chiddush logo

כיצד אפשר לנקות בית בקלות וביעילות?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 15/4/2018

 

כיצד אפשר לנקות בית בקלות וביעילות?

אם אתם מוצאים את עצמכם משתעבדים לבית שלכם ומנקים אותו כמעט בכל יום תוך שאינכם מצליחים להשתלט על כמויות האבק והלכלוך - חשוב שתדעו כי כיום ישנם כמה כלים שמסייעים לנקות את הבית וכל חלל ביעילות, תוך שהעבודה נעשית קלה, יסודית וקצרה יותר.  אז מהם אותו כלים?

מטאטא מכנימטאטא מכאני הוא כלי ניקוי אשר באמצעותו ניתן לנקות כל בית בקלות. באמצעות מטאטא מכני ניתן לאסוף לכלוכים היישר אל המיכל של המטאטא, תוך שהמטאטא הינו כזה שנראה מעט כמו מכסחת דשא, מה שמאפשר תזוזה קלה יותר של המטאטא ואיסוף יסודי של הלכלוכים גם בבית וגם בחצר. כיום ישנם מטאטאים מכניים מסוגים שונים אשר מסייעים גם לבעלי בתים פרטיים וגם לבעלי עסקים ליהנות מניקיון יסודי, ויעיל יותר.

שואב אבק רובוטי – שואב אבק רובוטי הוא אחד ההמצאות החשובות במאה העשרים ואחת. שואב זה מאשפר ניקיון עצמאי של השואב של משטחים בכל רחבי הבית כאשר באמצעות שואב אבק רובוטי ניתן להתפנות לכלל העיסוקים וזאת בזמן שהשואב עוסק בפעולה של איתור לכלוכים באמצעות קרני לייזר ייחודיות אשר מזהות כל אבק ולכלכוך. שואב כזה הינו קטן יחסית ולכן הוא מתאים לבתים פרטיים ועסקים קטנים.

מכונות קרצוף – מכונות קרצוף הן כלי עבודה המתאים מאד לקרצוף וניקוי יסודי של רצפות מכל סוג. באמצעות מכונות כאלה שנחשבות קלות במיוחד להפעלה, ניתן לנקות כל משטח כאשר המכונה מקרצפת את המשטח ומבטיחה ניקיון יסודי ומבריק שלו.

קיטורית – קיטורית היא מכונת ניקוי העובדת בלחץ מים. באמצעות קיטורית ניתן לנקות לכלוכים קשים ממשטחים כאשר קיטורית מתאימה בעיקר לעבודה בחצר כמו על משטחים, מדשאות, מכוניות, חנויות, משטחי בטון ועוד. בקיטוריות מסוגים וגדלים שונים משתמשים גם בבית וגם בתעשייה. הקיטורית ידועה גם בשמה 'גרניק' כאשר גרניק הפך שם כללי למכונות העובדות על לחץ של מים.

שואב אבק תעשייתי – שואב אבק תעשייתי מיועד למי שרוצה ליהנות מניקיון עוצמתי וחזק יותר. באמצעות שואב אבק מסוג זה, ניתן ליהנות ממקסימום ניקיון, תוך ניקיון בזמן קצר יותר. שואבי אבק תעשייתיים מתאימים בדרך כלל לבתים גדולים ולמבני תעשייה.

אז אם אתם מתעניינים במטאטא מכני, או בכל אמצעי ניקיון, זה הזמן לברר אודות הכלים המתאימים ביותר לצרכים שלכם.

 

למידע נוסף כנסו: http://toolsmarket.co.il/product-category/מכונות-טיאוט

 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע