chiddush logo

שיפוץ מרפסת סוכה

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 29/8/2019

 יש לכם מרפסת סוכה בבית אבל אתם כבר לא מרוצים ממש מאיך שהיא נראית או אולי רוצים לשנות לה ייעוד וזקוקים לשיפוץ יסודי? שיפוץ מרפסת סוכה, על אף שהוא יכול לכלול שורה של פעולות ועבודות שאותן מבצע כל קבלן שיפוצים, היא משימה שאותה אתם רוצים להשאיר בידי מקצועני מרפסות וישנם קבלנים המתמחים בדיוק בזה, קבלנים שיודעים להוסיף מרפסת לכל בית בכל קומה, ללא קשר להימצאות מרפסת בקומה מתחת, קבלנים שיודעים לבצע בניית מרפסת בבניין משותף לכל הקומות גם יחד וגם יודעים לשפץ מרפסת סוכה.

 

מהי מרפסת סוכה ומתי צריך לשפץ אותה?

מרפסת סוכה היא מרפסת שבתחילת דרכה הייתה מרפסת שמש כמו כל מרפסת שמש אחרת, אך בעליה החליטו לסגור אותה ולהפוך אותה למרפסת סוכה. בכינוי זה נהוג להשתמש למגוון רחב של סוגי סגירות מרפסת כשלרוב מדובר במרפסת עם סגירת עץ שמשמשת גם כסוכה בחג הסוכות, ואותה אפשר למצוא בעיקר בישובים חרדיים. יחד עם זאת, כינוי זה ניתן גם למרפסות שמש שעברו סגירה מסוג אחר, בדרך כלל סגירה המבוססת על בניה קלה ומכאן השימוש במילה סוכה.

שיפוץ מרפסת סוכה הוא מהלך שעליו צריך בעל הבית לקבל החלטה וקשה להצביע על נסיבות ספציפיות שבהן נכון יותר לשפץ את המרפסת מאשר בנסיבות אחרות. אם המרפסת כבר לא מספקת אתכם מבחינה אסתטית, אם אתם רוצים להרחיב אותה או להפוך את הסגירה לקבועה יותר, אם אתם רוצים לשנות את צורתה ואולי לחזק אותה בגין שחיקה שעברה לאורך עשורים ארוכים, זאת הזדמנות נהדרת לשפץ את המרפסת.

 

מומחים בבניית מרפסת בבניין משותף

לצורך שיפוץ מרפסת הסוכה שלכם, אתם רוצים להזמין אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום המרפסות. המדובר במומחים שיודעים לא רק לשפץ מרפסות קיימות אלא גם לבצע בניית מרפסת בבניין משותף, שזה פחות או יותר שיא האתגר בתחום המרפסות. בפרויקט מעין זה, נדרשת יכולת של הקבלן המבצע לעבוד מול כל הדיירים בבניין, להגיע להסכמות ולגשר בין הדיירים ולעיתים גם לבצע הוספת של המרפסת רק לחלק מהדיירים, מה שמחייב אותו להחזיק בהתמחות גם בבניית מרפסת תלויה ולא רק מפרסת על עמודים שמסתמכת על המרפסת בקומה מתחת.

קבלן שיפוצים כלליים יכול אמנם לשפץ את המרפסת ברמה הפנימית, אך שיפוץ מרפסות פלדה מציבה שלל אתגרים בכל הנושא של צנרת המים, ניקוז המים, איטום המרפסת בפני פגעי מזג אוויר, חיזוק קורות פלדה ועוד שלל פעולות שדורשות התמחות מיוחדת ואת חלקן לא פוגש בדרך כלל קבלן שיפוצים כללי. ישנם אנשי מקצוע המתמחים בתחום הזה ספציפית, הם מבצעים לא מעט פרויקטים של שיפוץ מרפסת סוכה מומץ לבחור בחברה מקצועית כמו קבוצת עידן והם יכולים לשפץ גם את המרפסת שלכם ולהבטיח לכם תוצאות טובות יותר גם ברמה האסתטית וגם ברמה ההנדסית מבנית.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה