chiddush logo

תפילה לניסן - התחזקות והתעוררות (לאברכים)

נכתב על ידי zeev148, 27/3/2015

     תפלה לקיום התורה – חודש ניסן – התחזקות והתעוררות

     על פי שיחת הרב ארוש שליט"א (א דר"ח חשון תשס"ז)

     רבונו של עולם, מלך אהוב ורחמן, בראת העולם בא' ניסן, ובניסן עתיד אתה לגאול בשנית ולנצח את עמך ישראל, ולכונן את מלכות זרע בן דוד משיחך, בירושלים עיר קדשך!!!

אנא, זכני להיות מכיר טובה, זכני שלא להעיב ולו במשהו על מצב רוחך, זכני שלא להעיר לך, ולא לצער אותך אפילו לא בהבעה, והיות ואתה יתברך הינך התקיף, בעל היכולת, ובעל הכוחות כולם, זכני לחייך לך ולעולם, ובזאת להודיע ולפרסם ברבים, ששמח בך ובאופן השגחתך!!!

רבונו של עולם, הרי אתה הינך מקומו של העולם, ואין העולם מקומך כמובן. זכני בכל מפגש שלי ושלך לחיזוק והרמת מצב הרוח והאמונה! והשיבני תמיד בתשובה לפניך! וטהר את לבי לעובדך מאהבה, בחשק רב, בגיל וברננה, בהתלהבות הלב, ביראה טובה, במרץ ובזריזות, לשם שמים מאהבתי אותך ומאהבתך את עמך!

זכני לחוש את התחזקות הנפש הא-לוקית, היינו את ההארה משם הוי"ה במילוי ס"ג (יוד-הי-ואו-הי) שמחייה את כל הנסוגים אחור, ואל תניח לשמריי לקפוא, אלא זכני ליסק מעלה אל על, ועל ידי זה תימשך אלי קדושה משם אהי"ה במילוי קס"א (אלף-הי-יוד-הי), כי כפי התחזקות האדם כן גורם לייחוד השמות למעלה, וכפי הייחודים שעושה בתפלה כן זוכה לזיווגו, לכן - לשם שמים, להנאתך ולטובתך, זכני להתחזק תמיד, ובפרט בזמן התפלה!!!

אנא, זכני להימנות על האברכים שגרים בקרבת הישיבה, ונשותיהם שמחות בחלקן, בבעליהן, ובמשכן. והשרה שכינתך ביננו ובפרט בביתנו, וזכה את הצדיק הדור להיות דייר של קבע תחת גג קורתנו, ויאיר אורו בליבותינו, ונשמח בך, בתורה, במצוות, בשבת ובמועדים, בתפילות ונעסוק יחדיו וכל אחד לחוד בקירוב הלבבות, ובאיחוי משפחות.

אנא, עשה נא מסירות נפש על כך, כי התפילה שלך יתברך, נשמעת תמיד ו"שווה זהב"!!!

אנא, זכני לשייכות של אמת עם הקהילה והישיבה, והדבר תלוי בלהתפלל במנייני הישיבה.

זכני להגיע בבקרים לתפילת הנץ, ומיד לאחר מכן לעשות פת שחרית על דגן מקמח שיפון מלא, עם זוגתי שתחייה, אחרי שהקדמתי טבילת מקווה, והתבודדות של ביטול אחרי חצות הלילה!

זכני לעזור לך לפעול לי כל ישועה, בדרך של יהודים מאמינים, היינו על ידי חיזוק האמונה והתפילה.

זכני להיות יהודי אמתי, להתפלל ברמ"ח אברי ובשס"ה גידיי, לומר קריאת שמע "מילה-מילה" בהטעמה ובהקשבה, לקום לטבול ולהגיע לישיבה!!

זכני לשפוך שיחי לפניך על כל "חסרונותיי". שהרי זו הסיבה היחידה שמתעכבים ישועות – שאליך נקרא, עד שקולנו בשמי-מרומים ישמע!!

פעם בשבוע זכני ל 6 שעות על זרע של קיימא!! (ולכשיתאפשר הדבר, מה טוב ומה נעים, שאלך יחד עם אשתי, ואם ניתן בדן בן יעקב "אשרי העם שככה לו, אשרי העם שה' א-לקיו”!)

וכל עוד ועדין גרים "רחוק" מת"א זכני בעוד 6 שבועי, ובפרט כשמעוניין שזו גם תהיה דירה לצדיק, ורשת עולמית של "בית ברסלב/ שי לצדיק" עד שהאור החדש מכל בית יאיר!!!

רבונו של עולם, חונני בתוך שאר היהודים וברואי העולם, בדעת שכל הסבל מקורו בגאווה שלי!!!!!! ופתרונו פשוט – על ידי ההכנעה שלי, לכן: תן לי אומץ לרצות האמת שלך! ולחפש בכל כוחי את האמת היחידה והפשוטה, אבל קודם לכן, עשה שאדע ואזכור היטב - שבכל מצב, ככה ה' רוצה ושזה לטובה. ורק אז, גל עיני ברמזים שטמונים בהשגחה העליונה.

זכני על כך להתפלל יום ולילה, עד שאדע ותופנם הידיעה ש"אני אפס" וש"אפס זולתך". זכני להיות מוכן ומזומן ולקבל בהקשבה מלאה וברצון לשנות ולתקן דרכיי, כל השפלה ובזיון, כי דווקא על ידי זה עיקר התשובה.

חונני מאתך חכמה דקדושה – שאדע, ואחיה את חיי בהתאם, שאין כלום חוץ מאתך, השם.

היינו כדברי הפסוק "חכמה מאין תימצא". ועל ידי זה קיים בי את "עוז וחדווה במקומו".

זכני בלימודי ובכל עבודתי להרבות בכבודך ולמעט את עצמי, וממלא אזכה שיעבור דרכי דבר יפה, ותתפרסם מלכותך ויאיר דרכי האור של הצדיק. זכה אותי שרבינו הק' יגמור וינצח את הס"א גם דרכי, ועל הדרך "לב טהור ברא לי א-לקים".

זכני לחיות את האמת, שהכל שייך לך!! וזכני להאמין לך ולבטוח בך ועל ידי זה לחייך תמיד ואלך עם אזמרה תמידית. ותמלוך לעד בשמחה בעולמך, ותזכני יחד עם בני ביתי לחבוק בנים צדיקים ותמימים, שאת שם הצדיק נושאים...

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע