chiddush logo

אויבנו שוברים שיאים / סיוון רהב מאיר

13/12/2018

בכל פעם אויבינו שוברים שיא חדש של אכזריות. כבר נקברו פה לצערנו תינוקות רכים וגם משפחות שנרצחו ביחד, אבל קורבן הטרור הצעיר ביותר במאבק שלנו נטמן הלילה, עובר ששהה ברחם אמו שבעה חודשים. 
בכל פעם אנחנו שוברים שיא חדש של סולידריות. מיליונים ברחבי הארץ והעולם עקבו אחרי שירה ועמיחי איש-רן המצפים לילד הראשון. אנשים ראו את סרטון החתונה שלהם והתרגשו כאילו היו חלק מהמוזמנים. שלשום, בתור בחנות, שמעתי ילד שואל את אימו "מה שלום התינוק?", והיה ברור על איזה תינוק מדובר. נכנסתי הבוקר לאתר "תהלים יחד". כמעט 60,000 (!) פרקי תהלים נאמרו שם מאז הפיגוע, על ידי כ-20,000 (!) אנשים שונים. וזה רק אתר אחד. רוב הפרקים הרי נאמרו בלחש, בלי קליק בסוף. וחלק מהפרקים, כמו שאמרה לי השבוע מישהי, נאמרו "בלי שאני בכלל יודעת מה זה ובלי שאני מתחברת לזה, אבל שמעתי שזה מה שהמשפחה מבקשת, אז עשיתי". הסבא חיים סילברסטיין אמר הלילה בהלוויה בהר הזיתים: "הנכד שלנו, השם ייקום דמו, עשה רבות אפילו בטרם נולד. בארבעה ימים הוא איחד את עם ישראל".
חברה נמדדת בגיבורים שלה. יש מולנו חברה שאדם שיורה באישה הרה, פוצע אותה ורוצח את עוברה – הוא גיבור התרבות שלה. אלמלא חוסל הלילה היה מתקבל בצהלות ובסוכריות, וכעת יהפוך לשאהיד. ומנגד יש חברה שגיבורי התרבות שלה השבוע הם זוג צעיר ואמיץ, והיא עוטפת אותם בדאגה ובאהבה, ובתפילה שיצליחו להתחזק ולראות מעתה רק טוב.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה