chiddush logo

מחשב השקיה - תנו למחשב לעשות לכם את העבודה

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 2/7/2015

 בעלי גינה בעבר היו קמים כל בוקר עם הזריחה, משקים את הגינה, פותחים את הממטרות, מחכים חצי שעה או יותר, מפסיקים את הפעולה של הממטרה, מבזבזים כמויות אדירות של מים, מתעייפים מאוד מהעבודה הפיזית ואחרי כל זה- לא תמיד רואים תוצאות חיוביות. להשקות בעזרת דליים או להפעיל את הממטרות עצמאית אלו שיטות של פעם, שיטות שחלפו מזמן מן העולם ואם אתם בעלי גינה מתקדמים שרוצים לעבוד בשיטה החדשנית של היום- מחשב השקיה זה הפתרון המושלם עבורכם. מחשב השקיה חוסך לכם במים, חוסך לכם בהוצאות, חוסך לכם מאמץ פיזי, חוסך לכם טעויות ובעזרת תכנון נכון ומתאים של המערכת מסדר לכם את הגינה המושלמת. כבר לא צריך להשתמש בתזכורת, אין צורך לעבוד קשה, מחשב השקיה אחד יכול לפתור לכם את כל הבעיות והגינה שלכם תגיד לכם תודה בכל יום מחדש.

מחשב השקיה- היתרונות

מחשב השקיה לגינה הוא הדבר הראשון שאתם צריכים להשיג אחרי שהחלטתם שאתם רוצים להשקיע בגינה שלכם. מחשב השקיה דורש מכם מינימום מאמץ ומביא לכם מקסימום תוצאות מצוינות. את מחשב ההשקיה יש לכוונן לפי הצרכים שלכם וכך אתם לא מפסידים ימי השקיה, לא מבזבזים מים מיותרים, מנצלים עד תום עד תום את המים שיגיעו לכל פינה בגינה וכמובן חוסכים את המאמץ הפיזי שכרוך בהשקיה ידנית או בהפעלת ממטרות בכל יום מחדש. יש הרבה מאוד דרכים להפוך את הגינה שלכם לגינה שתמיד חלמתם עליה, אין ספק שמחשב השקיה זה הצעד הראשון בדרך לשם.

כיצד לתכנן נכון את מחשב ההשקיה?

לכל מרכיב בגינה מתאימים תנאים אחרים, כמויות מים שונות, שעות השקיה אחרות וכמובן שיש לקחת בחשבון האם מדובר בדשא, צמחים, גידולים וכו'. את הדשא למשל מומלץ להשקות בשעות הבוקר, כדי שהמים יוכלו להיספג בצורה מרבית עד שהשמש עולה ומחממת את האדמה. לחץ המים בצינורות בשעות הבוקר המוקדמות הוא חזק יותר ותכנון השקיית דשא לשעות הבוקר המוקדמות הוא המתכון לדשא ירוק ובריא. צמחים קטנים יש להשקות מדי יום אך בכמות קטנה יחסית. חצי שעה ביום זו בהחלט כמות מספקת לצמח או גידול קטן וכמות מים כזו לא תהיה נמוכה או גבוהה מדי עבורם. צמחים בוגרים יותר כבר יצטרכו כשעתיים השקיה ביום ולכן יש לתכנן את מערכת ההשקיה בהתאם למיקום של הצמחים הצעירים ושל הצמחים הבוגרים. בעזרת מחשב השקיה לא תצטרכו לחשב כל יום מחדש את הכמויות ואת הזמנים, המערכת תעשה זאת עבורכם. מחשב ההשקיה עובד כמובן על חשמל וניתן לתכנת אותו בכל פעם מחדש. בתכנון הראשון מומלץ להתייעץ ולבדוק עם איש מקצוע מנוסה כדי להבין מה הגינה שלכם צריכה. אחרי פעם אחת או פעמיים כבר תבינו בדיוק איך המערכת עובדת ותוכלו לעשות הכל בעצמכם.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע