chiddush logo

מזרנים

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 2/7/2015

 מזרנים הם לא מוצר שצריכים להחליף לעיתים קרובות, אך בבחירת מזרוניםמכל סוג, חשוב להקפיד על בחירה איכותית על מנת שישמרו לכם לאורך זמן רב. מזרוןאיכותי וטוב, יכול להחזיק לכם לפחות כ – 10 שנים. יחד עם זאת, לעיתים יש צורך להחליף מזרון בשל סיבות שונות כמו – אםהנכם מעוניינים להחליף חדר שינה והמזרון קטן מידי או גדול, או שהמזרון הוכתם ואיןאפשרות לנקות אותו או בשל מגוון סיבות אחרות.

מתי יש צורך להחליף מזרונים?

מזרנים יש להחליף בגלל מספר סיבות –במידהוהם ישנים ובלואים מידיי, אם הן פשוטים ולא נוחים, אם הם אינם מתאימים לכם ולמבנה הגוףשלכם, בשל בלאי או כל סיבה אחרת. ללא ספק החלפת מזרון יכולה לשנות לכם את חוויתהשינה לטובה יותר, שהרי שינה טובה ואיכותית משפיעה על הגוף שלכם ואף על תפקוד היוםיום. לכן, אם הנכם מעוניינים בחוויית שינה טובה יותר, דבר ראשון עליכםלהחליף מזרון וכבר תרגישו בהבדל.

איך בוחרים את  המזרון המתאים?

בשנים האחרונות, ההיצע בשוק המזרנים הולךוגדל וניתן לראות פיתוחים שונים בתחום וטכנולוגיות מהפכניות שמעניקות שינה נעימהואיכותית. ההיצע כל כך רב והופך למגוון יותר ויותר עם השנים. אך איך באמת ניתןלדעת מהו מזרון איכותי? ניתן למצוא מזרנים אורטופדיים וזאת לצד מזרני קפיצים מבודדים,מזרנים מכוונני ראש ורגליים, מזרוני לטקס ועוד סוגים שונים של מזרונים איכותייםאשר מבטיחים שינה טובה. מבין המבחר העצום הקיים בשוק יש צורך בראש ובראשונה להתאיםככל שניתן את סוג המזרן לבין האדם לו הוא מיועד, הן מבחינה רפואית, נוחות,גיל האדםוהן מבחינת פרמטרים נוספים. כמו לדוגמא – מזרנים המיועדים עבור ילדים קטנים בשלבי ההתפתחותשלהם, או מזרונים המיועדים לאנשים עם בעיות גב, מזרנים עבור ספורטאים מקצועיים–אלו פרמטרים חשובים שצריך לקחת בחשבון טרם בחירת המזרון ולהתאימם באופן מושלםלאותו אדם או לאותו מקרה.

מזרונים איכותיים – לא קונים בכל מקום!

רכישת מזרנים היא אינה רכישה פשוטה שלעוד מוצר או רהיט לבית,מדובר על מוצר שתפקידו לתת לכם חווית שינה נאמנה לאורך שניםרבות. מסיבה זאת, חשוב שלא להקל ראש בעת הבחירה, חשוב לבצע סקר שוק מעמיק כדילעמוד את מחירי השוק, אך בשום אופן לא להתפשר על איכות המזרון! כדאי ואף רצוי לערוךבדיקה מקיפה וקפדנית ולבדוק כמה סוגים של מזרונים טרם הרכישה לבדוק את עמידותהמזרון, חוזקו, יציבותו ובן את זמן האחריות אותו מעניקה החברה. לרוב מזרוניםמחזיקים כ – 8-10 שנים, לכן יש לוודא שהחברה מעניקה אחריות מלאה, לפחות לתקופה זאתעל המזרון.

בכל מקרה, טרם הרכישה, תוכלו להתייעץעם צוות החנות אשר יתאימו עבורכם את המזרון הטוב והמתאים ביותר עבורכם.
מעוניינים לדעת עוד על מזרונים ועל הסוגים הקיימים היכנסו: http://www.bini.co.il/

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע