chiddush logo

מהם היתרונות בהזמנת וילות נופש כשרות לציבור הדתי?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 25/11/2016

הציבור הדתי מחפש כל הזמן דרכים להשתלב בתרבות הנופש הישראלית ולכן כאשר נמצאת דרך כזאת על ידי אירוח בוילות נופש, הוא תופס את ההזדמנות הנהדרת הזאת לצאת לחופשות לפי סגנון חייו ואמונותיו הרוחניות. היתרונות של נופש בוילות נופש בכל מקום בארץ מרובים מאוד והם חשובים בעיקר לציבור הדתי שמחפש זאת. כאשר ממליצים על וילת נופש כשרה לציבור הדתי זה צופן בחובו כמה וכמה יתרונות משמעותיים ונשתדל לעמוד על החשובים שבהם כאן. בראש ובראשונה המחיר. מחיר של וילת נופש כשרה לציבור הדתי הוא הרבה יותר סביר מאשר מחיר של משפחה גדולה שיוצאת לבית מלון כלשהו או אפילו בית הארחה דתי. כאשר מתחלקים במחיר לכל המשפחה העלות יוצאת אפילו זולה מאוד ממשמעותית, בהתחשב בכך שיש יותר אנשים מאשר משפחה חילונית.

מחפשים מקום פרטי? הזמינו וילות נופש כשרות לדתיים באתר וילה גולד

מתחמים סגורים ופרטיים

אחת הבעיות הגדולות ביותר שמונעות ממשפחות מהציבור הדתי להשתלב בנופש בכל מלון, היא הבעיה שלמרות שיש מטבח כשר ושמירת שבת במלונות אלה, הרי שהאורחים הרבים שיש שם אינם מחויבים לאורח חיים דתי כזה ברובו. כך קורה שאמנם חילונים ודתיים נופשים ביחד בבתי מלון, אבל בסך הכל אף אחד לא מפסיק מאורח חייו ולכן סדר היום וההפעלות במלונות יכולים להפריע מאוד למשפחות דתיות. במתחמים הסגורים של וילות נופש כשרות לציבור הדתי מקפידים מאוד על נושא הפרטיות הזה, בדיוק כדי שיוכלו לשמור על אורח חיים וסגנון דתי גם כאשר הם נמצאים בחופשה. אף אחד אינו נכנס לוילה ולמתחם הרחב ללא רשות ואף אחד לא יכול לחלל שבת וחג בנוכחותכם כמו כן, אתם יכולים לחגוג את החגים והשבתות בסגנון שלכם ולא לפי ה שקובע צוות המלון וזהו יתרון עצום.

צניעות במתחם

אם יש בריכת חייה או ג'קוזי במתחם הוילה הכשרה לציבור הדתי, לא חייבים בהכרח להשתמש בה, או שמשתמשים במתקנים כאלה רק לפי הסגנון שלכם. וגם אם זה נוח לכם לשחות ולרחוץ בבריכה, היא פרטית לגמרי וסגורה משתמשים מבחוץ, כך שאין סיכוי שאנשים אחרים יפרו את השלווה שלכם ואת הפרטיות והצניעות המתבקשות לכל משפחה דתית שכזאת. כך שהאירוח שלכם מבטיח להיות צנוע ודתי בדיוק לפי האמונה שלכם.

כשרות מתבקשת

בין אם אתם מתארחים בוילה להנאתכם לחופשה, ובין אם אתם עורכים שם אירוע פרטי כלשהו, הכשרות של המטבח, חדרי האוכל ומתקני הבישול בפנים ובחוץ היא כשרות מובטחת לוילת הנופש הכשרה לציבור הדתי. בעלי הוילה מחויבים לשמור על הסטנדרט הזה, כמובן, כדי להבטיח שכל האורחים שמגיעים מהציבור הדתי יהיו כאלה שיוכלו התארח שם תמיד ולהבטיח שימליצו על הוילה שלו גם לאחרים. בזאת, הוא יכול לאשר שהכשרות נשמרת שם כל הזמן, בוודאי אם תזמינו לכם קייטרינג כשר לאירוע או לחופשה שלכם בוילת הנופש.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע