chiddush logo

האם ניתן לערוך חתונה מיוחדת בוילת נופש פרטית?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 25/11/2016

 המקום האידיאלי לערוך בו חתונה מיוחדת הוא וילה פרטית לחלוטין מעניקה לכם שליטה על כל מרכיבי הטקס, על החגיגה עצמה, על הרכב המוזמנים ומי שנכנס למסיבה, על כל התפאורה ועל התפתחות המסיבה לכיוונים הרצויים. אין כמו וילת נופש שבה אפשר לעשות הכל וליהנות ממנוחה מוחלטת לפני ואחרי ההכנות והחופה כאשר נמצאים הכי קרוב לזירה ההתרחשות ואפשר גם לפקח על כל ההכנות לאירוע וגם לנוח בתנאים הכי טובים שיש, כאשר הכל קרוב קרוב. וילת נופש שנמצאת במקום אקזוטי, או שנמצאת אפילו במרכז הארץ אבל העיצוב שלה נהדר והאווירה בו מרשימה במיוחד היא המקום הכי יפה ומיוחד שבו תוכלו לחגוג מסיבת חתונה מיוחדת לצורך כך. בחרו את הוילה היפה שלכם במקום הכי יפה בארץ ותראו שזאת תהיה בסופו של דבר החתונה הכי מיוחדת שתהיו בה אי פעם.

רוצים למצוא וילה מתאימה? הזמינו וילה לחתונה באתר בא לי וילה

חתונה בוילה יוקרתית

חתונה בוילה יוקרתית מאפשר לכם את הפרטיות ואת האינטימיות שכולם רוצים להשיג, במיוחד אם יש להם קהל מצומצם ואיכותי שהם רוצים לשמור שייהנה מאווירה אינטימית ומשפחתית. בוילת נופש כזאת המתחם הסגור מאפשר לכם לשלוט ברשימת האורחים ומי שנכנס לשם, כך שהחתונה תהיה באמת רק לחברים ולמשפחה שלכם ולמי שרציתם שיחגוג אתכם ביום הזה. המתחם כולל גם את הבית עצמו, החדרים הפרטיים שבהם תוכלו לנוח ולעשות את ההכנות, וגם ליהנות מהם לאחר החופה עם חברים ומשפחה. זה כולל גם את המדשאות ואת הבריכה, את הג'קוזי אם יש, וכל מתקן אחר שבו תחגגו את הריקודים ואת חתונה. יש לכם מספיק מקום בכל רחבה שהיא להציב מתקנים נוספים כמו מתקני בישול ואכילה, כך שכולם יוכלו ליהנות מהעיצוב של הוילה עצמה.

מטבח כשר

למי ששומר כשרות וזה בוודאי הרוב בישראל, כפי שמוכח לא פעם, יכול ליהנות ממטבח כשר כמעט בכל וילת נופש שבה ניתן לערוך אירועים שכאלה. במטבחים כאלה תוכלו להעמיד את אנשי הקייטרינג שלכם שיוכלו בשל ולהגיש לאורחים את מטעמי החתונה, ותוכלו ליהנות גם בחופשה שלכם מבישול בעצמכם או מקייטרינג שתזמינו לשם. בכל מקרה, אם תרצו להשתמש גם בחצר לצורך כך, יש שם תמיד מספקי מקום להעמיד דוכני מזון שתזמינו לשם כחלק מהחוויה של חתונה מיוחדת בוילת נופש פרטית שכזאת.

ההנאה שבנופש יוקרתי בוילת נופש

ירח הדבש שלכם יכול להתחיל מיד לאחר החופה בוילת הנופש הפרטית והייחודית הזאת מיד לאחר החופה, כך שהמקום על כל המתקנים הייחודיים שלו יתאים לכם מאוד לוילת נופש שאפשר לערוך בה גם חתונה ייחודית וקטנה מאוד, כאוות נפשכם. אם תרצו לערוך אירוע גדול יותר גם זה אפשרי, ואז אפשר לחבר שתי וילות יחד או לבחור מראש וילת נופש שיש בה יותר מקום מסביב כמדשאות ושטחי התרגעות והתכנסות ייחודיים.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע