chiddush logo

אתחלתא

14/7/2016

תוהים האם הטכנולוגיה אכן עלולה להזיק, או שמדובר בסיפורים בעלמא? אתר אתחלתא מביא לכם את כל המידע שיעזור לכם ליהנות מן הטכנולוגיה בצורה בריאה!

אתר אתחלתא הוא אתר ייחודי, אשר עוסק בתחום של פגעי הטכנולוגיה, על כל היבטיהם. האתר הוקם על ידי ארגון אתחלתא, אשר מורכב ממתנדבים בלבד, ללא כוונת רווח.

חזונו של ארגון אתחלתא הוא להביא למצב שבו כולם, מבוגרים וצעירים, ומעל לכל בני נוער, יהיו מודעים לכך שהטכנולוגיה טומנת בחובה נזקים ובעיות מתחומים שונים. שכל אחד יהיה מודע לתוצאות הפיזיות, הנפשיות והרוחניות של השימוש בטכנולוגיה, וישכיל להשתמש בה בחוכמה.

כדי להוביל את החזון הזה, הקים הארגון את אתר אתחלתא, http://atchalta.org. האתר נעים לעין מעוצב ומאורגן בצורה ברורה שמתאימה לכל גולש. באתר תמצאו מרכז מידע, אשר מכיל את כל המידע הרפואי והמחקרים העדכניים ביותר, בנושאים כמו התמכרות למחשב ולסמארטפון, הסכנות הרוחניות שבאינטרנט ללא סינון, אובדן הקשרים החברתיים כפי שהכרנו אותם, ל"טובת" התקשרות וירטואלית, וכן הלאה.

בנוסף, תוכלו למצוא באתר פתרונות מעשיים לניתוק או לסינון האינטרנט הן במחשב הביתי והן בעבודה; פתרונות מעשיים לאנשים הזקוקים לסמארטפון לפרנסתם; ייעוץ והכוונה לבחירת צורת הסינון המתאימה לכל אדם; מידע על הרצאות בנושא פגעי הטכנולוגיה; מידע אודות מרכזי גמילה העוסקים באנשים שהתמכרו לטכנולוגיה; וכן חנות מקוונת לרכישת ספרים העוסקים בתחום.

אין ספק כי לאחר הביקור באתר, יוכל כל אחד להבין ולהפנים את היקף התופעה ואת הנזקים הרבים שמביאה איתה הטכנולוגיה, ובסיעתא דשמיא, גם לשמור על עצמו מן הנזקים האלה בצורה הטובה ביותר.


לכניסה לאתר אתחלתא לחצו כאן

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע