chiddush logo

מדוע אנו חייבים לטהר את המים שאנו שותים?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 6/1/2019

 מי הברז שאנו רגילים אליהם, יכולים להיות בעלי טעם טוב הרבה יותר בעיקר אם נבין כי מים שזורמים אלינו מהברזים מלאים בכלור, חיידקים, מתכות שמנים תעשייתיים, חומרי הדברה, עופרת, אבנית ועוד - מה שעלול לגרום לנזקים בריאותיים בקרב האנשים שצורכים את המים.

זה נכון, כיום ישנן לא מעט חברות המציעות פילטרים ומסננים כמו גם ברי מים שנועדו לצריכת מים טובים ונקיים יותר לצרכנים. עם זאת אחד הפתרונות הבולטים הוא שימוש במים שעברו תהליך של אוסמוזה הפוכה. אבל מה זה התהליך הזה וכיצד אפשר ליישם אותו? כל התשובות בהמשך!

אם אתם מרגישים שטעם המים שלכם קשה לא טבעי, בטעם שאינו ערב לחך, כמו גם אם אתם מתקלחים במים שמייבשים את גופכם ואת שערכםחשוב שתדעו כי הדבר מתרחש עקב מים שלא טוהרו במידה רבה, תוך שהם עברו שלל תהליכים שהפכו אותם ללא טעימים, לא נעימים וקשים. בשל כך חשוב להכיר תהליך בשם אוסמוזה הפוכה.

אוסמוזה הפוכה הינו תהליך שנועד לבנן ולטהר את המים בברזים, כאשר באמצעות לחץ עוצמתי וחזק המופעל על המים - מטהר את המים ומוציא מהם את החומרים שלא נחשבים בריאים או טובים.

כיום, חברות מקצועיות מתקינות מסנני מים אשר ממיינים את כל "הרעות החולות" שנמצאות במי השתייה שלנו, תוך שבאמצעות מערכות מים, מסננים וממברנות: המים נותרים ללא כלור, ללא חיידקים, מתכות שמנים תעשייתיים, חומרי הדברה, עופרת, אבנית ועוד.

היתרונות של תהליכי סינון מתקדמים:

אם אתם רוצים ליהנות ממים טהורים, נקיים יותר וטובים יותר לשתייה - חשוב שתדעו כי באמצעות סינון מים בצורה נכונה ומקצועית, אפשר ליהנות ממגוון יתרונות, כמו:

מים נקיים בכל זמן - באמצעות תהליכי סינון והדף מים שמוציאים חומרים לא טובים מן המים, אפשר ליהנות ממים טובים לשתייה, רחצה, השקיה ועוד.

בריאות כאשר אתם משתמשים במים מסוננים, אתם נהנים מבריאות בכל מקום ושימוש במים כיפיים ונעימים.

בישול טוב יותר - גם בישול עם מים מסוננים הופך את איכות החיים לטובה יותר.

לסיכום, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לטיהור מים: יעלה את איכות החיים ויאפשר שימוש במים טובים, ללא חומרים רעילים, בכל זמן!

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה