chiddush logo

מחפשים מתנה לאמא? כך תבחרו נכון

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 10/2/2019

 בחירה נכונה של מתנה תעזור לתת לאמא משהו שהיא רוצה אבל לא תקנה לעצמה. המתנה צריכה לשקף את תחומי העניין של האמא, את אופי האירוע וגם את הקשר בינה לבין מי שמעניק את המתנה. במקביל, יש להביא בחשבון הבדלים בין מתנה לחברה שהיא אמא לבין מתנה לאמא ביולוגית.

ככל שרמת הקרבה בין מקבל ונותן המתנה חזקה יותר, כך צפויה ההשקעה הכספית לגדול. אם רוצים לבחור מתנות ליולדת מהמשרד, אפשר להתארגן בקבוצה של כמה אנשים ביחד ולהשיג עבורה מוצר מעולה בעלות יחסית נמוכה. מנגד, רכישת מתנה לאמא על ידי אחד הילדים צריך להשקיע קצת יותר וגם להגדיל את מסגרת התקציב.

מה בדרך כלל נותנים לאמא?

קודם כל, המתנה חייבת לקלוע לטעם האישי של האמא. בהקשר הזה לא מספיק להתייחס לטיפים כלליים, אלא צריך לבחון כל מקרה לגופו. אפשר להתחיל לאסוף מידע כמה שבועות לפני האירוע, להתייעץ עם בני משפחה אחרים ולשלוח מרגלים. כך מוצאים את המתנה הטובה ביותר לאם ומשאירים אותה עם טעם של עוד.

שנית, מתנה לאישה נבחרת לעיתים קרובות לפי הגיל הכרונולוגי והמצב בחיים שבו היא נמצאת. אפשר כמובן להביא לידי ביטוי את העובדה שמדובר באמא, אך חשוב לא פחות לבחור מתנה מקורית שהיא תאהב.

טיפים ושיקולים בשביל לבחור מתנות לאמא

על מנת לבחור מתנות לאמא צריך להתחיל בסינון גס בין האפשרויות. בעוד מתנה לחברה לדוגמא יכולה להיות פריט לבוש או בושם, עם מתנה לאמא היקרה רצוי לחשוב מחוץ לקופסא. כדאי לבדוק לעומק מה אמא אוהבת לעשות בזמנה הפנוי, מה מעניין אותה ומה היא רוצה אבל עדיין לא קנתה לעצמה. אם אפשר, ניתן גם לערב את אבא ואת המעגל הקרוב של האמא כדי לשאול אותם האם יש משהו מיוחד ששווה לקנות לה.

הטעות הנפוצה היא לחשוב שיש מתנה אחת שמתאימה לכולן. בפועל, כל אמא היא עולם ומלואו ולכן גם המתנות עצמן שונות. מצד שני, יש דברים שחשובים לכל האימהות ללא יוצא מן הכלל: יחס אישי מצד המשפחה, ברכה מרגשת וגילויי אכפתיות והערכה.

לא רק המחיר קובע

מתנה לאמא לא צריכה להיות יקרה בשביל לעשות את העבודה. ילדים שבוחרים לאמא שלהם מתנה מקורית, מיוחדת ומרגשת יכולים לעשות את זה גם בתקציב של כמה עשרות או מקסימום מאות שקלים בלבד. מנגד, דווקא ניסיון לקנות מתנה יקרה עלול להסתיים בעוגמת נפש כל עוד אמא לא תרגיש שהושקעה בו מחשבה.

לסיכום

מי שמחפש מתנה לאמא צריך ליהנות מהדרך ולא רק מהתוצאה. מומלץ לנצל את ההזדמנות כדי להביע הערכה מכל הלב ולבחור מתנה שמתאימה לאמא ברמה האישית. לבסוף, אסור לשכוח ברכה מרגשת שבה מתייחסים למהות של האירוע ולסיבה לחגיגה.

למידע ופרטים נוספים בקרו באתר >>> Happy moms מתנות ליולדת


להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה