chiddush logo

עיצוב אריזה למוצר שלכם – איך עושים את זה?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 14/7/2016

למרות שלא אחת נאמר כי לא צריך להסתכל על הקנקן, אלא על מה שיש בו, עדיין לא ניתן להתעלם מהעובדה כי העין נמשכת לאסתטיקה. כאשר מדובר על אריזות למוצרים השונים, הרי שיש להן כוח אדיר והן במידה רבה משפיעות על הצלחה או נפילה של מוצר. בעת שלקוחות מעוניינים לרכוש מוצר מסוים, הרי שלפניהם פרוסים מוצרים דומים של חברות שונות, וכעת עליהם להחליט במה לבחור. במרבית הפעמים, הבחירה תעשה על פי אריזת המוצר.

 

עיצוב אריזות – הפנים של המוצר שלכם

לאחר שעמלתם על פיתוח ועל ייצור של המוצר שלכם, הרי שעליכם כעת לכרוך אותו באריזה מזמינה, מושכת ומעניינת. למרות שעברתם דרך ארוכה עד שהגעתם לתוצר הסופי, הרי שאין זה הזמן להקל ראש, רגע לפני שהמוצר שלכם מגיע למדפים. כאשר מדובר על עיצוב אריזות, מדובר על תכנון מקיף ומעמיק, שתכליתו למצוא את האריזה המתאימה ביותר למוצר שלכם. אחת ולתמיד, איך עושים את זה נכון?

 

ראשית, מי קהל היעד?

רגע לפני שאתם יוצרים קשר עם מעצבת אריזות על מנת שתהפוך את החזון שלכם לאריזה של ממש, הרי שעליכם לשאול את עצמכם מי הוא קהל היעד למוצר שלכם. הגדרת קהל היעד היא למעשה הצעד החשוב ביותר בדרך לאריזה הסופית, שכן על פי פילוח וניתוח של הקהל, אתם עתידים לבחור את הצבעים, הצורה והגודל של האריזה. כאשר מדובר על ילדים לדוגמא, הרי שברור כשמש שעל האריזה להיות צבעונית, ציורית ומזמינה כמה שיותר. ילדים נמשכים לצבע, ועל כן בעת שרוצים להנגיש להם מוצר, חייבים לפעול על פי הכללים של עולם הילדים.

 

שנית, איך הופכים את המוצר שלכם לבולט?

כיום ישנה תחרות ענפה בכל תחום ותחום, כך שעל מנת לצאת מנצחים, צריך לדעת את חוקי המשחק. על מנת להבטיח כי הלקוחות הפוטנציאליים יבחרו במוצר שלכם, הרי שאתם צריכים להתבלט מעל לשאר -  וגם כאן נכנס כוחה של האריזה. לאחר שהוסכם כי המון פעמים לקוחות בוחרים את המוצר שלהם על סמך נראות המוצר, כעת נותר לברר איך מייצרים נראות שכזו. נראות מוצלחת היא נראות שהולמת את אופי המוצר, מחמיאה לו וגורמת לו לזרוח. בעזרת מעצבת אריזות, תוכלו ליצור אריזה נכונה למוצר שלכם שבעתיד תניב תוצאות.

 

השלב האחרון – מעצבים את האריזה

לאחר שהגעתם עם החזון, פילחתם את קהל היעד וחשבתם על רעיונות מחוץ לקופסא, כעת הגיע העת להיפגש עם מעצבת האריזות ולהוציא את הרעיון לפועל. תוכלו תמיד להגיע אל המעצבת עם הרעיון הסופי ולבקש שהיא תפיק לכם אותו, או לחילופין, להתחיל עם המעצבת את התהליך מאפס ולבנות לאט לאט את האריזה המושלמת לכם על פי הצרכים והקריטריונים שתציבו. עבודה משותפת היא עבודה מפרה, שיכולה להניב תוצאות מרשימות במיוחד.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע