chiddush logo

השכרת גנרטורים לעבודה ומצבי חירום

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 2/7/2015

 כולנו רוצים לשפץ, לתקן, להוסיף דברים בבית ובגינה ודוחים את העבודה עם התירוץ הנדוש שאין חשמל באזור העבודה, אז עבור כל אלו שמאד רוצים ולא מצליחים יש פיתרון מושלם – השכרת גנרטורים לפי יום ושעה. אך לא רק בעת שיפוצים זקוקים לגנרטורים, אנחנו חיים במדינה שחיה בחשש יום יומי מפני מטחי רקטות וקטיושות מידי אויבנו המקיפים אותנו מכל עבר, ההתמודדות עם האיום היא בכך שלמדנו להתנהל בדרך מסוימת על מנת להגן על עצמנו בעת משבר על מנת לשרוד בימים קשים. כולנו מתורגלים היטב שבשעת חירום צריך לרוץ לאזור המוגן ומתורגלים לאפשרות של שהייה ממושכת בחדר המוגן שבו צריך להיות ציוד חירום כדוגמת: ערכות מגן, בקבוקי מים, מזון בסיסי, מטף, פנסים, בטריות וגנרטור אחד לפחות.

גנרטור אחד ושימושים רבים לו

השכרת גנרטורים פעולה הכרחית לא רק בעיתות מלחמה. ביום יום, השכרת גנרטורים מסייעת לבצע בכל מקום שאין בו חשמל עבודות שטח שונות. גנרטור הוא למעשה מחולל אנרגיה, כלומר, הופך אנרגיה מכנית לאנרגיה חשמלית בעזרתה נחסך הצורך מלהיות ליד מקום שיש בו חשמל לביצוע פעולות שונות הזקוקות לאנרגיה חשמלית. הגנרטורים מגיעים בהספקים שונים בהתאם לשימוש שנעשה בהם. להלן מספר דוגמאות שימושיות בגנרטור:

  • גיבוי בבתי חולים, בעיקר בחדרי ניתוח, בזמן הפסקות חשמל.
  • משמש כספק חשמל לערכת קריוקי במסיבה על חוף הים.
  • משמש כספק חשמל עבור עבודה עם דיסק בבית בשלבי בנייה.
  • מסייע לבצע עבודות ריתוך מורכבות בשטח מחוץ למפעל.
  • משמש כספק חשמל עבור קרוואן בזמן יציאה לחופשה.

עצה חשובה מאד טרם שוכרים גנרטור, לברר עם המשכיר מה יכולת אספקת החשמל של הגנרטור הדרוש. רוב המכשירים נותנים 10 שעות עבודת חשמל לפחות בטרם מטעינים אותם מחדש, לכן לפני השכרת הגנרטור יש לדרוש טעינה מלאה של המכשיר.

השכרת גנרטורים מקום עם אחריות

יש תחרות גדולה מאד בתחום השכרת גנרטורים לכל דורש ולכן מומלץ מאד לבחור בנותן השירות עם הכי הרבה מוניטין, קהל לקוחות שממליץ בחום, זה שבבעלותו מגוון רב של מכשירים המתאימים לסוגי עבודה שונים, חשוב שיהיה צוות הדרכה מקצועי ומהימן במקום שידריך לפני ההשכרה וימשיך לתת שירות בכל זמן שהגנרטור נמצא בעבודה אצל זה ששכר אותו.

עלויות השכרת גנרטורים

עלות ההשכרה של גנרטור תלויה בהספק הדרוש ובסוג הדלק אותו הוא צורך, בנזין או דיזל. שני הפקטורים הללו הם אלו שיקבעו את המחיר הסופי של ההשכרה. אם מדובר בגנרטור בעל הספק גבוהה שעובד על בנזין העלות מן הסתם תהיה הרבה יותר גבוהה מזה שעובד על דיזל לכן מאד חשוב להקפיד ולשאול טרם השכרת גנרטור כזה או אחר מה הכי כדאי עבור אותה עבודה שלשמה שוכרים אותו. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע