chiddush logo

פתרונות אחסון: כל הפתרונות לטווח ארוך וקצר

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 2/5/2019

 אנשים רבים תוהים, למה בכלל מישהו רוצה להעביר את תכולת הבית שלו לאתר אחסון? למעשה, לא מעט משפחות עושות זאת, במיוחד כשאתרי האחסון מציעים מחסנים הכוללים הן בקרת טמפרטורה, לניטור קבוע של רמות החום, הקור והלחות בחלל המחסן, להגנה על החפצים מפני לחות ורטיבות, והן הבטחה לשמירת החפצים מפני גניבה או ונדליזם.

בין אם אתם מחפשים פתרון לאחסון של רהיט אחד גדול או לאחסון תכולת דירה שלמה – למשך כמה ימים, שבועות, חודשים או שנים – חברות אחסון יכולות לסייע בארגון הפתרון המושלם בשבילכם.

היום, אנשים הזקוקים לאחסון יכולים להיעזר במחסנים להשכרה המציעים פתרון נאות לשמירת הרכוש במצב תקין, למשך הזמן הנדרש על ידי הלקוח. לא משנה מהי הסיבה בגינה אתם זקוקים לאחסון, כל מה שנדרש הוא ליצור קשר עם אחת החברות המציעות ללקוחות אחסון תכולת דירות או כל פריט אחר, ולא לבזבז ולו רק רגע אחד נוסף על ניסיונות נואשים למצוא מקום מתאים לאחסון החפצים שלכם.

כאמור, קיימים מצבים בחיים שבהם פתרונות האחסון שמציעות החברות העוסקות בתחום, הופכים לצורך שימושי ביותר. הנה מתאר האפשרויות לאחסון לטווח הקצר, לטווח הבינוני ולטווח הארוך:

·         אחסון לטווח הקצר (יום אחד עד חודש)

אחסון לטווח הקצר הוא מושלם לצרכים כגון:

o       אנחנו משפצים חלק מהבית וצריך לאחסן פריטים גדולים ורהיטים שנמצאים בחדרים אותם אנחנו משפצים.

o       אנחנו מחכים לסיום תהליך רכישת הבית החדש שלנו, ובינתיים אנחנו חייבים לפנות את הבית הנוכחי בו אנחנו גרים.

o       עברנו לעבוד בחו״ל, שכרנו דירה, רכשנו ריהוט וחפצים חדשים, אבל הדירה השכורה תתפנה רק בעוד מספר ימים.

·         אחסון לטווח בינוני (חודש אחד עד שלושה חודשים)

אחסון לטווח הבינוני הוא פתרון מושלם לצרכים כגון:

o       אנחנו בונים בית חדש, אבל הבנייה לא תסתיים לפני שנצטרך לפנות את מקום המגורים הנוכחי.

o       אנחנו עוזבים את הדירה השכורה הנוכחית, אבל בשלב זה אנחנו מתלבטים ועדיין לא החלטנו היכן נגור.

o       אנחנו רוצים לאחסן מספר רהיטים וחפצים שירשנו מההורים, עד שנצליח למכור אותם בשוק.

o       אנחנו מפרסמים את הבית שלנו למכירה, ומעדיפים לאחסן את עודף הרהיטים והחפצים על מנת שהבית ייראה הרבה יותר מסודר ומושך בעיני הלקוחות הפוטנציאליים שיבואו לראות את הבית.

·         אחסון לטווח ארוך (3 חודשים או יותר)

אחסון לטווח הארוך הוא פתרון מושלם לצרכים כגון:

o       אנחנו נוסעים לחו״ל לרילוקיישן ונעבוד שם במשך מספר שנים. עד שנחזור אנחנו רוצים לאחסן את תכולת הבית במקום מאובטח ושמור.

o       לאחר שהילדים גדלו ויצאו מהבית, אנחנו רוצים לאחסן את החפצים שלא נחוצים לנו יותר.

o       ההורים הקשישים שלנו עברו לדיור מוגן והשאירו בית מלא רהיטים וחפצים. אנחנו רוצים להשכיר את הבית ולאחסן את תכולת הבית עד שיוחלט מה לעשות בחפצים אלה.

o       לאחר לידת התינוק הראשון, הבית שלנו הוצף במתנות ובחפצים שונים לתינוק – עריסה, עגלה, כיסא אוכל, משטח החתלה, צעצועים שונים והמון בגדים לתינוק הרך. התינוק יזדקק לכיסא האוכל רק בעוד מספר חודשים, כשיגדל, ועד אז העריסה תהפוך פתאום למיותרת.

מדובר בחפצים יקרים מדי וחבל לנו סתם כך להיפטר מהם רק כי הם תופסים מקום בבית. בנוסף, אולי עוד מעט ייוולד לנו תינוק נוספים, ולחפצים הללו יהיה שימוש. בינתיים, אנחנו רוצים לאחסן את הדברים במחסן, ולשלוף אותם משם בעת הצורך.

o       ניצול מיטבי של שטח המשרד – אני איש מקצוע שעוסק בעריכת דין ועובד במשרד קטן ששטחו מוגבל למדי. הכול נורא צפוף ולא נעים. החלטתי לנסות למקסם את שטח המשרד הקיים, על ידי אחסון כל מה שאני לא זקוק לו באופן יומיומי כמו תיקיות ישנות, מסמכים שעבר זמנם, חוברות ועלונים ישנים וכדומה.

האחסון יאפשר לי לשחרר את השטח שתופסים כל הפריטים הללו. ההחלטה שלי מבוססת על הידיעה שתהיה לי גישה נוחה מאוד למחסן, כך שבכול עת שאצטרך, אוכל לשלוף במהירות ובקלות כל מסמך שאהיה זקוק לו בעתיד. בדרך זו, אני יכול גם לשמור באופן בטוח את הפריטים שאינם בשימוש, וגם למקסם את החלל הזמין לי במשרד, ובכך לקבל סביבת עבודה מאווררת, נעימה, נוחה, נקיה מבלגן והרבה יותר טובה לבריאות.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע