chiddush logo

תפילה לקבל את החיסרון באמונה, באמונה

נכתב על ידי zeev148, 29/6/2016

נוּ !!

 

רבונו של עולם, מלך רחמן, אנא זכני לידע את עבודתי האמתית ובכל מה שעובר עלי יהיה רצוני אחד: לדרוש ולהודות על מה שאתה יתברך איתי עושה!

אנא האר עיני וגלה אזני ופרש עבורי בבהירות את רמזיך, והודיעני דרכיך ואת דרכי האישית.

אנא זכני בכל הווייתי (עד שיתיישב הדבר היטב בדעתי ובלבי, וממלא ישתקף ברצונה של אשתי), לקבל באהבה, ברצון ובאריכות רוח ואהדה את רמזיך ועצתך, אפילו שלכאורה לרצוני הפוכה, מוזרה וחסרת הגיון וטעם בעיני.

זכני לדון אותך לעולם לכף זכות! ולזכור שכולם זה אתה, הינו כל מה שצורם לי בדברי מי-שלא-יהיה. ותן לי האמונה ש"מה למעלה... – ממך!" (הן מאתך יתברך, שכל מעשיך לטובתי הגמורה והנצחית, והן מחמת מעשי כתגובה ישירה בלי שום מקרה או ריבית דריבית)

זכנו – איש ואשה – לידע היטב שאתה יתברך שמך, עושה הכל, למעננו ולטובתנו, על מנת להפנות אותנו לכיוון הנכון בכל רגע מימי חיינו, שלא נאבד ונבלה ימינו חלילה להבל וריק, והכל מאהבתך שאתה באמת ובתמים אוהב אותנו, ויודע באמת מה הכי טוב בשבילנו.

אנא, זכנו לקבל הרמז והיתרונות בדרך האמונה, בדרך ובאופן בהם אתה חפץ שנקבלם. זכנו להודות לך על הכל בפירוט!! ולהאמין שאנו זקוקים לו על מנת להגיע לתכלית. ועל ידי זה זכנו להיות בשמחה תמיד, שמחים ומאושרים ואותך אוהבים ובפה מלא על כלשהו כעל הטובה בפרטנות מודים, כי זה תנאי הכרחי לדעת את הדרך המיוחדת לנו, שרק בה נזכה לאושר האמתי, הן עד 120 בחיינו והן כשנהיה לעתיד אחד לנצח-נצחים בדבקות אמתית אתך, בוראנו!

אנא, זכנו בכח האמונה בך, לא להיבהל ולא להילחץ ולא לדחוק את השעה, ולא להתבלבל ולא להתפחד!

זכנו להאמין בכל לבב שגם ההצלחה היא מאתך ולטובה. זכנו לחפש בישוב הדעת ובגדלות מוחין, ולהבין לאיזו דרך ולאיזה כיוון אתה רוצה שנפנה, ואנא הישאר לצידנו והייה עימנו בבחינת "בא אל פרעה" ולא חלילה "לך!!"

אנא, מלך רחמן, שרחמיו על כל מעשיו, זכנו להגיע בבטחה, בקלות, בששון ובהיגיון לייעוד שלנו, לממש את השליחות שלנו, להגיע בטוב ובנעימים לשלמות שלנו, בפשטות ובנועם, כי "דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום"! הצילנו מלהיות חלילה חסרי אמונה ובטחון, אל תניח לנו לטעות אחרי לבבנו, ולעבוד חלילה אלהים אחרים, היינו שתועים ועצובים והולכים ממורמרים, זעופי פנים, מבוהלים, מבולבלים ועקשנים. אלא נהיה לך בנים אהובים, ממושמעים, שלך לשמוע חפצים, ולעשות לך נחת רוח שואפים, ואת רצונך בלבד למלא משתוקקים, ותספיק לנו מעט הכוונה וכבר נצעד בשמחה על דרך הישר, ותקראנו בקול אוהב "ישראל אשר בך אתפאר"!!!

רבונו של עולם, אנא חנני מאתך הדעת השלמה, שאינך חפץ חלילה לייסרני, ושכל מטרת המורגש כ"ייסורים" היא רק לעוררי לתשובה, בשביל שאזכה באמת להתחיל ולחיות, ולטעום את טעם גן עדן, טעם החיים, את טעם האמונה – טעם פרי עץ החיים!

אנא, זכנו לידע שחיינו מנוהלים בהשגחה עליונה, ואין מקום ללחץ, לכעס, להזעיף פנים בעצבים וכדומה. זכנו להיות בעלי אמונה שלמה ועל ידי זה להרגיש תמיד נפלא, להשרות סביבנו שלום ושמחה, ולהיות רגועים ובוטחים בך!!

אנא, זכני להשתמש במצוות ובתורה על מנת למצוא על ידם את האמונה הקדושה, ולדבר אליך, כדבר אל חבר טוב, על כל העובר עלי, וכך את החיים בשמחה תמידית לחוות!!       

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה