chiddush logo

בר מתוקים

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 2/7/2015

 בר מתוקים הוא ללא ספק הזדמנות מצוינת להפוך כל אירוע לקרנבל של ממש, מעבר להנאה של אורחי האירוע, הוא נותן מראה עיצובי ומיוחד ויכול לשדרג כל אירוע פשוט לחוויה עיצובית נפלאה ולהפוך אותו לאירוע ססגוני ומתוק מתמיד.

אז מה בעצם כולל בר מתוקים?

בר מתוקים בראש ובראשונה מגיע מעוצב להפליא עם מגוון מתוקים טעימים וצבעים מרהיבים של ממתקים. הוא אהוב על ילדים, אך גם למבוגרים שרוצים לאכול קצת מתוק באירוע שלכם. על הבר תוכלו למצוא מספר אינסופי של ממתקים מסוגים שונים,כמו –שלל סוכריות צבעוניות, סוכריות גומי במגוון צורות וצבעים מדליקים,שוקולדים מכל הסוגים,מפלי שוקולד, מזרקים ובתוכם שוקולד ואפילו שוטים של שוקולד לנועזים. בבר תוכלו לשלב גם שיפודי שוקולד ומרשמלו, פירות אותם ניתן לטבול בשוקולד חם,מסטיקים ממגוון סוגים ועוד ועוד. בנוסף לממתקים הבר מגיע מעוצב בקפידה ועליו שלטים וקישוטים שונים ובכן הממתקים מוגשים בכלים מרהיבים במבחר צבעים המתאימים במיוחד לאופי וסגנון האירוע.

לאיזה סוג אירועים הוא מתאים?

בר ממתקים ניתן לשלב בכל סוג אירוע ולהתאימו בעיצוב מיוחד לפי סגנון האירוע שלכם. את בר הממתקים ניתן להזמין לבר או בת מצווה, ברית או בריתה, אירועי חברה, כנסים, ירידים, ערבי חברה וגיבוש, ימי הולדת למגוון גילאים, חתונות ועוד מגוון רב של סוגי אירועים. בר מתוקים ללא ספק מעשיר את האירוע ויכול לשדרג בקלות את האירוע שלכם ולתת לו גוון ססגוני ויפה. מעבר לנראות של הבר, הוא מעניק לאורחי האירוע חוויה מתוקה לאירוע בלתי נשכח שידברו עליו רבות .

מגוון עיצובים מרהיבים

את בר המתוקים ניתן בקלות להתאים לכל סגנון אירוע, ואף ניתן לשלב בו צבעים המתאימים לעיצוב האירוע, לדוגמא – אם מדובר בבת מצווה, ניתן לעצב את בר המתוקים בסגנון ורוד וצבעוני עם כלי הגשה מיוחדים ובלונים, כולל עוגת בת מצווה מרהיבה בחזית הבר או עוגות קטנות עם קישוטים מרהיבים לכל משתתף. אם מדובר בימי הולדת של ילדים, ניתן לשלב דמויות האהובות על ילדים כמו – ספיידרמן, בן-טן, ברביות, נסיכות ועוד דמויות שונות שיעטרו את הבר ויתנו לו מראה ילדותי מיוחד. מעבר לכך, אם מדובר בכנס יוקרתי, ניתן לעצב את הבר בסגנון נקי ויוקרתי כיאה לאופי האירוע. כעת נותר לכם לבחור את הסגנון הרצוי ולתת לאורחים ליהנות מחוויה בלתי נשכחת של בר ממתקים מפואר.

כיצד בוחרים חברה של בר מתוקים?

בבחירת החברה יש לבדוק היטב את ניסיון החברה ומה הן מעניקות במסגרת השירות. מומלץ לבצע סקר שוק קצרצר בין חברות שונות בכדי לעמוד את המחיר, אך בד בבד, לא מומלץ להתפשר על איכות הבר וניסיון ומיומנות החברה, שהרי לבר עצמו תפקיד מרכזי באירוע ועליו להיות מושקע ולכלול מגוון רב של ממתקים.

לפרטים נוספים על בר מתוקים לאירוע שלכם לחצו : http://www.flashbar.co.il/SweetBar.html

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע