chiddush logo

הגורמים המשפיעים על מחירון החשמלאי שלכם

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 28/1/2018

החשמל בבית נופל בכל פעם שאתם מפעילים את מכונת הכביסה, וכל ניסיון לחבר את הקומקום גורם להתחשמלות. אין ספק שהחשמלאי הוא בעל מקצוע שכולנו צריכים, ולא רק לצורך פתרון תקלות. גם תכנון מערך החשמל בבית או הזזת נקודה מסוימת למקום אחר בחדר בכל אחד מהמצבים הללו נזדקק למי שמתמצא בעבודות חשמל ויודע בדיוק מה צריך לעשות. עם זאת, השאלה המתבקשת כעת היא כמה זה יעלה לנו. הנה המשתנים המרכזיים.

 

1 – ניסיון

אחד המשתנים המשפיעים ביותר על מחירון חשמלאים הוא משתנה הניסיון, וזהו גם אחד הנושאים שבהם חשוב להתמקד כשאתם מחפשים בעל מקצוע. מי שיש לו יותר ניסיון בוודאי צבר גם ידע עשיר ורב, והוא יודע לזהות תקלות שונות תוך שהוא מסוגל להציע פתרונות מדויקים עבורן. אם כן, כשאתם מחפשים חשמלאי בראשון לציון, בתל אביב או בירושלים, בדקו לא רק את המחיר שלו אלא גם את הרקע המקצועי. אם הוא עושה את צעדיו הראשונים בתחום יכול להיות שהוא יהיה אידאלי לבעיה פשוטה, אבל עדיף לא לקחת סיכונים כשמדובר בתקלות גדולות יותר.

 

2 – זמינות

יכול להיות שהתקלה שלכם התגלתה בשעת ערב מאוחרת מאוד, ובזמן שרוב האנשים כבר ישנים אתם זקוקים לפתרון דחוף כדי שתוכלו להמשיך לעבוד למרות שאין חשמל בבית. כשאתם מזמינים חשמלאי בשעה מאוחרת ואפילו בסוף השבוע, חשוב לקחת בחשבון שהוא עשוי לעלות לכם יותר. הזמינות הזו איננה מובנית מאיליה, והשוואה פשוטה בין מחירים תגלה לכם שטיפול בתקלות בשעות העבודה המקובלות יעלה קצת פחות. אם התקלה לא בהולה אולי עדיף שתמתינו, אבל רק אתם יודעים עד כמה היא דחופה באמת.

 

3 – אמינות

זה בוודאי לא יפתיע אתכם, אבל האמינות והמחיר צועדים יחד, יד ביד. למעשה, רק חשמלאי אמין יקבע מחירים הגיוניים תמורת שעות העבודה שלו. הוא יגיע אליכם הביתה, יאבחן את הבעיות הקיימות ויציע פתרונות מדויקים. הוא יעשה את זה במחיר הגון, בלי הגזמות ובלי לנפח את העלויות. הוא גם לא ימציא תקלות שאינן קיימות רק כדי להוציא לכם מהארנק כמה שקלים נוספיםדרך טובה לדעת אם אתם עומדים לעבוד עם אדם אמין או לא היא לקבל מראש רשימת מחירים ולבצע השוואה קצרה. מחיר נמוך מדי יעורר חשד, מחיר גבוה מידי ממש לא יבטיח איכות. האמת היא איפשהו באמצע, ובכל מקרה כדאי שאת התמחור הזה תקבלו בכתב, גם אם באמצעות הודעת טקסט פשוטה. כך תחסכו מעצמכם הפתעות רגע לאחר שהתקלה תיפתר וסכום דמיוני ייזרק לאוויר. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע