chiddush logo

חשיבות פרסום דברי תורה וחידושים

17/3/2014

דברים שנכתבו בכרטיס האישי של שם המשתמש "לזכות" וראיתי לנכון לפרסמם שוב כאן:


 שלום רב, הנני יהודי ישראלי אשר עובד בחברה ובסביבה עם יהודים טובים מאוד אך אין להם ידע מינימלי ביהדות שלא באשמתם, מכאן הרצון גם הרצון שלי להעביר את הדברים לכתב.
אוסיף גם שבזמני הפנוי הנני משתדל ללמוד תורה ומנסה להעביר את התובנות בכלים שיש לי, לדוגמא אתר חידוש שהוא אתר מעולה להעביר את התכנים, יבורכו מפי עליון כל העוסקים במלאכת הקודש.
ברצוני לשתף אתכם, קראתי בספרות הקבלה כשם שניתן לתת מתנה גשמית כמו שעון וכו' כך ניתן לתת מתנה רוחנית לאדם כלומר לעשות פעולה רוחנית לזכותו של אדם כפי שהגמרא אומרת שטוב לתת לזכות הילד צדקה כלומר לתת צדקה לעניים או לבני תורה ולומר הריני נותן צדקה זאת לזכות הילד (ולומר את שמו), וצדקה זו יש בכוחה ויכולה להגן עליו אלף המגן, למרות שהילד לא יודע בכלל שנתנו צדקה לזכותו, הזכות פועלת. 
דבר נוסף כאשר נותנים צדקה או עושים פעולה רוחנית, יכול אפילו כתיבת מאמר באינטרנט, אמירת פרקי תהלים, לימוד תורה, או כל דבר הקשור לקדושה ולטוב  לזכות אדם מסוים, מלבד הזכות שמתוספת לאותו אדם, אותו אדם גרם בעקיפין להוספת טוב בעולם, כלומר בכך שעשינו פעולה רוחנית לזכותו גרמנו להגביה את מזלו למעלה מהטבע (כפי שאנו רואים בספרי קבלה רבים שבסוף הספר מובא ספר זה הודפס לזכות...), וכאשר אנו מוספים תורה באתרי האינטרנט אנו מוספים ברכה וטובה לעם,שהרי התורה כולה - רצון אלוהי למעלה מהטבע -  תורת חיים, בתורה יש נתינה, כיבוד אב ואם, כיבוד הזולת, אהבת הטוב, עשיית חסד ועוד.
וכאשר יהודי מקבל תובנות אלו ורואה כי התורה כהוראות יצרן - הוראות לחיים טובים, ומשתנה בהתאם לתובנות שלמד - אותו אדם שגרם לו ללמוד ולקבל את התובנות האלו זוכה במצוות זיכוי הרבים ויכול להיות שהוא מציל את חייו בעולם הזה ובעולם הבא.
 לכן  הכנסת תוכן רוחני באינטרנט או כתיבת ספר לזכות אדם מסוים כל דבר שיש לו שיוך לקדושה ולטוב ולחסד הנו דבר מבורך מאוד ומומלץ לכל מי שיכול להוסיף תבוא עליו ברכה. 
ברוכים תהיו מפי עליון אמן.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע