chiddush logo

תפילות וסגולות למציאת זיווג

נכתב על ידי אביהו, 30/3/2011

 ב"ה

תפילה למציאת בת זוג (ניתן לאומרה בכול עת):

  תהילים פרק-קכא:

שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי: עֶזְרִי מֵעִם יְיָ עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ: הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל: יְיָ שֹׁמְרֶךָ יְיָ צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ: יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה: יְיָ יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ: יְיָ יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:

תהילים פרק-קל:
שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְיָ: אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי: אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד: כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא: קִוִּיתִי יְיָ קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי: נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר: יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְיָ כִּי עִם יְיָ הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת: וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:

יְהִי רָצון מִלְּפָנֶיךָ יְיָ אֱלוֹהֵינוּ וֶאֱלוֹהַי אֲבוֹתֵינוּ, אֶהֱיֶה אֲשֶׁר אֶהֱיֶה, אֵל עֶלְיוֹן, שֶׁתְּבַטֵּל מִמֶּנִּי כֹּל עִכּוּבִים וּמְנִיעוֹת, וְתָאִיר קַרְנִי וְתַגְבִּיהַּ מַזָּלִי, וַעֲשֵׂה עִמִּי צְדָקָה וְחֶסֶד וְתַזְמִין לִי אֶת בַּת מַזָּלִי, בְּחִירַת לִבִּי, כִּי אַתָּה מוֹשִׁיב יְחִידִים בַּיְתָה מוֹצִיא אֲסִירִים בַּכּוֹשָׁרוֹת: עֲנֵנִי יְיָ כִּי טוֹב חַסְדֶּךָ כְּרֹב רַחֲמֶיךָ פְּנֵה אֵלָי, וּכְשֵׁם שֶׁהִמְצֵאתָ לָאָדָם הָרִאשׁוֹן אֶת זִוּוּגוֹ בְּעִתּוֹ וּבְזַמְּנוֹ כְּדִכְתִיב: לֹא טוֹב הֱיוֹת הָאָדָם לְבַדּוֹ אֶעֱשֶׂהּ לּוֹ עֵזֶר כְּנֶגְדּוֹ, כֵּן תְּזַכֵּנִי וּתְסַיֵּעַ בְּיָדִי שֶׁאֶזְכֶּה לְהָקִים בַּיִת בְּיִשְׂרָאֵל בִּנְיָן עֲדֵי עַד, וְיִהְיֶה הַבַּיִת מְבֹרָךְ וּמֻצְלָח בְּרוּחָנִיּוּת וְגַשְׁמִיּוֹת, כְּדִכְתִיב: בְּחָכְמָה יִבָּנֶה בָּיִת וּבִתְבוּנָה יִתְכּוֹנָן וּבְדַעַת חֲדָרִים יִמָּלְאוּ כָּל הוֹן יָקָר וְנָעִים. וְתַּשְׁרֶה בְּבָתֵּינוּ תְּמִיד אָהֲבָה וְאַחֲוָה, שָׁלוֹם וְרֵעוּת, וְקַיֵּם בִּי: אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ, וְכֵן: יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יְיָ. זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְיָ וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה: הַרְאֵנוּ יְיָ חַסְדֶּךָ וְיֶשְׁעֲךָ תִּתֶּן לָנוּ. וּבָּרֲכֵנִי  נָא בַּבְּרָכָה הַכְּתוּבָה בְּתוֹרָתְךָ: יְבָרֶכְךָ יְיָ וְיִשְׁמְרֶךָ, יָאֵר יְיָ פָּנָיו אֵלֶיךָ וִיחֻנֶּךָּ, יִשָּׂא יְיָ פָּנָיו אֵלֶיךָ וְיָשֵׂם לְךָ שָׁלוֹם, וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל וַאֲנִי אֲבָרְכֵם. וְאַל יִהְיוּ חַטְּאוֹתַי, עֲווֹנוֹתַי וּפְשָׁעַי מוֹנְעִים הַטּוֹב מִמֶּנִּי, וּתְזַכֵּנִי לְתַקְּנָם עַל יְדֵי מִצְווֹת וּמְעֻשִּׂים טוֹבִים, אַךְ לֹא עַל יְדֵי יִסּוּרִין וָחֳלָאִים רָעִים, כִּי אַתָּה אֲדֹנָי טוֹב וְסַלָּח וְרַב חֶסֶד לְכָל קֹרְאֶיךָ: יְיָ קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי, הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ: שְׁמַע יְיָ קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי: אֲדֹנָי שְׁמָעָה, אֲדֹנָי סְלָחָה, אֲדֹנָי הַקֲשִׁיבָה, וַעֲשֵׂה אַל תְּאַחַר: הַאֲזִינָה אֱלֹהִים תְּפִלָּתִי וְאַל תִּתְעַלַּם מִתְּחִנָּתִי, הַקְשִׁיבָה לִּי וַעֲנֵנִי וּמַלֵּא כֹּל מִשְׁאֲלוֹת לִבִּי לְחַיִּים טוֹבִים וּלְשָׁלוֹם, כְּדִכְתִיב: וְהִתְעַנַּג עַל יְיָ וְיִתֶּן לְךָ מִשְׁאֲלֹת לִבֶּךָ: יְיָ צְבָאוֹת עִמָּנוּ מִשְׂגָּב לָנוּ אֱלוֹהי יַעֲקֹב סֶלָה, יְיָ צְבָאוֹת אַשְׁרֵי אָדָם בֹּטֵחַ בָּךְ, יְיָ הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ.

יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי, וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יְיָ צוּרִי וְגֹאֲלִי.

 

ü       נא לשמור על קדושת התפילה (טעון גניזה).

ב"ה

תפילה למציאת בן זוג (ניתן לאומרה בכול עת):

  תהילים פרק-קכא:

שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי: עֶזְרִי מֵעִם יְיָ עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ: הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל: יְיָ שֹׁמְרֶךָ יְיָ צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ: יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה: יְיָ יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ: יְיָ יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:

תהילים פרק-קל:
שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְיָ: אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי: אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד: כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא: קִוִּיתִי יְיָ קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי: נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר: יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְיָ כִּי עִם יְיָ הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת: וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:

יְהִי רָצון מִלְּפָנֶיךָ יְיָ אֱלוֹהֵינוּ וֶאֱלוֹהַי אֲבוֹתֵינוּ, אֶהֱיֶה אֲשֶׁר אֶהֱיֶה, אֵל עֶלְיוֹן, שֶׁתְּבַטֵּל מִמֶּנִּי כֹּל עִכּוּבִים וּמְנִיעוֹת, וְתָאִיר קַרְנִי וְתַגְבִּיהַּ מַזָּלִי, וַעֲשֵׂה עִמִּי צְדָקָה וְחֶסֶד וְתַזְמִין לִי אֶת בֵּן מַזָּלִי, בְּחִיר לִבִּי, כִּי אַתָּה מוֹשִׁיב יְחִידִים בַּיְתָה מוֹצִיא אֲסִירִים בַּכּוֹשָׁרוֹת: עֲנֵנִי יְיָ כִּי טוֹב חַסְדֶּךָ כְּרֹב רַחֲמֶיךָ פְּנֵה אֵלָי, וּכְשֵׁם שֶׁהִמְצֵאתָ לָאָדָם הָרִאשׁוֹן אֶת זִוּוּגוֹ בְּעִתּוֹ וּבְזַמְּנוֹ כְּדִכְתִיב: לֹא טוֹב הֱיוֹת הָאָדָם לְבַדּוֹ אֶעֱשֶׂהּ לּוֹ עֵזֶר כְּנֶגְדּוֹ, כֵּן תְּזַכֵּנִי וּתְסַיֵּעַ בְּיָדִי שֶׁאֶזְכֶּה לְהָקִים בַּיִת בְּיִשְׂרָאֵל בִּנְיָן עֲדֵי עַד, וְיִהְיֶה הַבַּיִת מְבֹרָךְ וּמֻצְלָח בְּרוּחָנִיּוּת וְגַשְׁמִיּוֹת, כְּדִכְתִיב: בְּחָכְמָה יִבָּנֶה בָּיִת וּבִתְבוּנָה יִתְכּוֹנָן וּבְדַעַת חֲדָרִים יִמָּלְאוּ כָּל הוֹן יָקָר וְנָעִים. וְתַּשְׁרֶה בְּבָתֵּינוּ תְּמִיד אָהֲבָה וְאַחֲוָה, שָׁלוֹם וְרֵעוּת, וְקַיֵּם בִּי: יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ, וְכֵן: יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יְיָ. זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְיָ וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה: הַרְאֵנוּ יְיָ חַסְדֶּךָ וְיֶשְׁעֲךָ תִּתֶּן לָנוּ. וּבָּרֲכֵנִי  נָא בַּבְּרָכָה הַכְּתוּבָה בְּתוֹרָתְךָ: יְבָרֶכְךָ יְיָ וְיִשְׁמְרֶךָ, יָאֵר יְיָ פָּנָיו אֵלֶיךָ וִיחֻנֶּךָּ, יִשָּׂא יְיָ פָּנָיו אֵלֶיךָ וְיָשֵׂם לְךָ שָׁלוֹם, וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל וַאֲנִי אֲבָרְכֵם. וְאַל יִהְיוּ חַטְּאוֹתַי, עֲווֹנוֹתַי וּפְשָׁעַי מוֹנְעִים הַטּוֹב מִמֶּנִּי, וּתְזַכֵּנִי לְתַקְּנָם עַל יְדֵי מִצְווֹת וּמְעֻשִּׂים טוֹבִים, אַךְ לֹא עַל יְדֵי יִסּוּרִין וָחֳלָאִים רָעִים, כִּי אַתָּה אֲדֹנָי טוֹב וְסַלָּח וְרַב חֶסֶד לְכָל קֹרְאֶיךָ: יְיָ קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי, הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ: שְׁמַע יְיָ קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי: אֲדֹנָי שְׁמָעָה, אֲדֹנָי סְלָחָה, אֲדֹנָי הַקֲשִׁיבָה, וַעֲשֵׂה אַל תְּאַחַר: הַאֲזִינָה אֱלֹהִים תְּפִלָּתִי וְאַל תִּתְעַלַּם מִתְּחִנָּתִי, הַקְשִׁיבָה לִּי וַעֲנֵנִי וּמַלֵּא כֹּל מִשְׁאֲלוֹת לִבִּי לְחַיִּים טוֹבִים וּלְשָׁלוֹם, כְּדִכְתִיב: וְהִתְעַנַּג עַל יְיָ וְיִתֶּן לְךָ מִשְׁאֲלֹת לִבֶּךָ: יְיָ צְבָאוֹת עִמָּנוּ מִשְׂגָּב לָנוּ אֱלוֹהי יַעֲקֹב סֶלָה, יְיָ צְבָאוֹת אַשְׁרֵי אָדָם בֹּטֵחַ בָּךְ, יְיָ הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ.

יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי, וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יְיָ צוּרִי וְגֹאֲלִי.

 

ü       נא לשמור על קדושת התפילה (טעון גניזה).

 

ב"ה

סגולות למציאת זיווג

 

למרות היות האדם בחירי מזווגים לאדם אשה לפי מעשיו (1) ובמידה ומעשיו רצויים לפני המקום אשתו תהיה לו לעזר, וכן הגמרא במסכת מועד קטן דף יח: מביאה חזקה (עפ"י שלושה מקורות) שזיווג האדם נקבע משמים: מן התורה ומן הנביאים ומן הכתובים מה' אשה לאיש, מן התורה דכתיב: {בראשית כד-נ} וַיַּעַן לָבָן וּבְתוּאֵל וַיֹּאמְרוּ מֵה' יָצָא הַדָּבָר לֹא נוּכַל דַּבֵּר אֵלֶיךָ רַע אוֹ טוֹב, מן הנביאים דכתיב: {שופטים יד-ד} וְאָבִיו וְאִמּוֹ לֹא יָדְעוּ כִּי מֵה' הִיא, מן הכתובים דכתיב: {משלי יט-יד} בַּיִת וָהוֹן נַחֲלַת אָבוֹת וּמֵה' אִשָׁה מַשְׂכָּלֶת.

לעתים עיכוב במציאת הזיווג נגרם כתוצאה מחסימה מסוימת הנגרמת ע"י האדם עצמו כגון: שפתח פיו לרעה שאמר:לעולם לא אתחתן וכד' ועל ידי כך סגר את מזלו (2) או ע"י אחרים באמצעות כישוף או הקפדה יתרה (3).

ארגון ערכים עורך סדנאות (בעיקר בסופי שבוע) לרווקים/ רווקות ומקנה כלים לבחירת בן/בת זוג לציבור שאינו דתי, הסדנאות מיוחדות במינם וברוח טובה, פרטים בטל':03-6147170

בכל שנה ב-טו בשבט מתקיים תיקון למציאת זיווג בישיבת השלום ברח' תחכמוני 1 בירושלים (מומלץ להיות נוכח בזמן התיקון!).

בכח עשיית צדקה וחסד (בממונו או בגופו) להגביה את מזלו של האדם (4) ובפרט לעמותות המסיעות לבתי ישראל כגון: : יד עזרא ושולמית, ארגון אפרת, צעירי חב"ד, וכד'.

סגולה למציאת זיווג לומר קידוש לבנה, וכן לומר ארבעים יום ברציפות שיר השירים, ובאם הגיעו בן/בת ישראל לגיל מתקדם – בצורך גדול התירו לנדור (וטוב לרשום את הנדר על דף) לומר:נשמת קול חי בפני עשרה, במידה וזוכים להקים בית בישראל, ועדיף לקיים את הנדר מיד לאחר החופה (5) ובכך זוכים גם לקדש שם שמים ברבים. קיום מצוות כיבוד אב ואם בהידור סגולה למציאת זיווג (אביעה סגולות). הספרים חכמת נשיםhttp://hanut.olam-jew.com/index.php?productid=231 המיועד לנשים, ו- בגן השלום http://hanut.olam-jew.com/index.php?productid=178 המיועד לגברים אשר חיבר הרב שלום ארוש נותנים כלים והכוונה, להקמת בתים טובים, והכול  בשפה השווה לכל נפש – מומלץ מאוד לקרוא ובפרט בתקופת ההיכרויות לחיפוש בן/בת זוג.

תיקון לנקשר ע"י מעשה כשפים: יקח קערה אחת, או דלי, וימלאנו מים. ויקח 70 מטבעות של שקל כל אחת, ולאחר מכן יקח את הקערה עם המים ויעמידנה מתחת למזוזה של פתח הבית והוא יעמוד בצידה השני מול המזוזה ויקרא את הפרקים בתהילים קיג – קיח (כולל) וכשיגיע לפסוק אנא ה' הושיעה נא  (הנמצא בפרק קיח) יקח מטבע אחת וישליכנה למים, וכך יחזור על הפסוק 70 פעמים, ובכל פעם ישליך מטבע אחד, ולאחר שיסיים ימשיך לקרוא עד תום פרק קיח, ואחר כך יבקש מחברו שישפוך על גופו את המים. ואת המטבעות יחלק לצדקה ויועיל לו בעזהי"ת (6).

הערות:

1.  ראה תלמוד בבלי מסכת סוטה דף ב, זוהר פרשת כי תבוא.

     במקרה של פתחון פה יש לעשות התרת קללות, על כח הדיבור, טוב לשמוע את הרצאותיו של הרב        יוסף צבי בן פורת באתר אמונה, והרב זמיר כהן באתר הידברות, ראה גם  ספר הזוהר תיקון יח,                  שיעורים בספר התניא קונטרס אחרון.

     ספר דרך ה' http://www.hebrewbooks.org/38531   לרבי משה חיים לוצאטו זצוק"ל זיע"א         (חלק ג) מסביר בהרחבה את השפעת הכישוף-ספר מומלץ, נציין כי עוון חמור לעשות כישופים            ופועל גם על מבצע הכישוף, ראה ספר שמות פרק כב, דברים יח, דניאל ה, ו-פירוש יונתן בן עוזיאל      ל-דברים כד: כִּי נֶפֶשׁ הוּא חֹבֵל.

2.  ראה מסכת שבת דף קנו:, זוהר פרשת יתרו.

3.  יש לומר את הנוסח המתאים ללא ברכה – ואין לאחר את קיום הנדר.

4.  לדעת באם העיכוב מכישוף, יש למלא שמן זית בתוך כוס זכוכית עד שני שליש מהכוס, ולכסות את כל הכוס מבחוץ עם נייר שחור, ויסתכל האדם בתוך הכוס, ואם נעשה כישוף-יראה את פניו בתוך הכוס הפוכות – ואם לא נעשה יראה פניו ביושר.

 

 

 

אחד משמות הבורא הוא אמת (מילה המורכבת מהאות הראשונה - א- , האמצעית - מ- והסופית - ת - של אותיות האלף בית במידה ונכלול את האותיות הסופיות מנצפ"ך סה"כ 27 אותיות).

 המילה אמת = 9 כיצד? א=1, מ=4, ת=4 סה"כ 1+4+4=9.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

א ב ג ד ה  ו  ז  ח ט

י  כ ל מ נ  ס ע  פ צ

ק ר ש ת 

למעשה המילה אמת נמצאת בכול הנבראים לדוגמא : עץ =90+70=160 אם נפחית 160 פחות הגימטריה הקטנה של המילה עץ (9+7) 16

 נקבל 160-16=144 נחבר את הספרות 1+4+4=9 (אמת).

דוגמא נוספת :שעון =300+70+6+50=426 נפחית את הגימטריה הקטנה של המילה שעון 426- 12=414=9 (אמת).

עפ"י תורתנו הקדושה, אחד משמות הבורא אמת והבורא מקיים את כלל הבריאה (ראה בהרחבה סדרת ספרים: שיעורים בספר התניא המבארים בטוב טעם ודעת ובשפה השווה לכל נפש חלקים נרחבים בתורת הקבלה על המשכת חיות ושפע והסברים על תורת הנפש- מומלץ בחום).

בהמשך לאמור, מובאת כאן שיטה שהשתמשו בה מספר מועט של מקובלים לפני מאות שנים (אותם מקובלים דאז השתמשו בשיטה זו בנוסף לשיטות אחרות) בכדי לבדוק תיאום בין בני זוג באמצעות חישוב מספרי של בני הזוג, כיום חלק ניכר מאנשי הקבלה משתמשים בשיטה המצ"ב (ללא שיטות נוספות ולעתים אף מטעים את הפונים אליהם מכוון שישנם מרכבים רבים כגון:תכונות אופי, משקעים מהילדות וכד' ולא ניתן לייעץ עפ"י חישוב מספרי בלבד). 

החישוב מתבצע באמצעות חישוב השם המקורי שניתן לאדם בלידתו בלבד (ללא שמות חיבה או שמות שנוספו).

יש לחשב את שם בן הזוג ואת שם בת הזוג (בגימטריה קטנה) ולהוסיף 16 ולהחסיר 9 עד אשר מגעים למספרים מ-1-10 ולפי התשובות ניתן לאבחן,

לדוגמא, נבדוק תאום בן ישראל ו-רבקה:

ישראל                               רבקה

3+1+2+3+1=10               5+1+2+2=10

נוסיף 16

10+10+16=36

נחסיר עד אשר נגיע ל-1-9

36-9-9-9=9 – ניגש לתשובות ונמצא "לא ישאנה, שיהיה ביניהם קטטה" כלומר הזיווג אינו מומלץ.

כך מובא בספר:

אם תרצה לדעת אם יישא פלוני את פלונית חשוב שם האיש ושם האישה והוסף על חשבונם יו והשלך אותם ט' ט'.

אם ישאר בידך ט'-לא ישאנה, שיהיה בינהם קטטה –לא מומלץ.

אם ישאר בידך ח' – יצליחו כי כוכבם חמה.

אם ישאר בידך ז' – יחיו שנים רבות ביחד, וימותו יחד, כי כוכבם לבנה. 

אם ישאר בידך ו' – רעה רבה ביניהם, כי כוכבם שבתאי – לא מומלץ.

אם ישאר בידך ה' – פעמים יהיו בטוב, ופעמים ברע כי כוכבם צדק.

אם ישאר בידך ד' – תהיה ביניהם אהבה ואחווה יתרה ופרנסתם יביאו מרחוק כי כוכבם חמה.

אם ישאר בידך ג' – תהיה ביניהם שנאה כי כוכבם ראש הדלי – לא מומלץ

אם ישאר בידך ב'- תחרות קטטה ואיבה לא יסור מהם כי כוכבם דגים-לא מומלץ.

אם ישאר בידך א' – הצלחה וטובה ושמחה ושלום יהיה ביניהם כי כוכבם נוגה.

ישנם זוגות שיכול להיות שיופיע אצלם בתוצאה ב' או ט' או ו' אולם האופי הטוב של אחד מבני הזוג יכול להשפיע על מערכת היחסים כך שיצליחו בחייהם יותר מזוגות שיצא להם ח' או ד' או א'.

טוב לחוש לשיטה הנ"ל כדעה נוספת, אך לא כדעה מכרעת, והכול לבורא יתעלה.

 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע