chiddush logo

איך לבחור ביטוח בריאות לחו"ל?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 23/3/2022

אם יש ביטוח שחשוב לבחור נכון, זה ביטוח בריאות לחו"ל. בעוד שביטוחים אחרים כמו ביטוח הרכב שלכם, ביטוח הדירה שלכם, וביטוח העסק שלכם, כולם ביטוחים שמכסים דברים שנמצאים פה, בישראל, ומתנהלים בעברית, וקל להתנהל מולם, הרי שאם וכאשר קורה משהו בחו"ל, אתם חייבים ביטוח נסיעות לחו"ל הראל בגל הבריאות.

מרבית הישראלים עושים ביטוחי רכב או ביטוחים אחרים עם החברות הגדולות. היתרון הוא רק בראש, המחשבה שיש שם חברה גדולה מאחוריכם, אבל האמת היא מורכבת מכך. החברות הגדולות נהיו כה גדולות כי הן יודעות להרוויח, ובכל הנוגע לביטוח, להרוויח אומר לגבות הרבה ולשלם מעט.

מהסיבה הזו השלב הראשון בבחירה הנכונה בביטוח בריאות לחו”ל היא עבודה מול סוכנות ביטוח שנותנת לכם יחס אישי, ולא ישירות מל חברת ענק "שלא רואה אתכם ממטר”.

אז מה הקריטריונים?

לפני שניתן את רשימת הקריטריונים לבחירת ביטוח בריאות, נאמר גם שלעשות ביטוח נסיעות לחו"ל הראל בגל הבריאות זה לעשות ביטוח מול אנשים, ולא מול תאגיד. זה אומר שיש לכם עם מי לדבר בגובה העיניים, ושירות מהיר ואישי, שזה דבר כל כך חשוב כשאתם בחו"ל.

ועכשיו, כשהפנמנו את היתרונות הברורים של ביטוח בריאות עם סוכנות אישית לביטוחים, שימו לב לנקודות הבאות לבחירת ביטוח נסיעות איכותי לחו”ל -

         ·            כיסוי הוצאות רפואיות חייב להיות מעל מיליון דולר, ועדיף קרוב לשני מיליון. מחירי שירותי הבריאות במדינות רבות עולים לא מעט, ובמדינות שזה עולה מעט, אתם תעדיפו לחפש את המקום הכי יקר שתוכלו.

         ·            אתם חייבים לדעת שיש לכם כיסוי למקרי חירום דנטאליים, כי מצבים אלו לא סובלים דיחוי, ולרוב רופאי השיניים גובים עליהם לא מעט, אז אתם חייבים להיות מכוסים.

         ·            וודאו שיש לכם כיסוי לפעילויות ספורט וספורט אתגרי, כי הרבה מאוד מהישראלים אוהבים לעשות סקי או לצאת לחופשות גלישה, וכמה שזה כיף, זה גם מסוכן, ויש לא מעט פציעות שעלולות לעלות ביוקר, לא רק בשירותי בריאות, אלא בפיצויים על שינויים בחופשה.

אז איזה ביטוח לחפש?

בעוד שביטוח חובה לרכב זה תמיד אותו הדבר, וביטוח הבריאות הממלכתי בישראל הוא סטנדרטי לכולם, הרי שביטוח בריאות לחו"ל זה משהו שאתם רוצים לקבל פרימיום, VIP, והכי טוב שאפשר. כולם רוצים לטוס FIRST CLASS, אז ביטוח נסיעות הראל זה מה שאתם מחפשים, ואת זה עושים דרך גל הבריאות.

מעבר לרשימה הנ"ל, הרי שביטוח בריאות הראל מאפשר לכם ליהנות מביטחון מלא בנסיעה שלכם, אפילו אם אתם בטיול בהרים הרחוקים או במקומות נידחים, שכן חלק מהביטוח כולל פינוי אווירי, יבשתי וימי במקרה הצורך, עד לבית החולים הקרוב, כך שאתם מכוסים לגמרי, בכל מקרה חירום, ויכולים לישון בשקט בחופשה שלכם.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע