chiddush logo

ציוד הגברה לאירועים בזמן הקורונה – עשה זאת בעצמך

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 18/6/2020

 בשיתוף טרטל - ציוד הגברה מקצועי

 

תקופת הקורונה ללא ספק הציבה ועדיין מציבה אתגרים משמעותיים עבור רובנו, וגורמת לשינויים מרחיקי לכת בתחומים וענפי פעילות שלמים. כזה הוא תחום האירועים החגיגיים, אשר הוקפא לחלוטין בחודשים האחרונים ועכשיו מתחיל להתאושש ולחזור לפעילות, גם אם במתכונת מעט שונה. בעוד מרבית האירועים החגיגיים הנערכים כיום נדרשים להיות במתכונת שונה מזו המוכרת, הדבר מצריך גמישות והתאמה מצד עורכי האירוע. בכל הנוגע לציוד הגברה לאירועים, האלטרנטיבות הקיימות כיום בשוק מאפשרות לבצע את ההתאמה בצורה מושלמת, ואפילו בכוחות עצמכם.

 

מערכות הגברה ניידות, מיקרופון אלחוטי איכותי ועוד – ציוד הגברה לאירועי שטח

מאחר ומרבית גני האירועים ואולמות השמחות עדיין אינם חוזרים לפעילות, רבים מהם נסגרו וגם אלו שעדיין פועלים אינם יכולים להתחייב יותר מדי במרבית המקרים (שכן ההנחיות משתנות כמעט מיום ליום), רבים בוחרים באלטרנטיבות שונות לקיום האירועים החגיגיים שתכננו, ואחת האלטרנטיבות המרכזיות בהקשר זה היא לקיים את האירוע באופן עצמאי.

במקרים רבים מדובר באירועי שטח – אירועים הנערכים בחצרות וגינות גדולות של בתים פרטיים, מקומות מאולתרים בחיק הטבע דוגמת פרדסים או חורשות פסטוראליות וכו'. במקרים אלו נדרשים בעלי השמחה או קרוביהם לארגן את האירוע כולו, כולל שכירת ציוד הגברה והבאתו למקום האירוע. לפחות בתחום זה ניתן לומר כי קיימים כיום פתרונות מקצועיים טובים ומספקים ביותר בארץ,דוגמת מערכות הגברה ניידות וציוד הגברה מקצועי המיועד גם עבור אירועי שטח. מערכות הגברה אלו כוללות את כל מה שנדרש מבחינת סאונד לצורך אירוע חגיגי, החל מרמקולים גדולים שיעשו שמח על רחבת הריקודים ועד למיקרופון אלחוטי באמצעותו ניתן להופיע או לשאת ברכות וכו'.

אירועים "מאולתרים" רבים שכאלו נערכו במהלך החודש האחרון בישראל, וציוד הגברה איכותי ונייד אותו ניתן להביא לכל מקום מהווה חלק הכרחי מהמערך הלוגיסטי של אירועים חגיגיים הנערכים בצורות מאולתרות ובלתי שגרתיות שונות בימים מוזרים אלו. מאחר והאירוע ה"קלאסי" והנוח להפקה עליו תכננו לא קורה במתכונתו הרגילה והמתוכננת, לפחות ישנם תחומים מסוימים (דוגמת ציוד הגברה) אותם ניתן לארגן בקלות בכוחות עצמנו, עבור אירוע בכל מקום ובכל זמן.

 

מה אתם צריכים מבחינת ציוד הגברה עבור אירוע בהפקה עצמית? 

עבור מי שמפיק בעצמו אירוע בימים אלו – מה נדרש מכם מבחינת מערכות הגברה וציוד הגברה בכלל?

ובכן, נרצה כאמור מספיק רמקולים גדולים, כתלות במקום האירוע ובכמות המוזמנים. אין בהכרח צורך במערכות הגברה עצומות ונרחבות וייתכן כי תוכלו להסתפק בכמה רמקולים גדולים בודדים. בנוסף, מגברים, מיקסר ופלטה של די ג'יי, אליהם תוכלו לחבר איזה אמצעי שלא תרצו (כיום מדובר בעיקר במחשבים, טאבלטים וסמארטפונים מסוגים שונים) על מנת לנגן ממנו את המוזיקה. מיקרופון אלחוטי אחד או שניים תמיד מועילים בזמן הברכות, ובמקרה ואתם מתכננים על הופעה של נגנים/זמרים/הפעלות לילדים או כל דבר אחר, ייתכן שכדאי להצטייד גם במיקרופונים נוספים דוגמת מיקרופון דש או מיקרופון אלחוטי נוסף. בדקו גם עם מי שמופיע איזה ציוד הגברה הוא מביא ולמה בדיוק הוא זקוק מכם.


קרדיט לתמונה: depositphotos


 

מזל טוב ושיהיה אירוע שמח ומרגש!

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע