chiddush logo

בניית קישורים חיצוניים והכנת האתר לתנועת הגולשים

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 1/6/2022

גולת הכותרת שדרך שירותי בניית קישורים חיצוניים, ניתן להפסיק להתעסק בדברים שאנחנו לא רוצים לעשות. מה אנחנו לא רוצים לעשות? מה שאנחנו לא טובים בו, לא מבינים בו, או לא הרמוני לנו להשתפר בו. ואם במקרה זה נופל על פרסום כתבות יח"צ, קניית קישורים בתשלום, בניית קישורים חיצוניים מאתרים חזקים וכן הלאה – אזי ששירות בניית קישורים הוא בדיוק מה שיכול לעזור לנו שלא לעשות את זה. ובמקום, לעשות דברים אחרים שבאמת מחיים אותנו ומרגישים לנו כמו הדבר הנכון ספציפית עבורנו.

 

מדוע להשתמש בשירותי בניית קישורים חיצוניים

כשאנחנו מתפנים באמת, אנחנו יכולים לעשות את מה שגורם לעסק שלנו לתקתק. בין אם זה למכור, בין אם זה ליצור תוכן, בין אם זה ליצור או לעשות את מה שסיכמנו עם הלקוח. ועם זאת, יש מישהו שאמור לדאוג לזה שלקוחות פוטנציאליים אחרים יידעו שאנחנו קיימים. ובכן, נא להכיר, המשווקים. וגם בתוך עולם השיווק יש המון אסכולות ושיטות, בכתבה זו אנו דנים בקידום כדרך רכישת קישורים חיצוניים מאתרים חזקים.

איך להשפיע לטובה על אלגוריתם הקידום של גוגל

אחד היתרונות הנהדרים בשירות בניית קישורים לעסק, הוא עלות מול תועלת. לפי מקורות מסוימים, קישורים חיצוניים הם אחד מהקריטריונים או מוקדי ההשוואה העיקריים באלגוריתם של גוגל. כך שמי שמצליח לעשות את זה טוב, יכול לקבל תשואה נהדרת על ההשקעה כדרך קידום למקומות ראשונים במנוע החיפוש, או לפחות לנוע כלפי מעלה. מנגד, העלות לשירות שכזה יכולה להיות יחסית נמוכה, לפחות בהשוואה לסוגי שיווק אחרים.

איך להכין את העסק לקידומו

ועם זאת, קישורים חיצוניים לא בהכרח יעבדו בכל מצב. הסיבה לכך, היא שבנייתם היא אקט שיווקי. היא לא אקט שיפוצי או הכנתי. למה אנחנו מתכוונים? נניח שהיינו מארגנים מסיבה, והיינו מייצרים פלאיירים שמזמינים את כל האורחים שלנו. הפלאיירים היו יפים, נוצצים, מושכים – עושים רושם טוב ואכן בערב המסיבה הגיעה תנועת רגליים עצומה. אלא שאם כל המיקוד שלנו היה על משיכת אנשים חדשים יכול להיות ששכחנו משהו. ארגון המסיבה עצמה.

על כן, אם אנחנו מתכוונים לבנות קישורים חיצוניים מאתרים חזקים בתשלום, עלינו לוודא שהאתר שלנו מוכן ומזומן למסיבה.  קישורים חיצוניים הם כמו הפלאיירים הללו, מזמינים אנשים להצטרף. זה לא בהכרח עובד כך במציאות. יכול להיות שהפלאיירים יגיעו למחוזות רחוקים ואף אחד לעולם לא יראה אותם, אך גוגל רואה. ואם הוא רואה שמי שמפיץ אותם זה דווקא החבר'ה "הפופולאריים" בשכבה (קרי, אתרים חזקים שהוא מזהה כבעלי השפעה), הוא יכול לקחת זאת בחשבון ולקדם את המסיבה (האתר) בתוצאות החיפוש שלו.

איך להכין את הקרקע להצלחה שיווקית

כך שלפני שמתחילים לבנות קישורים, ולהסתכל במחירוני קישורים חיצוניים, יש ערך בלהתחיל ולארגן את המסיבה (האתר). אם עשינו את זה טוב, אנחנו מוכנים להתחיל לשווק את המסיבה. אידיאלית, אנחנו נרצה לראות את האתר שלנו מגיע למקום הראשון בגוגל (או לפחות למקום "מכובד" ונראה לעין), תוך כדי שהוא מוכן לביקור גולשים ואכן מציע להם ערך. שכן, אם הם מגיעים לאתר המסיבה ורואים שאין בה כלום, הם יכולים לבחור ללכת. זה לא מה שהם "חשבו". ואם גוגל רואה את זה, הוא יכול לשרטט לעצמו בפנקס הקטן ולערוך שינויים בקידום הרשומה, שבתוצאות החיפוש שלו.

כך שאנחנו רוצים לשלב בין קידום אתרים, לבניית אתרים. לעתים זה אומר שנרצה לייצר תכנים ספציפית עבור האתר שלנו, קודם כל. תכנים שעברו אופטימיזציה למנועי חיפוש וכמובן, מושכים ומעניינים את הקורא. כך שתהיה לו סיבה להיכנס. ולעתים זה אומר שנרצה לבנות קישורים חיצוניים מאתרים חזקים אחרים שיפנו לאותם תכנים. כך שגם גוגל יראה שיש המלצות בפועל, וגם גולשים ארעיים יוכלו לראות שיש בשביל מה להישאר. ואם זה נראה שיש "הרבה לעשות", ניתן לדבר עם תמי לב שעושה זאת למעלה מ-15 שנה כדי להמשיך את השיח ולראות מה היא חושבת על זה. בהצלחה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע