chiddush logo

כניסת השבת בגלי צה"ל

נכתב על ידי יונתן שטנצל, 14/9/2014

 

 

27/02/2014

בס"ד

לכבוד

ידידי  מר ירון דקל

מפקד גלי צה"ל

טלפון

035126277

באמצעות פקס

035126710

באמצעות אמייל

[email protected]

galatz.co.il

הנדון:  שידור כניסת ויציאת השבת  במהדורות החדשות  של גלי צה"ל

1.      אבי הרב שלמה שטנצל זצ"ל,  נפטר השנה, וזכה  להשפיע על יו"ר רשות השידור בשנת  1980  עו"ד מיכה ינון,  ולגרום לו, להעביר החלטה על שידור כניסת השבת  בקול ישראל.  ומאז עשרות שנים, מידי יום שישי, משודרת כניסת השבת ע"י  הקריין ב"קול ישראל" בשידורי החדשות.

 

2.      לאחר שבשנת 2012 נכנסת לתפקידך  כמפקד גל"צ, ערכת שינויים מרעננים בחשיבה התקשורתית, במספר תחומים שהשאירו כבר  חותם עז.  בכל תחום שעסקת, ידעת להביא זווית חדשה, גישה יצירתית,  גם ככתב בכנסת ובוושינגטון וכמגיש הכל דיבורים וכמפקד.

 

3.      הכנסת שידורי כניסת ויציאת השבת, לשידורי  גל"צ וגלגל"צ  בימי שישי, תהווה מידע אינפורמטיבי חשוב, למיליוני מאזיני התחנה שומרי המצוות ושומרי המסורת.  כמו כן מהווה אינפורמציה זו, מידע חשוב לחיילים שומרי השבת.  מידע זה הינו חיוני גם ליהודים חילונים שרוצים  לדעת את כניסת השבת, על מנת לא להתקשר לידידים שומרי שבת ביום שישי לאחר כניסת השבת על מנת לא לפגוע ברגשותיהם.. 

 

4.      אני חושב שבימים אלה, ימי  מתח  בין  חילונים ודתיים,  על רקע  חוק  גיוס תלמידי הישיבות  לצבא, וההפגנות המתקיימות בימים אלה.  החלטה חיובית שלך כמפקד תחנה צבאית ממלכתית, וחשובה,   תהווה גשר לעם, ותביא אינפורמציה מקצועית, חדשותית, החשובה למאזיניך.

 

5.       מאחר ואתה יליד קרית אונו, ולא בני ברק, גם לא תהיה חשוד, שעשית  פעולה למען הדתיים....  וכאחד, שיודע לקבל החלטות,  אני חושב  שאם  תאמץ את יוזמת אבי זצ"ל הרב שטנצל,  תיכנס להיסטוריה של גל"צ  ותעשה צעד חשוב.

בברכה

 

יונתן שטנצל

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה