chiddush logo

רעיונות להרמת כוסית לראש השנה 2019 התש"פ

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 19/8/2019

 אנו בפתחה של שנה חדשה, התש"פ, ואחד החגים היהודיים המשמעותיים ביותר לפנינו: ראש השנה. נכון, הוא אינו אחד משלושת הרגלים, אולם בכל זאת, ראש השנה נחשב גם על פי היהדות הדתית וגם בקרב הציבור החילוני, כאחד החגים המשמעותיים בשנה. על משמעות החג, האור שלו, ובעיקר על רעיונות מקוריים לחגיגה והרמת כוסית לכבוד השנה החדשה, במאמר הבא.

משמעות החג בכלל ובעסק בפרט

לקראת חגיגת ראש השנה אנו עוצרים, שמים מאחורינו שנה שנסתיימה, ועומדים לקראת אופק פתוח של שנה חדשה, אשר מבשרת כל טוב. זהו זמן משמעותי בו אנו מתכוננים לעשרת ימי תשובה, שעוזרים לנו לחתום את השנה שהסתיימה, ולפתוח שנה חדשה, בכוונה טובה וכנה.

לא תמיד כל החגים מצוינים במקום העבודה, אולם ראש השנה הוא בהחלט חג אשר מצוין תמיד. לא תוכלו למצוא מקום שלא עושה הרמת כוסית לראש השנה, עוצר לרגע את רצף העבודה, ומציין את השנה החדשה אשר בפתח.

הרמת כוסית לראש השנה במקום העבודה

הרי ידוע כי האוכל מסמל שפע, עושר, ומקרב לבבות. באירועים חברתיים כמו גם אירועים במקום העבודה, בדרך כלל לוקחים בחשבון אוכל טעים וכשר למהדרין! ניתן לעשות הרמת כוסית לראש השנה מפנקת במיוחד, באמצעות מגשי אירוח לצוות העובדים! מגשים מלוחים, מתוקים, מלאי כל טוב!

מגשי אירוח מלוחים

מגשי אירוח מלוחים יכולים להציע קישים איכותיים ומובחרים, כגון קיש תרד ומנגולד, קיש פלפל קלוי, קיש בטטה. בצד של המלוחים אפשר גם ליהנות ממאפים, לחמים, פוקאצ'ות, מטבח איטלקים, סלטים ועוד ועוד. דמיינו לעצמכם מגשי אירוח כשרים למהדרין עם מיני קישים למשל, סלטים, ופוקאצ'ות. זהו בהחלט אירוע לכבוד השנה החדשה, שהעובדים שלכם לא ישכחו!

מגשי אירוח מתוקים

אם אתם מעדיפים להדגיש את השנה המתוקה, וללכת על הכיוון המתוק, הרי שמגשי אירוח מתוקים יכולים להציע לכם מגוון רחב של אפשרויות כגון בראוניז שוקולד, טארטלט פירות העונה, טארטלט פיצוחים וקרמל, כדורי תמרים, טראפלס, מאפים מתוקים, ועוד ועוד.. המגוון עשיר ביותר, כיאה לעושר ולשפע של השנה החדשה שמתחילה. תוכלו לפנק את העובדים ואת צוות שלכם במגשי אירוח יוקרתיים, כשרים למהדרין, שבהחלט ישרו הרגשה טובה בתקופה חשובה זו בשנה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע