוציא שאם אי אפשר מוטב שיוציא שכבת זרע ואל יחטא באשה. אבל צריך כפרה ישב בקרח בימי החורף או יתענה ארבעים יום בימי החמה.

חלקת מחוקק סימן כ"ג סימן קטן א:

אסור להוציא שכבת זרע לבטלה - עיין בספר חסידים סי' קע"ו שאם א' מתיירא שלא יכשל באשת איש או באשתו נדה חס ושלום טוב לו להוציא זרע לבטלה מאשר שיכשל ח"ו באיסור אשת איש או בנדה רק יתענה מ' יום בימי הקיץ או ישב בקרח בימי החורף:

בית שמואל סימן כ"ג סימן קטן א':

אסור להוציא שכבת זרע - כתב החלקת מחוקק בשם ספר החסידים סימן קע"ו, אם מתיירא שאל יכשל באשת איש או בנדה ח"ו טוב לו להוציא זרע לבטלה רק יתענה מ' יום בימי הקיץ או ישב בקור בימי החורף לפי זה מה שנאמר בזוהר וכאן שעוון מוציא שפיכת זרע חמור מכל עבירות לאו דוק'

 

 

ב). הינצלות מלא תתורו מוגזם אחרי מחשבת הלב למינות שכן הוצאת הזרע היא בשורשה טיפות מוחין ויונקת ומוצצת את המחשבה הרעה מתוך המוח ומפסיקה לנקר במוח ובלב מחשבת המינות של עריות אסורות וכעס עצבות ודיכאון.

 

ג). הינצלות מתאווה וגחמה כלליים של גיפופים נישוקים וחיבוקים אסורים שהם שניות לעריות וכן הסתובבות בכול האתרים האלו כגון דיסקוטקים פאבים ובריכות מעורבות וכול ההתנהגות החדישה בעינייני עריות הבאה כתוצאה מהיצר המיני שייכת מיד להוצאת זרע במקום אלו.

 

 

ד). לצורך תחושת רפואה כללית כמסכת ברכות דף נ"ז עמוד ב' "סימן יפה לחולה – קרי"

 

ה). לצורך כללי של הינצלות מעין הרע ככתוב כללית בספר הסגולות הכללי נגד עין הרע.

 

ו).להיבדק שאתה לא מסורס כנכתב בצידו של הזוהר כפי שכתוב שם רק לא כדרך הרשעים כפי שעוד אפרט.

 

ז). לצורך עניינים של ספר מלך המזיקים לעצור מכת חרב עלינו מהאויב.

 

 

2). אופן הוצאת הזרע:

 

א). לא בפרהסיה.

ב). לא במבואות המטונפים כגון בית הכסא.

ג). לא עם רוק ונייר טואלט.

ד). לא בידיים אלה רק על ידי חיכוך האבר שכוב על איזה מצע על ידי תנועת הרגליים המחככת את האבר כדי שעבודת ידיים לא רצויה לא תפריע לעבודת מחשבה הרהור ורעיון תקינים של מחשבות טובות.

ה). בעבודת המחשבה תוך כדי החיכוך עד ההוצאת זרע לחשוב רק מחשבות טובות ולא מחשבות רעות.

ו). לא להרבות בזה יותר מידי.

 

3). פרטי המעשה:

 

1). ימצא לעצמו חדר פרטי ונקי (לא במבואות המטונפים שיש לו דלת סגורה היטב ושקט נפשי תקין עם מפתח משום צניעות שאף אחד לא יכנס ויפריע לריכוז של העוסק כשעוסק לפרוק אלו החקיקות.

2). יכין לעצמו מיטה רכה ומוצעת היטב עם כרית לשים את הראש וסמיכה לכסות את עצמו היטב בשעת המעשה משום צניעות

3). יציע על גבי הציפה העליונה איזה שהוא סדין או בד מספיק גדול לשפשף עליו את האבר עד כדי כך שיוכל לקלוט את כל הטיפי המודלף בלי ללכלך את המיטה המזרון הכרית הציפות והסמיכה.

4). יפשוט את כל בגדיו כדי שלא יתלכלכו וישכב על הסדין כשאברו מונח בערך באמצע הסדין וישים את השמיכה על גופו.

5). יניח שני ידיו מקדימה מול הראש שכן אין עושים זאת כדרך הרשעים עם הידיים.

6). יעלה במחשבתו מחשבה מעוררת (כל אחד והשיטה שלו) שאין בה רעיונות של אכזריות ורמיסה וכפיפות ונכפפות כלשהיא, ומיאוס וזולות, ורק מחשבות שיש בהם אהבת חינם ואהבת ישראל, - אך כן מספיק ומעוררת.

7). אחרי התבוננות קצרה יתחיל לחכך את האבר עד השתחררות הזרע מתוכו.

8). ינקה חלקי גופו שנתלכלכו מקרי ויכין את הסדין לכביסה, ילבש את הבגדים ויחזיר את המיטה לתיקונה הרגיל ויצא מהחדר עם הסדין לכביסה.

 

4). העניינים שצריך לעשות אחרי הוצאת הזרע.

 

א). להתקלח או לשטוף טוב את הגוף או לנגב היטב את הזרע.

ב). למצוא זמן לכבס את הבגד או המצע שהתלכלך בזרע.

ג). לטבול במקווה.

ד). לתת צדקה סמלית לאיזה שהוא נצרך או בקופת צדקה.

ה). לקרוא בסמיכות קרובה תיקון הכללי.

ו). לקרוא תיקון בן איש חי על הוצאת קרי שבלשון חכמים.

ז). למצוא זמן מתאים אפילו לא בסמיכות לסיים את כול הספר תהילים בקריאה.

ח). לקרוא אחת לכמה את תיקון השבועות מקרא, משניות וסדר התרי"ג מצוות כתיקון שז"ל במזיד על פי הבן איש חי ספר לשון חכמים בקריאי מועד.

ט). להישאר בענייני היום יום בן אדם מהוגן ולא ליפול ברוחך שעל ידי כך לכאורה וכביכול איך בין האנשים המהוגנים כי כך תיקון הברית בעצם בדורות חלושים אלו ולשומעים ינעם.   

 

 

5). כללי ההסברה לנוער על העניין:

 

דרכיה דרכי נועם וכול נתיבותיה שלום.

דברי חכמים בנחת נשמעים.

לא הקפדן מלמד ולא הביישן למד.

תורה נמצאת במקום נמוך כול הרוצה ליטול יבוא וייטול ורצונו של אדם כבודו.

לא גוזרים על הציבור גזרה שאינו יכול לעמוד בה.

פוק חזי מאי עבדא עמא ועביד.

מנהגם של ישראל הלכה הוא.

קול המון כקול שד"י.

 

כי באמת כול כללי שמירת הברית והיסוד שמלמדים בדורות האלו הם ברית של כומרים ומכשפים ועצת עבודה זרה שהדין עליה כדין עוסקי כשפים – שריפה, ואבאר לכם מה היא השריפה הזאת – היא מעגל האימה האטומי הגלובלי שמאיים להשמיד את כול העולם בקרינה רדיואקטיבית היא בעצם דין שריפה על הכשפים האלו שלא שומרים יותר את הברית והיסוד לשם שמיים לשם השם אלה להתגאות ולהתהלל על הפחותים והחסרי יכולת לתקן לעצמם את הברית בתור שמורים בברית ועושים עם האנרגיה העוצמה היסודית כשפים בלילים ומזיקים ורוחין ותמורות ותוהו.

 

כי זהו דור תהפוכות והרבה מהשומרי ברית ויסוד הם בעצם שומרים ברית עם אלוקים אחרים לא שלנו של כול ישראל והמחללי ברית המשקרים בברית והכופרים בברית הם בעצם מכתתי אלילים כי רשב"י הקיש עריות לעבודה זרה מסמיכות הדיבר השני בלוח הראשון "לא יהיה לך", - לדיבר השני בלוח השני "לא תנאף", - אך עם אותו מעלל שאפשר לקלקל בו ולעבוד עבודה זרה אפשר לתקן ולכתת אלילים.

 

והתקנה לכך היא בדור פחות שכזה היא שכשצריך, (ורק כשצריך) להתנקות מרוח העוועים הזאת על ידי הוצאת זרע ולבטל את הכישוף המכוער הזה ולשומעים יונעם.

 

וכן שהעניין הזה כשעושים אותו כמו שצריך כלומר כשחושבים רק מחשבות טובות כשעושים את זה ולא מחשבות של סאדיזים ואכזריות זה מבטל קטרוגים שהטיל בלעם על משיח בן רחל יוסף בנימין דן אפרים מנשה ועוזר לאלו קצת.

 

ובגלל זה בדעת עליון על ידי כיולים בדעת דיסוד דאצילות מצליחה הכביאה הזאת פה בדורות האלו למזרח התיכון של יהודים כי זה בחינת "לא תכרות להם ולאלוקיהם ברית" - שבשמות פרשת משפטים פרק כ"ג פסוק ל"ב, כי דייקא את הברית הזאת אסור לכרות בשום פנים ואופן אלה לחלל מכול וכול, וזה עזרה לבן רחל בעסקי יקר מזולל מרע שבהבל קוסם באמתו כפי שכתוב בישעיהו פרק מ"ט, פסוק ח': "...ואתנך לברית עם להקים ארץ להנחיל נחלות שוממות". שזהו תיקון קטן בברית שמאפשר להקים פה את הארץ הזאת שהייתה עד כה שוממה.

 

כי בהתרבות האדם על פני האדמה למעלה מהצורך שיש בזרע לצורך הולדת ולדות זכרים ונקבות מה שקוראים בעניינם בעיית פיצוץ האוכלוסין נועד כול זרע שלא נועד יותר לרחם אישה לצורך הולדה לפעול ענייני המזל העליון על ידי פעולת הזרע בדעת דיסוד של יחידה דנפש דיחידה שביחידה שביחידה שבעניין הזה בערך עד שנת התרנ"ז 5657, מוצאי השמיטה ה808 לבריאה האדם גימטרייה אברהם, בחינת עצה עמוקה של אותו צדיק, - היה רק מקלקל שם בעולמות האלו עד שמשם הוריד משיח צדקנו תורות שמבארות בדיוק מה צריך לעשות עם הזרע הזה שלא מופנה יותר להולדה וזה פועל תיקון גדול במזל בשביל  הסתדרותו לטובת ירידת המקדש השלישי המשוכלל מהשמיים במהרה בימנו אמן.

 

כי השם ברא מרחב מחייה מוגבל להימצאות האדם פה בעולם אך כוח גברא מאוד בלתי מוגבל לאדם כדי שכשלא תהייה אפשרות יותר עם כוח הגברא לאכלס את העולם הוא יהיה מופנה לעניינים נוספים שלא כלול בהם עניין הכנסת זה הזרע לרחם אישה.

 

ודור אנוש דור המבול ודור ההפלגה ובכלל כול הרשעים שופכי הזרע לבטלה רק קלקלו בעולמות ככה אך עם אותו מעלל שאפשר לקלקל  דייקא איתו אפשר לתקן והאדם בכלל בא פה לעולם רק כדי לבצע בו תיקון קטן להשלימו וגם זה עוד עניין בתיקון הזה.

 

כי המזל גורם ווקטורי כוח אסטרופיזי הפועל על המולקולות של אוויר אטמוספרת השמיים של העולם הזה כי לכול דבר בעולם הזה יש מזל, - ועל ידי הזרע נחקקות בזה העניין חקיקות דקות עד שמתאפשרת ירידת המקדש השלישי המשוכלל מהשמיים על ידי התחברות אלו המולקולות זו אל זו באופן הרצוי על ידי הזזתם זו אל זו למקום המתאים על ידי ווקטורי הכוח האסטרופיזיים.

 

כי גימטרייה מאונן עם הנון הגבוהה העולה 700 עולה 797 והמספר הראשוני ה797 החל מ2 הוא 6113 אי"ק בכ"ר לגימטריית מתחסר אלוקים הגבוהה העולה עם הממים הגבוהות העולות 600 – 3116.

 

ואלוקים הוא בחינת כוחות ויכולות והווקטורי כוח האלו הם הכוחות והיכולות שעניין מאונן מתקן.

 

והמולקולות שבהם ישלטו הווקטורים האלו הם המולקולות היוצאות מפיהם של היהודים וכול הצדיקים כשעוסקים בתורה תפלה וברכות וכול מילי רעותה דליבא שמתקנים את היסוד לכן טוב לעסוק אחרי הוצאת זרע בסדרי הקודש האלו כפי שביארתי.

 

וזה בחינת תמר דטומאה שעליה אמר הכתוב זנתה תמר כלתך ועליה אמר יהודה הוציאוה ותישרף והוא כול השפופרות שביאת אבר מכחול בהם היא באיסור עניין לאישה מקדימה באיסור או מאחורה באיסור או לזכר מאחורה או לבהמה וחיה בין זכר בין נקבה מקדימה או מאחורה והם כולם שפופרות של איסור שמעשה ער ואונן יפה לבעל האבר כדי דייקא לא להזריע שם בתמר דטומאה שום הזרעה וימהר האדם לעשות המעשה הזה לפני שמשתלמים לו כלים והתאפשרות ושעת כושר לממש את זממו להחדיר את אברו באלו השפופרות שהם איסורי ביאה מפורשים בתרי"ג מצוות ואיסור קרי אינו מהתרי"ג מצוות ופחות חמור בחינת עניין הרע במיעוטו כפי שפירש הבית שמואל על אבן העזר כ"ג א' דייק שלא חמור הזרע לבטלה מעברות המובהקות האסורות בתרי"ג וזה כולל גם סתם לא תתורו אחרי מחשבת הלב למינות שלפעמים מביא לכדי עריות אסורות ולפעמים סתם עושה נזק לנפש המהרהרת אך הוא גם איסור תרי"ג שביטולו הוא גם על ידי שז"ל שמוצץ את המחשבה הרעה מהמוח והלב ומבטל אותה.

 

כי השפיכת זרע לבטלה הזאת שעיקר הקטרוג של חכמי המוסר הלכה קבלה וחסידות על זה הוא שהעניין שם הוא שזה הולך "לבטלה", בטל הקטרוג כי אומר לכם כי הלבטלה הזה הוא למעשה ביטול של כול שורשי העברות האסורות בעריות בביאת אבר מכחול בכול שפופרות של איסור למיניהם מכול הסוגים וכול מחשבות הלא תתורו שמביאות לכדי האיסורים האלו שצריך למנוע מהם להתגשם עוד באיבם ובטל עוד משורשם במוח ובלב.

 

ו48000 גיבורי אפריים נמצה דם זבחיהם על קיר, קיר = קרי והוא הדם הלבן הזה ולא יורק בשום פרצוף ולא שותה שום מי מרה אלה עולה למזבח מיוחד של תורה של לעתיד של בחינת משיח בן רחל ונמצה על קיר המזבח, ולא עולה להם שום עניין סריסות ועקרות ואימפוטנציה כשם שלא עולה לזובחים זבחים אלו בחינות של צער בעלי חיים ונטילת נשמה שלא לצורך והתאכזרות לבעלי חיים כטענת המתמיהים על הזבחים. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע