chiddush logo

שילוב מעלון בבית מפלסים

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 15/5/2019

 המעלון הוא כלי עזר יעיל וחדשני שנועד לתת מענה לאוכלוסיה בעלת מוגבלויות ובין היתר עבור מי שמתגורר בבית פרטי בעל מפלסים וברצונו לנוע בחופשיות בין הקומות. על מנת להבין את המשמעות של המעלון, כדאי לפגוש אנשים שהתקינו כזה בביתם ולשמוע על השינוי המשמעותי באיכות חייהם בטווח המיידי ובטח שבטח בטווח הארוך. המעלון מתאים לבני הגיל השלישי שמתקשים לטפס במדרגות, לנכים ולבעלי מוגבלויות אחרים ועבור כל אחד מותאם המעלון לו הוא זקוק. על מנת להתאים את המעלון בצורה האופטימאלית, יש לקבוע עם נציג בביתכם והוא ידע להתאים את המעלון למדרגות הבית, בין אם אלו הן מדרגות מעוקלות ובין אם אלו הן מדרגות ישרות וכן הלאה.

איך בוחרים מעלון נכון

עוד לפני שאתם ממהרים להתקין מעלון, כדאי שתדעו כי קיימים מספר סוגים שונים של מעלונים ובין היתר: מעלון כיסא, מעלון משטח, מעלון אנכי מעלון משופע, מעלון לשומרי שבת ועוד. על מנת לבחור במעלון האולטימטיבי ביותר עבורכם, חשוב להכיר את כל סוגי המעלונים, להבחין ביתרונות ובחסרונות של כל אחד מהם, לוודא ולבחון אילו מהמעלונים ניתן להתקין בביתכם ורק לאחר שתיוועצו עם הצוות המקצועי, תקבלו את ההחלטה הנכונה באשר לסוג המעלון אותו נכון לכם לרכוש.

אצל מי נכון לרכוש ולהתקין את המעלון

אם הגעתם להחלטה הסופית שאתם אכן מבקשים להתקין מעלון, זה הזמן להחליט אצל מי תרכשו ומי יבצע לכם את ההתקנה. כיצד בוחנים מי נכון עבורכם? בהתאם למספר פרמטרים ואלו הם:

·         מקצועיות ומוניטין – אחד הפרמטרים החשובים ביותר, אותם עליכם לבחון מבעוד מועד, הוא המקצועיות והמוניטין בהם מחזיקה החברה דרכה אתם עתידים לרכוש את המעלון. אך טבעי, שככל שהחברה מחזיקה בניסיון רב יותר, כך יהיה נכון יותר לבצע את העסקה דרכה.

·         וותק – חברות בעלות וותק רב יותר, הן חברות שנכון לסמוך עליהם מעט יותר, הן משום שהן שורדות את השוק לאורך שנים והן משום שהן רכשו ניסיון רב יותר במהלך הזמן.

·         שירותיות – כדי לקבל מוצר איכותי יותר, נכון לקבל גם שירות טוב יותר. ככל שתרגישו בנוח אל מול נציגי החברה וככל שהנציגים יענו על שאלותיכם ועל תהיותיכם, כך יהיה נכון ובטוח יותר לתקשר מולה.

·         אחריות – שימו לב כי עליכם לעבוד אל מול חברה אשר מספקת אחיות וביטוח על המוצר אותו אתם רוכשים.

·         מחיר ותנאי תשלום – משום שמעלון לא מסתכם בכמה מאות שקלים, עליכם לוודא כי החברה מאפשרת לכם תנאי תשלום נוחים.

לסיכום – מעלון עתיד לשנות באופן משמעותי את איכות ואת רמת החיים, כך שאם אתם שוקלים להתקין מעלון בביתכם, הפסיקו לשקול והתחילו לברר ובין היתר: מי החברה דרכה נכון לרכוש ולבצע התקנה, איזה מעלון מתאים לכם בצורה המדויקת ביותר ומהן העלויות אותן תאלצו לשלם בעבורו.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע