chiddush logo

דבר מלכות להורדה ישירה (1 תגובות לחידוש זה)

נכתב על ידי אביהו ח, 22/3/2012

 

דבר מלכות להורדה ישירה:

יהודים רבים אשר לומדים מנסים למצוא את דבר המלכות ולא מוצאים – גם כותב שורות אלו ניסה מספר רב פעמים לאתר את דבר המלכות באינטרנט ולא מצאתי, לאחר חיפושים רבים מצאתי את האתר http://www.dvarmalchus.org/

 

ראוי לציין כי דבר מלכות מכיל לימוד יומי של פרשת השבוע (חומש - מבואר) תניא מבואר (שיעורים בספר התניא - ספר הדן בתורת הנפש מחולק לימים) לימוד הלכה יומית, לימוד דף היומי (מתאים ללומדי גמרא דף היומי).

http://www.dvarmalchus.org/

 

דבר מלכות להורדה, דבר מלכות להורדה ישירה, דבר מלכות להורדה, דבר מלכות להורדה ישירה, דבר מלכות להורדה, דבר מלכות להורדה ישירה, דבר מלכות להורדה, דבר מלכות להורדה ישירה, דבר מלכות להורדה, דבר מלכות להורדה ישירה, דבר מלכות להורדה, דבר מלכות להורדה ישירה, דבר מלכות להורדה, דבר מלכות להורדה ישירה.

 

 פסוקים מהמקורות בחשיבות לימוד התורה:

 

תּוֹרָה אַחַת יִהְיֶה לָאֶזְרָח וְלַגֵּר הַגָּר בְּתוֹכְכֶם (שמות פרק יב)

 

וְהָיוּ הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוְּךָ הַיּוֹם עַל לְבָבֶךָ וְשִׁנַּנְתָּם לְבָנֶיךָ וְדִבַּרְתָּ בָּם בְּשִׁבְתְּךָ בְּבֵיתֶךָ וּבְלֶכְתְּךָ בַדֶּרֶךְ וּבְשָׁכְבְּךָ וּבְקוּמֶךָ וּקְשַׁרְתָּם לְאוֹת עַל יָדֶךָ וְהָיוּ לְטֹטָפֹת בֵּין עֵינֶיךָ וּכְתַבְתָּם עַל מְזוּזֹת בֵּיתֶךָ וּבִשְׁעָרֶיךָ (דברים פרק ו)  

 

רַק חֲזַק וֶאֱמַץ מְאֹד לִשְׁמֹר לַעֲשׂוֹת כְּכָל הַתּוֹרָה אֲשֶׁר צִוְּךָ מֹשֶׁה עַבְדִּי אַל תָּסוּר מִמֶּנּוּ יָמִין וּשְׂמֹאול לְמַעַן תַּשְׂכִּיל בְּכֹל אֲשֶׁר תֵּלֵךְ לֹא יָמוּשׁ סֵפֶר הַתּוֹרָה הַזֶּה מִפִּיךָ וְהָגִיתָ בּוֹ יוֹמָם וָלַיְלָה לְמַעַן תִּשְׁמֹר לַעֲשׂוֹת כְּכָל הַכָּתוּב בּוֹ כִּי אָז תַּצְלִיחַ אֶת דְּרָכֶךָ וְאָז תַּשְׂכִּיל הֲלוֹא צִוִּיתִיךָ חֲזַק וֶאֱמָץ אַל תַּעֲרֹץ וְאַל תֵּחָת כִּי עִמְּךָ יְיָ אֱלֹהֶיךָ בְּכֹל אֲשֶׁר תֵּלֵךְ (יהושע פרק א)

 

כִּי אִם בְּזֹאת יִתְהַלֵּל הַמִּתְהַלֵּל הַשְׂכֵּל וְיָדֹעַ אוֹתִי כִּי אֲנִי יְיָ עֹשֶׂה חֶסֶד מִשְׁפָּט וּצְדָקָה בָּאָרֶץ כִּי בְאֵלֶּה חָפַצְתִּי נְאֻם יְיָ (ירמיהו פרק ט)

 

מָה אָהַבְתִּי תוֹרָתֶךָ כָּל הַיּוֹם הִיא שִׂיחָתִי (תהלים פרק קיט)

 

מה אור מגין לעולם, אף תורה מגינה לעולם (גמרא, סוטה כא, א)  

 

כך הקב"ה אמר להם לישראל: בני, בראתי יצר הרע ובראתי לו תורה תבלין (גמרא קידושין ל, ב)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (1)
toramedia770 (8/10/2015)
תוכן עניינים בחוברת שנמצאת באתר הרשמי הוא רק תמונה מתוכן עניינים מודפס. לחיצה על שורה בתוכן עניינים אינה עושה כלום. אם משתמשים מתוך מחשב או סמארטפון, צריכים לרשום את מספר העמוד או לזכור אותו ואחר כך ללחוץ על הכפתור לעובר לעמוד מסויים. לא כל כך נוח.

לכן הוקם אתר דבר מלכות שיש לו את אותה חובר, רק עם הוספה: סימניות. סימניות זה תוכן עניינים, אבל ממוחשב. לחיצה על שורה בסימניות, מביאה ישירות לעמוד המבוקש.

https://sites.google.com/site/dvarmb/