chiddush logo

חדר שינה זול ואיכותי שיש בו כל מה שצריך

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 8/5/2024

כולם רוצים שחדר השינה שלהם יהיה המקדש של הבית; המקום שבו הכי שקט ורגוע, זה שהכי נעים לנוח בו. העניין הוא שהסטיגמה על חדרי שינה כאלו, היא שהם יקרים מאוד. אם הגעתם לכאן, סביר שגם אתם מחפשים חדר שינה זול יחסית שלא ישבור לכם את הכיס אבל יעניק לכם את כל מה שאתם צריכים כדי להשיג את השינה הטובה בסוף כל יום, האסתטיקה לפי הטעם שלכם, ועוד.

שיפוץ ושדרוג חדר השינה ממש לא חייב לדרוש מכם תקציב מוגזם! עם קצת יצירתיות, אפשר להפוך את חדר השינה למפלט נעים ואסתטי, בלי להתפשר על איכות.

חדר שינה זול מתחיל בריהוט איכותי

העלויות הגבוהות ביותר בחדר השינה, כנראה שייכות לריהוט כמובן. מיטה, ארון טוב, אפילו השידות לצד המיטה; כל אלו עולים לא מעט. אבל הם לא חייבים!

·         טרנדים מהעונה הקודמת – הפריטים הכי יקרים הם אלו המייצגים טרנדים עכשוויים. וביננו? לא יקרה כלום אם תלכו עונה אחת אחורה. גם בעולם הרהיטים טרנדים ומגמות עוברים שינויים מהירים מאוד ולא תמיד קל לעמוד בקצב.

·         פריט ייחודי אחד – במקום לקנות חדר שינה שכל כולו ייחודי או שייך למותג יקר, נסו לשלב בין פריטים ובחרו פריט ייחודי, יוקרתי אחד בלבד. למיטיבי לכת ניתן לבחור רהיט אשר 'שובר' את העיצוב הכללי ונותן אופי ועניין לחדר. עם צבע אחר, חומר גלם אחר, מרקם אחר ועוד.

·         חכו למבצעים – סייל סוף עונה, סוף שנה ועוד; כולנו מכירים את התקופות שבהן המחירים צונחים. חכו רק עוד קצת בסבלנות, צרו רשימה של רהיטים שאהבתם וכשמגיעה תקופת המבצעים, זה הזמן לעוט עליהם ולהתחדש במחיר סביר.

·         זול לא אומר פחות טוב – יש נטייה לחשוב שמחיר נמוך משמעותו איכות נמוכה. לא תמיד הדבר נכון! כשיודעים איפה לחפש, אצל מי ומתי, לומדים לזהות את המחירים הנמוכים אשר מדליקים נורה אדומה, ואת המחירים הנמוכים ששווה לתפוס בשתי ידיים.

חיסכון בעלויות עיצוב חדר השינה

ואם החלטתם שעדיין לא הגיע הזמן לקנות גם כשמדובר על חדר שינה זול יחסית, יש כמה דרכים לשדרג את חדר השינה בקלות! ראשית, שקלו לשדרג פריטים שכבר יש לכם. שכבת צבע חדשה על שידה ישנה יוכלו לשנות לחלוטין את המראה שלה. בנוסף, סידור מחדש של רהיטים יכול לתת לחדר השינה תחושה רעננה מבלי לבזבז שקל.

אין ספק שיצירת חדר שינה יפה בתקציב מוגבל היא בהחלט אפשרית. ישנן דרכים רבות להתחדש, למצוא חדר שינה זול מבלי להתפשר על איכות וליצור תמונה כמו מתוך פינטרסט אצלכם בבית. לפני היציאה לדרך, אל תשכחו לברר מהו הסגנון המועדף עליכם וכך גם לצמצם אפשרויות, לדייק את החיפוש ולוודא שתגיעו בסופו של דבר אל הבחירה הנכונה ביותר.

 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע