chiddush logo

10 תכונות בולטות של כדורי מלח כשרים למהדרין

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 2/7/2015

  

1.      כדורי מלח נועדו עבור ספורטאים שמתאמנים או עוסקים בפעילות ספורטיבית עצימה. כדורי המלח מסייעים בהחזרת האנרגיה לגוף ומאפשרים לעסוק בפעילות ספורטיבית למשך זמן ממושך יותר ובצורה חזקה יותר.

2.      אובדן כמות מלחים בגוף עלולה לגרום לעייפות מוגברת, תשישות, התכווצויות בשרירים ותפקוד לקוי בפעילות הספורטיבית. כדורי המלח מסייעים לגוף להחזיר אליו מלחים ולאפשר לו להמשיך בקצב דומה לאורך כל זמן הפעילות.

3.      במהלך פעילות ספורטיבית, ישנו תהליך של שריפת קלוריות בגוף. הגוף מאבד נוזלים ומלחים. את הנוזלים כמובן יש להחזיר בעזרת שתייה מרובה של מים שיעזרו לגוף להמשיך ולקרר את עצמו על ידי מנגנון ההזעה. כדורי המלח מסייעים לגוף להחזיר את המלחים המופרשים החוצה ומובילים לעיסוק ארוך יותר בפעילות ללא תחושה של עייפות שאינה מאפשרת את המשך הפעילות.

4.      המינון המומלץ: 2-1 כמוסות לשעת פעילות. כדורי המלח נועדו לאימון בעצימות גבוהה שבהם איבוד הנוזלים הוא גדול, שימוש במספר דומה של כמוסות בעת אימון קל יחסית עשוי שלא לסייע ואף להזיק לגוף.

5.      דתיים? כדורי מלח מיועדים גם לכם. עבור אלו השומרים על כשרות ניתן להשיג גם כדורי מלח כשרים למהדרין בהשגחת בד"ץ. אם התירוץ של אי עיסוק בפעילות מאומצת עד עכשיו היה עקב כך שאין לכם אפשרות להשתמש בכדורי מלח בגלל הכשרות הרי שעכשיו נגמרו התירוצים ואתם יכולים לעסוק בפעילות ולהשתמש בכדורי המלח ללא חשש.

6.      כדורי מלח נועדו בעיקר עבור פעילות באקלים מסוים. בטמפרטורה של מעל 27 מעלות, גם אם מדובר בפעילות קלה יחסית איבוד המלחים בגוף הוא עצום. כדורי מלח יעזרו לכם להחזיר את לגוף את המלחים שהולכים לאיבוד בעקבות החום הכבד.

7.      פעילות ספורטיבית הנמשכת מעל 3 שעות טומנת בתוכה סיכונים רבים. על מנת למנוע מצב של תשישות מוגברת ובמקרה הגרוע יותר התעלפויות ואיבוד הכרה מומלץ להשתמש בכדורי מלח שיחזירו לגוף את החומרים שהופרשו ממנו.

8.      כדורי מלח מיועדים גם לאנשים הסובלים מהזעת יתר. לא מעט אנשים נוטים להזיע בצורה מוגברת יותר מאשר אחרים וגם עבורם כדורי מלח יכולים לסייע מאוד. ההזעה תלוי לא רק בגוף, אלא גם ברמת הכושר והיכולת לסיים את האימון.

9.      בנוסף לכדורי המלח, ניתן להשתמש גם במאכלים ממולחים ומשקאות אנרגיה טרם התחלת הפעילות הגופנית. כדורי מלח הם תוספת גוף אדירה לתחום וכמו כל ענף תוספי התזונה מביאה למצב של החזרת האנרגיה לגוף בקלות ובמהירות אך תמיד ניתן לעזור לגוף גם באכילה נכונה והרגלים נכונים.

10.  יש לשים לב לכמויות המומלצות ולא לערבב כדורי מלח עם מאכלים מלוחים או משקאות אנרגיה. יתר מלח בגוף זו תופעה שלילית וחשוב להקפיד על מינונים הנכונים והמדויקים עבור התוצאה הרצויה מבחינת כמות המלחים בגוף.

המאמר מוגש באדיבות טבע קסטל - https://www.tevacastel.co.il



להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע