chiddush logo

האם וילת נופש מתאימה לקיום יום הולדת מסורתית ורגועה?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 25/11/2016

 כאשר יש בריכה בוילת נופש לא מחויבים להשתמש בה, ולכן ההנחה שיום הולדת שחוגגים בוילת נופש שיש בה בריכה וג'קוזי אינה מחייבת להפוך את המסיבה לפרועה. אפשר בהחלט לחגוג יום הולדת רגוע ונינוח גם על שפת הבריכה ולשמור אפילו על הפרדה בוילות נופש מסוימות שבהן יש מספיק מרחב. יש מתחמים שבהם מחברים שתי וילות לאחת, ואז יש גם שתי בריכות שאפשר להפריד בין הרוחצים, אם מתעקשים מאוד להשתמש בהן. ובכלל, כאשר עורכים מסיבת יום הולדת לבנים או לבנות בנפרד הרבה יותר קל לשמור על הצניעות וההפרדה גם במסיבות כאלה, ולכן וילת נופש הן אידיאליות גם לציבור הדתי והמסורתי שרוצה לחגוג ימי הולדת בוילת נופש, כמו כולם, וליהנות מהיתרונות של מקומות כאלה שמתאימים בצורה יוקרתית ובעיצוב שלהן לתרבות האירוח והנופש של היום.

באתר NorthVillas תוכלו להזמין וילה ליום הולדת בצפון הארץ בזול!

מסיבות יום הולדת באות בכל מיני צורות וחגיגות

יש ימי הולדת שנראים באמת הוללים לחלוטין, אבל יש ימי הולדת שאותם אפשר לחגוג בצורה ערכית ורגועה הרבה יותר, שלא לדבר על כך אפילו שבדרך מסורתית. אפשר להתכנס מספר אנשים בוילת נופש אחת ולחגוג כמה זוגות נשואים מהציבור המסורתי וליהנות מכל היתרונות של מתחם סגור ופרטי, שמאפשר לכם להיות בוילה שיש בה חדרי שינה מאובזרים ומפנקים, כל אחד במפלס נפרד ששומר על פרטיות מרבית. כמו כן, המטבח שלכם וחדרי האכילה יכולים להיות בוילה כשרה לחלוטין, כולל מתקני הבישול שמחכים לכם במטבח או בחצר, כך שמסיבות יום הולדת או התכנסויות מיוחדות גם בשבתות ובחגים יכולים להיעשות בדיוק לפי סגנון החיים האדוק והצנוע שלכם, ולפי דרישות הציבור הדתי ששומר על הלכות צניעות.

מסיבת יום הולדת לילדים ונוער

בבריכה אמנם לא חייבים להשתמש, אבל זה לא אומר שהמדשאות והשטחים הציבוריים הפתוחים לפניכם חייבים לעמוד ללא שימוש. במסיבות יום הולדת אפשר להזמין הרצאות או הפעלות מעניינות, כמו רבנים ורבניות. אפשר כמובן לערוך הפרשות חלה במטבחים המרווחים של הוילות. הכי נפלא הוא לערוך יום הולדת לילדים, כאשר יש מספיק שטח במדשאות ובגינות להעמיד מתנפחים ושעשועים למיניהם, מתקנים שבהם הילדים יוכלו לטפס ולשחק תחת השגחת ההורים שיושבים בניחותא לא רחוק מהם ונהנים מהחברה הנעימה.

מסיבת יום הולדת למבוגרים

מסיבת יום הולדת לציבור הדתי יכולה להיות בהחלט מסורתית ורגועה גם כאשר מזמינים מבוגרים שרוצים לשמוע שיעורים מעניינים כחלק מההתכנסות המעניינת, הרצאות ופרשות השבוע או כל מיני אנשים שיש להם סיפורי חיים מעניינים, ואתם רוצים לשמוע אותם בזמן הכנסות במקום נעים ומעוצב מאוד, בגינה היפה או על המדשאות של כל וילת נופש נהדרת כזאת שתוכלו לחגוג בה במחיר נוח וסביר. תוכלו להזמין כל מספר אנשים שתחפצו להזמין, ולדאוג לקייטרינג כשר וטעים ללוות בו את המסיבה הרגועה שלכם כאנשים דתיים שאינם מתפשרים כלל על הסגנון שהם אוהבים.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע