chiddush logo

אובמה המבוא לבוא משיח צדקנו

נכתב על ידי sawthelightof1, 18/6/2011

"פרפראות" לאובמה(יב'סיון ה'תשס"ט)

 

הקדמה

 

היה לי העונגלכתוב, "ללמד זכות" (במירכאות מכופלות) על אובמה, למעננו, להחיש אתהגאולה, באמצעות פקיחת עינינו מהעיוורון, שנזדרז לחזור בתשובה מאהבה אל בורא עולם.

 

ניתוח

 

אובמה, ב(א), מ-ה'

או-ב(א),מ-ה'

מה ב(א)?או

אב

אהוב

אהובם

אהוב(י)ם

אוהב(י)ם

אוה(אווה)

אם

באה

בם

במה

הבא

הב(י)א

הוא

אוב-מה'

בוא-מה'

אובמה

 

תוכן

 

ה' הב(י את אובמה, הבאלבמה של העולם, לכאורה, יתכן כי נכונה לנו קריאת שבר של "או"שאינה טובה, אך גם היא באה מה'. על כן, יש לנחם עצמנו באמונה תמימה,כי הכול לטובה. כי כאן מסתתר ציווי מתוק מאהובם של אב ואם ה-אוהב(י)םוה-אהוב(י)ם, ה' הוא שותף לקידושין בחופתם ולהולדת צאצאיהם, הציוויהוא "בוא!-מה'"- לבוא ולבחור במציאות של "או"של שבר     ב-אוב או בה',בעבודה זרה ובאלילי שקר או באל אמת, כי כל אוב-הוא-מה',כי ה' אוה(אווה) בנו לבחור בם, בתורה שבכתב ובתורה שבעל פה,כנגד האות הראשונה בראשית וכנגד האותהראשונה מאימתי.

על כן, על כלאהוב לאהוב את ה', שנזדרז לחזור בתשובה מאהבה ולא מיראה, מההוא(אובמה)ומה"או" של שבר אפשרי.

כי אותו הואנמצא בם בתורתנו הקדושה כחלק מהתוכנית של ה' בדורנו, אשר עלינולהאמין, כי אין עוד מלבדו.

בוא נבוא אליך!

אוהב(י)ם אותך!

שלך ה-אהוב(י)ם!

 

הערה

 

כל הנכתבלעיל, אינו חידוש כלל.

הנכתב הואבזכות ד' ובזכות רבותינו.

שהאירו אתליבי לכתוב.

 

 

 

תוספת - אובמה, המבוא לבוא משיח צדקנו/(כב' שבט ה'תשע"א)

 

לפי תפישתי,כאמור המסקנה שלי ממהות שמו הוא, כי אובמה ימינו שקר, ימין שמו הוא אלילות שקר, אופשוט אוב. אך הוא גם בא מה' וגם לו יש תיקון בעולם.

 

אם קוראים מימין לשמאל את השם אובמה כמו כל שם, יש מןהתרחקות מה' מאחר ש"ה' צילך על יד ימינך" מצב של שוב, שיבה מן דבקות בבורא,מן בטול ואחדות למצב של הסתרה והרגשה של "פירוד" בין הבורא לנברא.

אך אם קוראיםמשמאל לימין את השם אובמה יש התקרבות אל ה', מצב של רצוא, הרצון להדבק בבורא עולםלהתבטל ולהתאחד עמו ואז מגלים, כי כאשר אובמה יתקן או לאו את דרכו בסופו של דברידע בדיעבד, שהיה המבוא לכך שאנו נדע כי אין עוד מלבדו, שאנו נדע שאובמה הוא המבוא לבוא משיח צדקנו. ושכל העולם ידע שאובמה היה המבוא ל "וְהָיָה יְיָ לְמֶלֶךְ עַל כָּל הָאָרֶץ בַּיּוֹםהַהוּא יִהְיֶה יְהוָה אֶחָד וּשְמוֹ אֶחָד"

                                                                                              

(האות אלף-אות של אור הבורא, אגו, אוב)

 

בתחילה אובמה נתפש כאור מטאורי זך ו"לבן", מהשהתברר כי האור הזה היה של הבל, כמו רוב בני האדם קשה לעמוד בניסיון של כוחי ועוצםידי, כך גם אובמה, המעמד שהגיע אליו חשב שהיה רובו בזכות עצמו, האגו הכבוד והשררה,הגאווה העצמית הרחיקו אותו מאור הבורא. כלומר, חשב שאם הוא מדבר יפה ויש לו תדמיתעל המסכים של כלי "התקשורת". הוא ישנה את המציאות ויביא טוב, שפע ועושר לאנושותולעולם כולו, יותר בזכות עצמו ופחות בחסדי הבורא.

 

(האות וו-אות החיבור, תמונתה כצינור המחבר בין שמיים וארץ,צינור של טוב חומרי ורוחני מן הבורא לנבראים. וו-אות ההיפוך)

 

ולהבדיל את אובמה אלף אלפיהבדלות ממשה רבנו עליו השלום, אשר היה כבד פה וכבד לשון, והענו מכל אדם. הוא שהביא שפע של אמת לאנושות לא רקבמילים אלא גם במעשים, הביא את התורה לעם ישראל מקור החוכמה לעולם כולו.

 

(האות בית–אות מקום כינוס, בראשית, בושה, בחירה) באמצע פרקכהונתו מכונס ובוחן מחדש את דרכו בעבר. מבין כי יש לו ב דרכים(אלף ובית):

 

א. לימין- לקיים את הציווי: בוא! להכיר ש(ב)ראשית חוכמה יראת ה'. לבוש ולשובבתשובה, עליו לבוא אל האור ולתקן את העולם, אך עדין תחת מסכות אוב של שתופי פעולה "אידיאלים"המונעים מאינטרסים אישיים, המוסתרים בהסתרה יותר גדולה.

 

(האותיות מה- אותיות משה, מסכה, מציאות מ-ה', המבוא)

 

ב. לשמאל- אם ירגיששאין לו מה להפסיד, ימשיך להאמין בעצמו לשפר תדמיתו באמצעות שינויים קיצוניים מהשירחק אותו מה'. אבל בסוף כהונתו יכיר שוב את מוגבלות כוחו לא משנה באיזה דרךשבחר. כלומר יכיר את מציאות ה' לאמיתה בעולם, מציאות לה לא יוכל להתכחש שהוא בעצםרק המבוא לבוא משיח צדקנו, מציאות של "וְהָיָה יְיָ לְמֶלֶךְ עַל כָּל הָאָרֶץ בַּיּוֹםהַהוּא יִהְיֶה יְהוָה אֶחָד וּשְמוֹ אֶחָד". אמן כן יהיה רצון.

 

חלילה לימלהיות מן מחשבי הקצין, לתומי שאלתי היא: מתי הוא תום כהונתו של אובמה: האם בעודשנתיים או בעוד שש שנים?

 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע