chiddush logo

רכישת דירה שניה: מה צריך לדעת?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 20/6/2022

בעוד תרכשו דירה שניה שתהיה פוטנציאלית שמושכת שוכרים טובים, סביר להניח שתוכלו לעשות בו שימוש בשביל לייצר עוד הכנסה. ככלות הכול, דירה שניה לא נועדה למגורים שלכם, ביכולתכם פשוט להשכיר אותה תוך כדי כך שתייצרו עוד הכנסה שיש בה מכדי להפחית את תשלומי המשכנתא. הכנסת דמי השכירות גם תסייע לכם להתמודד עם עלויות הפחת של הדירה השנייה הלכה למעשה במשך הזמן שתהיו הבעלים שלה. ואם תמשיכו לקרוא תעמיקו את הידע שלכם אודותרכישת דירה שניהמה צריך לדעת?

מדוע כדאי לכם ללמוד את תחום הנדל"ן?

יש כל מיני סיבות שתומכות בצורך של לימודי נדלן, ולהלן נביא אותם בפניכם -

       במידה ואתם מעוניינים להתחיל קריירת נדל"ן, קודם כל כדאי שתרכשו את ההשכלה המתאימה. לימודים אלו יחדדו את הכישורים שלכם באופן יסודי, כמו גם יאפשרו לכם להתמקד בדברים הכי חשובים בענף הנדל"ן.

       להרוויח את כל השפע בלימודי הנדל"ן משמעו ללמוד המון יסודות עסקיים. זה כולל חוקים מקומיים ושיטות נבחרות של משא ומתן. תקדישו את היסודות הללו לסט הכישורים שלכם ואז יהיה באפשרותכם לקחת אותם לעולם העסקים, בלי כל קשר לתעשייה שלכם.

       במידה ואתם חפצים לרכוש נכסים לשם השקעה, השכלה אמתית בתחום הנדל"ן נמצאה כמאוד אפקטיבית, וזאת משום שתקבלו רישיון לעסוק בנדל"ן מה שיספק לכם גישה לעסקאות טובות יותר. כמו למשל, באם אתם שואפים להיות בעלי כמה נכסים להשכרה, אתם עשויים לעשות שימוש בתעודה שתקבלו בשביל להשיג את הנכסים הזולים ביותר בסביבה.

       בלי כל קשר למסלול הקריירה שלכם, עליכם להבין כי רשת מקצועית הינה אסטרטגיה חיונית. אם אתם תכירו על בורים את כל הפרטים הקטנים של הנדל"ן, תדעו היכן לחפש כאשר תהיו מעוניינים לפגוש בני אדם בתוך התעשייה. עם זה, הרשת שלכם תתרחב.

       לקחת קורס נדל"ן לשם הרחבת המיומנויות שלכם היא בכל זמן יתרון. אף כשאתם לא הופכים להיות סוכני נדל"ן, הידע שתצברו אפשרי לשימוש בחיי היום יום שלכם.

במה באים לידי ביטוי ההבדלים שבין רכישת דירה שניה לבין רכישת דירה ראשונה בהיבט של מס רכישה?

עם הניסוח המקדים של מיסוי בגין קניית דירה, לשון החוק הבדילה בין רכישת דירה שניה לבין רכישת דירה ראשונה, כאשר לאחרונה נלווה פטור ממס רכישה עד תקרה כל שהיא, כמו גם שיעורי מס מופחתים מעבר לכך, בהתאם למדרגות. באם יש לכם כבר דירה ראשונה, ורכשתם דירה שניה, מדרגות המס שתחויבו בהן יהיו הרבה יותר גבוהות. בשנת 2015 שונה מס הרכישה בגין רכישה של דירה שניה, בעוד משרד האוצר העלה את שיעורי המס על דירה שניה מן החשיבה של הפחתת תמריצי משקיעי רכישות הנכסים, ובאופן הזה למתן את תג המחיר של הדירות, ואף להגדיל את ההיצע של הנכסים בשביל בני זוג צעירים או בשביל משפרי הדיור.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה