chiddush logo

לא רק לדתיות - שמלות כלה צנועות

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 31/7/2018

כל אחת חולמת על שמלת כלה אחרת בסגנון המועדף עליה. יש מי שיחשקו בשמלות "קצפת" נפוחות עשירות בשכבות ועיטורים בעוד אחרות יחפשו שמלות ישרות וקלילות, חפות מאלמנטים. לאחרונה מסתמן ביקוש גם לשמלות צנועות המכסות כתפיים ונמשכות מעבר לברכיים.

בניגוד לסברה הרווחת, שמלות צנועות הן לא לדתיות בלבד אלא לכל אחת שמעדיפה את הלוק הסולידי ומתחברת להופעה צנועה ביום חתונתה. קיימים דגמים רבים משובחים ואופנתיים של שמלות כלה צנועות המתכתבות עם מיטב הטרנדים לקיץ.

סקירה קצרה של הטרנדים השולטים וטיפים לבחירת השמלה המבוקשת.

המגמות המובילות לקיץ
בין הסגנונות העכשוויים האהובים על כלות ניתן למצוא שמלות כלה וינטאג'  בעלות המראה הנוסטלגי. השמלות קלאסיות מאוד, גדושות בעיטורים ותחרות ושלל דיטיילים המעניקים נופך רומנטי ועשיר לשמלה. כמו כן, בולטים דגמים במראה כפרי המתחבר לטבע, בדים רכים, אווריריים ונושמים, שזורמים עם קווי המתאר של הגוף, מבדים כמו שיפון בשילוב תחרה.
בנוסף, נוכחות מאסיבית של שמלות אלגנטיות במראה מעט מחויט המצטיינות בקווים נקיים וישרים ומבחר דגמים עם מוטיבים פרחוניים, סרטים אוברסייז.
המראה השכבתי על שלל הגדילים שבולטים החוצה ומוסיפים עומק ועניין לגזרה בייחודיות שלהם כובשים את זירת החתונות. בעקבות ובהשראת החתונה המלכותית של מייגן מרקל והנסיך הארי, תגלו גם שלל גרסאות בווריאציות מגוונות לשמלת הקולר האגדתית החלקה והמעודנת של מרקל.
מבחינת סקלת צבעים, אין ספק שהלבן שולט בזירה אבל בטוויסט של צבעים מטאליים ומוזהבים המשתלבים עם הבד בנגיעות עדינות. המחשוף אף הוא זוכה לתשומת לב ייחודית עם הבלטות שונות בטקסטורות גיאומטריות ופרחים ולעיתים בדמות מפתח עגול מודגש.

צניעות בסטייל
יש הרבה יתרונות בבחירת שמלת כלה צנועה, כאשר השרוולים הארוכים תורמים לאשליה של יצירת מותן צרה יותר והכל בלי ללבוש מחוך שמחטב את הגזרה. ניתן ליצור טשטוש של המחשוף על ידי מפתח וי עטוף בבדי טול שנבחרים בקפידה ובהתאם לאורך הצוואר או למידת הכיסוי המבוקשת. באפשרותכן לבחור שמלות בעלות שרוולים ארוכים שקופים למחצה וכאלה המאופיינות בעיטורים ברקמה צפופה, שרוולים צמודים או שרוולים מתרחבים שתורמים למרחב התנועה ומבדים נעימים למגע שמתאימים לאקלים המקומי.
המראה הצנוע שומר על האינטימיות שחשובה לנשים רבות בדרך לחופה, שמעדיפות לשמור על מעטפת אלגנטית ומרשימה. כמו כן, לחתונות בחללים ממוזגים קרירים יתאימו גם שמלות צנועות שמעניקות את הכיסוי הנעים כולל אפשרות של "קילף השכבות" לפי בחירה. למשל, שמלות המלוות בשרוולון שניתן להסרה וללבישה שוב בעת הצורך.

שמלת החלומות מחכה לך
כאמור, שמלות צנועות אינן מיועדות רק למגזר הדתי, אלא לכל מי שמתחברת למראה הקלאסי. בכל מקרה, חשוב להחליט מראש על רכישת שמלה מוכנה או שמלה מעוצבת בהתאמה אישית בתפירת עילית ממעצבת המתמחה בעיצוב שמלות כלה, במיוחד שמלות צנועות. שמלה בהתאמה אישית תחבוק את גופך היטב באופן מושלם לפי מבנה הגוף, הממדים, האורך. אל תתפשרי על איכות הבד, על מנת שיאפשר לך מרחב תנועה ומגע רך ומלטף וייראה יוקרתי ומשובח ויחזיק למשך זמן רב, למקרה שתרצי להעביר הלאה את השמלה או ללבוש אותה שוב באירועים חגיגיים אחרים. הגיעי למדידות כדי לוודא שהשמלה מתאימה לך, במיוחד אם עבר זמן מאז המדידה הקודמת. חשבי על אביזרים נלווים שיוכלו לשדרג את ההופעה כולה, בין אם אלה נעליים או תכשיטים, אקססוריז לשיער וכדומה. חשוב שתקבלי מהמעצבת יחס VIP. בכל זאת, לא כל יום את מתחתנת ואת בוודאי רוצה שיהיו לך זיכרונות נהדרים מתהליך יצירת השמלה שלך. שיהיה במזל טוב.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה