chiddush logo

כיסוי הדם שדי דמא תתאה

נכתב על ידי טל סייג, 4/1/2024

 

"כיסוי הדם...", ו', א':

 

עולה 145 הקם כלומר הקם סוכת דוד הנופלת ועם הכולל 146 עולם ועם התיבות 148 נצח שאין בין העולם הזה לימי המשיח אלה שיעבוד מלכויות ואחרי שיפסוק מאיתנו השיעבוד מלכויות האחרון הזה של ערב רב ישמעאל ועשו לא יתחדש יותר לעולמים לעד לתמיד לנצח ניצחי נצחים לאין סוף זמן עתידי ביהיה ועם ה8 אותיות עולה 156 יוסף ועם המם הגבוהה העולה 600 עולה 716 משיח פעמיים ואוהב שבת ומילוי אורג שביסוד ותרע"א מ"ה מילוי הוי"ה אדנות שכול ההסתדרות של הכהגעה הזו על מכונה בשלום תלוייה במצוות כיסוי הדם על פי הסוד שהוא משורש מצוות בני נוח של לא לאכול דם ואבר מן החי שעליו לאט לאט מוקם עמוד הרחמים יעקוב ישראל של הפך ההתאכזרות והסדיזים והחוסר אנושיות והמפלצתיות, והוא סוד השבת וככה נישרשת השבת ב7 מצוות בני נוח כי על ידי שמשמטת עשייה נפש מלכות אדמונית שם ב"ן נעשה כיסוי הדם לכול הנפש שניפעלה למשך 6 ימי המעשה.

 

ויש לזכור שאסור לכסות בזבל גס העולה עם הכולל עגל כי ככה מתבטלת כול קדושת כיסוי הדם אלה רק בעפר חול ואדמה ואפר כירה שמוכן הוא.

 

ורק עם האותיות 713 שהוא 23*31, 31, - אל כוח ו23 מספר הכרומוזומים באדם בזרעון וביצית אחת באבא ובאימא שגם הם טעונים כיסוי הדם בשל הדעת דיסוד שבהם.

 

וכסוי הדם עם 7 האותיות 152 "כענוה" עם הכולל כי על ידי מצוות כיסוי הדם מגיעים לענווה וכפול כללות 7 האותיות ו2 התיבות העולה 9 כפול 2 התיבות עולה 2736 שכן 2736=9*2*152 והוא סך הפסוק הראשון בתורה ו28 אותיותיו ו7 תיבותיו שכן כיסוי הדם נשרש בפסוק הראשון בתורה.

 

ויסודות גבוהים חזקים לא פטורים מכיסוי הדם כולשהוא ורק יסודות נמוכים חלשים דלוחים פטורים מכיסוי הדם אך מי שיסודותיו חזקים וגבוהים הכרח וחובה וניצרך שיהיה לו כיסוי הדם כולשהוא.

 

כי אם לא מכסים הדם הלא פטור מכיסוי הדם הוא בסוף מואוכל איכשהוא, בירצון המואוכל או שלא בירצונו בכפייה - ומקנה באוכל מידת האכזריות החוסר אנושיות המיפלצתיות וחוסר רחמים הפך מידת הרחמים, - וזה מתחיל להיתפלל לנו שיחרב כול העולם ועוסק בחורבנו של עולם כי האכלת דם ועמידה על הדם וניחוש וכישוף על הדם ולא תעמוד על דם רעך, - מקנה אכזריות וחוסר רחמים מוחלט על כול באי מטה שבעולם ומאיימת על שלום העולם.

 

ומשיח בן אפריים בן אוסנת בת שימעון הוא שוחט משורש אבהותו של שימעון בן יעקוב שהוא ממונה מיטעם יעקוב על השחיטות לכן הוא באותו היכל של דויד המלך ע"ה שגם הוא בטעם אחר שוחט, - ומשיח בן דוד הוא בסוד הכיסוי הדם של השחיטות של משיח בן יוסף רק צריך לדאוג שבאמת עולה כיסוי הדם ולא להאכיל את משיח בן דוד דם שאז נהיה משיח בן דויד אכזרי לא אנושי מיפלצתי הפך עמוד הרחמים.

 

כיסוי הדם , 155, והוא שם נק"ה שהביטול הכי יעיל של הזרע לבטלה הוא רק על ידי תכשיר וחומר ניקיון מאכל פעיל חזק שמסיים העבודה מהר וצ'יק צ'ק, עולם הבא עם הכולל כי היא מיצווה בתרכ"א מיצוות המזכה בעולם הבא ועולם הבא עם התיבות 716 תרע"א מ"ה אוהב שבת מילוי אורג כך: אלף וו ריש גימל כי הוא ביסוד הקרוי אורג שאורג אורות אין סוף דקים מיוחדים של זיו שכינה להנות בהם את הצדיקים דרך עטרותיהם שברואשם שנהנים מזיו השכינה וכיסוי הדם מזכה בתענוג עצום שם והנאה עצומה של העולם הבא שעם השם יתברך הוי"ה אדנות במילויו לכן יקרה מוערכת נחפצת דרושה חיונית מאוד מצווה זו אחרי שחיטה כשרה של הטעונים שחיטה וכיסוי הדם.

 

כסוי הדם עם המם הגבוהה והאותיות וה2 תיבות והכולל 715 נטיר לו לסופא ל716 פצצת אטום כי על ידי זהירות בכסוי הדם גם שדי דמא תתאה דם לבן זרע לבטלה ניצלים מפצצת אטום וזה על ידי היכלות המיזרקות.

 

כיסוי הדם ,715,716,717,718 – 723,724,725,726 שבימקורו ושעם הכולל ועם התיבות ועם התיבות והכולל ועם האותיות ועם האותיות והכולל ועם האותיות והתיבות ועם האותיות והתיבות והכולל, - והם כולם מספרים נטיר לו לסופא לפצצת אטום שמשדדים סכנת המעגל האטומי על העולם ומצילים מהפיכת העולם לאתר רדיואקטיבי שומם וחסר חיים להשמיד הצחמ"י של כדור הארץ על ידי עשרות אלפי פצצות אטום.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע