chiddush logo

בן תורה ומפרנס בכבוד – עם לימודי עיצוב גרפי זה אפשרי!

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 14/7/2019

אם ההתחבטות הבאה היא חלק מחייך, אתה ממש לא לבד. אתה רוצה ללמוד תורה, רוצה להעמיק ולהתפתח, רוצה להיות בן תורה ולחיות חיים של קדושה, אבל אתה רוצה גם לפרנס את המשפחה שלך, רוצה שהילדים שלך יגדלו בכבוד, בלי עוני ועם כל מה שהם רוצים. אתה בטוח שזה לא יכול ללכת ביחד, זה או ללמוד תורה רוב היום או לעבוד. הרי אם תצא מהבית לעבודה לא יהיה לך כוח ללמוד כשתחזור, ואם תתחיל את היום בלימוד, רק המחשבה על עבודה תגרום לך לצאת מריכוז.

אס מה עושים? איך אפשר לשלב בין השניים ולהרוויח יותר מכמה מאות שקלים בלבד כל חודש? איך יוצרים מהפלונטר הזה, מהרצון גם ללמוד תורה אבל גם לעבוד בכבוד.

הפתרון – עולם האינטרנט

נכון, יצא לו שם לא ממש טוב לאינטרנט, מכיוון שהוא יכול בהחלט לקחת אותך למקומות לא טובים. אבל יש לו גם המון יתרונות ואחד המרכזיים שבהם הוא באפשרות ללמוד מקצוע כלשהוא ולעבוד מהבית. כן, אם אתה רוצה לפתוח עסק, כל מה שאתה צריך היום הוא מחשב וחיבור לאינטרנט, מה שאומר שבכמה אלפי שקלים בודדים (אפשר גם פחות מזה – מחשב משומש) אתה יכול להתחיל להרוויח. יש מקצועות שונים שאפשר לעבוד בהם באמצעות האינטרנט והעיקרי והמבוקש ביניהם הוא עיצוב גרפי.

מה זה עיצוב גרפי?

עיצוב גרפי הוא עיצוב של אלמנטים גרפיים שונים, והוא מקצוע שנצרך בכל מקום. ראית את הפלאייר בכולל שמספר על הרב שבא להעביר שיעור בשבוע הבא? הוא עוצב על ידי מעצב גרפי. מה אתה חושב, הוא סתם משך אצלך את תשומת הלב? ומה בנוגע לספר שאתה לומד ממנו, אתה יודע שיש מושג כזה שנקרא "עימוד", בחירה של פונטים, של גודל דף, החלטה על רוחב שוליים ועוד דברים אחרים שנלקחים בחשבון כמו העיפה שאמורה לגרום לרצות לקנות את הספר שגם הם עיצוב גרפי? עיצוב גרפי הוא גם עיצוב של אתרי אינטרנט, הוא גם עיצוב של עלונים ועיתונים, הוא עיצוב של פרסומות וכל דבר אחר.

זה מקצוע שיש לו לא מעט יתרונות וקודם כל הוא מרתק. אך מעבר לכך, אפשר לעבוד מהבית ולא צריך להיכנס להוצאות כמו שכירות של משרד וכדומה. אפשר לשלב אותו עם החיים הפרטיים וכל פעם לוקחים פרויקט מסוים ועושים אותו ביום, בלילה או מתי שנוח. אין ספק שזה מקצוע שמתאים בדיוק למי שרוצה לשלב לימוד תורה יחד עם עבודה, שזה מקצוע שהרווח בו הוא גבוה ושיש לאן להתקדם בו. אבל חשוב יותר מהכול, זה מקצוע שמאפשר לעבוד מהבית, והיום יותר מתמיד יש יותר ויותר אנשים שמחפשים את האפשרות הזו, את היכולת להיות אדונים על הזמן שלהם.

עבודה מהבית – אין דבר נוח מזה.

תאר לעצמך את החיים שיהיו לך אחרי שתלמד עיצוב גרפי. תוכל לבחור לעבוד כשכיר ותוכל לבחור לעבוד כעצמאי. אם תהיה עצמאי, תוכל באמת להגשים את עצמך ואת החלומות שלך. תקום בבוקר ואחרי התפילה תוכל ללמוד כמה שעות בכולל. תחזור לאחר מכן הביתה או שתיקח את המחשב האישי לכל מקום אחר לעבוד ממנו. אחרי כמה שעות שוב תשב ותלמד עם החברותא שלך ובסוף החודש תראה שכר על העבודה שלך. ככה תוכל להחליט מתי ללמוד ומתי לעבוד. את הפרויקטים תוכל לשלוח ללקוחות בכל שעות היממה בהתאם למה שסוכם ביניכם. אין ספק שאין נוחות גדולה מזו ואין אופציה טובה מזו ליהודי גם לקיים מצוות ולקבוע עיתים לתורה וגם לעבוד ולהתפרנס מצוין.

מסתבר שעם מכללת סולו אפשר גם ללמוד מהבית

במכללת סולו פיתחו שיטה שמאפשרת למי שרוצה ללמוד עיצוב גרפי ללמוד את זה באמצעות האינטרנט אבל לא על ידי סרטונים או מאמרים מוכנים אלא עם מורה פרטי אחד על אחד ממש. הוא נמצא בבית שלו ואתה בבית שלך, ובאמצעות תוכנה שמחברת בין שני המחשבים שניהם יכולים לראות, לשמוע וממש לחוש האחד את השני.

יש שלל יתרונות בלימודים אחד על אחד עם מורה פרטי און ליין. ראשית, לא צריך לרדוף אחרי כיתה שלימה. אפשר ללמוד בקצב המתאים והמורה יתאים גם כן את עצמו. אפשר גם ללמוד מתי שרוצים, כשחוזרים בערב מהישיבה או בכל מועד אחר. אין בעיה של צניעות ושל ייחוד גם אם מדובר על תלמידה ומורה כי הרי הכול דרך האינטרנט. אבל יותר מהכול, הלימודים במכללת סולו יכינו אתכם לעולם העבודה ויאפשרו לכם לעבוד המקצוע המדהים והמרגש ביותר בעולם. תוכלו להציג את תיק העבודות שתכינו במהלך הלימודים, תיק עבודות מרשים שתכינו יחד עם המרצה. בנוסף, תקבלו תעודה המעידה על הלימודים והתוכנות אותן למדתם. אבל בסופו של דבר, הכלים שקיבלתם הם אלו שיכריעו. הם אלו שיאפשרו לכם להיות מעצבים גרפיים מן השורה הראשונה ומכללת סולו היא המקום ללמוד את התחום. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע