chiddush logo

אברי גלעד כותב בווצאפ טור , התלבטתי אם להכניס את זה לכאן , בכל אופן זה לא אתר חדשות ולא ישראל היום גם לא כאן חדשות אך חשבתי שאולי יש כאן מסר מסוים למפקדים שלנו בצהל ואני זוכר גם זוכר את הטעויות בלבנון השניה אז במחשבה שניה למה לא המפקדים שלנו ..לא חסינים מבקורת

נכתב על ידי אביהו ח, 26/4/2024

 *אברי גלעד*

אחריות  (מתוך טורי בישראל היום)

אהרון חליווה היקר, קיוויתי שלפני מכתב נטילת האחריות שלך תדבר איתי, ונתאם את הכל יחד. אבל מכיוון שלא דיברנו מעולם, כנראה שכרגע זה לא הזמן הנכון, ואני לוקח על זה אחריות.

  וכן, אני מבין שכולם כרגע חובטים בך, וזה לא נעים, אבל היתה לך הזדמנות לשנות במשהו את האופן בו תיזכר בהיסטוריה של עם ישראל, ופיספסת.  שוב. 
 אז לטובת הבאים אחריך אני שם פה את כללי נטילת האחריות המצופים מאנשים שטעו בגדול. מקווה שמישהו מהם יאמץ ויתן תקווה להתנהלות נכונה לדורות הבאים.

  כללי נטילת האחריות:
1. דבר בגוף ראשון. אני. אני נכשלתי, אני אחראי, אני לא ראוי. אל תספר על הכאב שאתה נושא, תתמקד בכאב שגרמת.

2. תאר בפרטים במה נכשלת. איפה טעית. מה חשבת, למה זה קרה לך בנקודת הזמן הזאת. כנס פנימה. תאר איך התנוונה מחשבתך, איך התעצלת להעמיד בספק את תפיסותיך, איך עיגלת פינות. זה חשוב למען הבאים אחריך.  העמק בחקר אישיותך. סרוק אותה במסרקות ברזל ודווח על החלקים בה שהובילו אותך לנפילה הזאת. זה חשוב למען תהליכי המינוי הבאים.

3. על הדרך, ספר גם על טעויות שעשית וטרם התגלו. תהליכים שהובלת, מינויים שמינית או לא מינית. תן הכל, שיוכלו ללכת בעקבותיך ולתקן את כל כשליך.

4. בהנחה שלא תעמוד למשפט, גזור על עצמך את העונשים הראויים לך. הצעת המערכת: א. הורדה מרצון בדרגה. ב. הקצאת חלק נכבד מהפנסיה הצה"לית שלך לטובת קרן תמיכה במשפחות שנפגעו בשבעה באוקטובר. ג. התחייבות שלא להופיע לעולם כפרשן או פאנליסט בשום אולפן. סעיף זה חל, אגב, גם על בכירים אחרים שמשום מה מופיעים בלי הכרה למרות שברור שהיו אחראים לתפיסה שהובילה להתרסקות. 

5. מפצירים בך ברשתות החברתיות להתאבד. אל. הפוך את הנקודה הנמוכה בחייך למקום ממנו תצמח מחדש ותצמיח את החברה כולה. במקום למות תן חיים חדשים ותקווה לנותרים. 

אהרון הנכבד, כשפקד את אהרון הכהן האסון הקשה בו מתו שני בניו מול עיניו, נכתב- "וידום אהרון". לך אין את הזכות הזאת. אל תידום, אהרון. דבר. הדיבור שלך יכול לרפא את הפצע המדמם. אל תפחד. מקסימום תשב בכלא. זה יעשה לך טוב. שפוך מילותיך עלינו. לפחות עכשיו, בוא תצא אלוף.

הצטרפות  לווטסאפ: 
https://chat.whatsapp.com/LLYrbmXPLW23wH9abkoJVp

הצטרפות לטלגרם: 
https://t.me/mashekoreIL

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע