chiddush logo

הדרך הבטוחה לשמור על פריטי יודאיקה

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 26/7/2021

עולם פריטי היודאיקה מגוון להפליא וכולל שלל דגמים ועיצובים מרהיבים ויוקרתיים שחלקם עוברים בירושה במשפחה וחלקם נקנו לכבוד אירוע חגיגי ומיוחד, כמו חתונה, מעבר דירה, הולדת ילד. לא פלא שרבים מפתחים כלפי מוצרי יודאיקה סנטימנטים ובאופן טבעי, מחפשים כיצד לשמור עליהם בבטחה.

איזו כספת תתאים לחפצי היודאיקה שלכם?
לא ניתן להפקיר פריטי יודאיקה שערכם ושווים גבוה בבית במקום החשוף בפני כולם. כספת מהווה אופציה לשמירה על פריטי יודאיקה בעת פריצה או מידיים זרות. עם זאת, כספת ביתית אינה מספקת את הפתרון הטוב ביותר, כיוון שקשה מאוד להסתיר אותה ולשמור עליה בכל שעות היממה.
אפילו אם הכספת הביתית עשויה מחומרים עמידים ופתיחתה מתאפשרת רק בטביעת אצבע או קוד אלקטרוני יתכן שפורצים יקדחו בקיר וינסרו את הכספת והפריטים ייגנבו.
קיימת גם אפשרות לאחסון מוצרי יודאיקה בבנק, אך לרוע המזל בשנים האחרונות הבנקים מורידים הילוך בכל הנוגע לשמירת פריטים בכספות בבנק ומדובר באופציה לא כל כך נוחה. רשימת ההמתנה ארוכה מאוד ויש סדרת מגבלות שיכולות לאתגר את מי שמעוניין לאחסן את החפצים כמו ביקורים מוגבלים ורק בשעות פעילות הבנק ומספר פעמים מוגדר מראש במהלך השנה. כמו כן, האבטחה על הכספת בבנק מוצעת בשעות הפעילות של הסניף.
הבשורות המשמחות הן שיש מענה
לאחסון חפצי יודאיקה בכספת והיא באמצעות כספות מאובטחות במתחמי כספות ייעודיים.

חדרי כספות פרטיים ומאובטחים לפריטי יודאיקה
חדרי כספות מאובטחים תוכננו ונבנו למטרת אחסון פריטים יקרי ערך. המתחמים מוגנים ושמורים על ידי שומר חמוש שנבחר בקפידה לתפקיד לאחר שעבר סדרת מיומנים דקדקנית שכללה פוליגרף וגם אימונים מתאימים לקראת ביצוע המשימה.
בנוסף, המקום מאובטח ומוגן על ידי מערכות אבטחה מהמתקדמות בעולם והכניסה לכספת מתאפשרת רק לאחר מספר שלבים ומעבר של שכבות אבטחה. כמו למשל, זיהוי מתקדם על בסיס תווי פנים לאחר סריקה של תמונת בעלי הכספת, כפי שצולם מראש וכן גישה המתאפשרת עם זיהוי טביעת אצבע ושימוש בכרטיס קרבה חכם.
מעבר לכך, אפשר לסמוך על המוצרים שהם בידיים הטובות ביותר גם נגד מפגעים שונים, כיוון שהמקום מחובר למערכת לזיהוי מפגעים שיכולה לזהות קידוח, הצפה, חדירה והמערכת מתריעה למאבטחים ואף מקושרת למערכת חירום נוספת במקרה שעולה הצורך לגיבוי ממוקדי אבטחה נוספים שנמצאים תמיד בכוננות.

גישה נוחה ובטוחה לתשמישי קדושה
לכל היתרונות הללו מתווספות איכויות נוספות: כספות חסינות מאש וממים מחומרים עמידים בצורה יוצאת דופן המגיעות במגוון גדלים, כך ששוכר הכספת יכול לבחור ולהחליט על גודל הכספת המבוקש על פי גודל מוצרי היודאיקה ותכולת הכספת או לפצל בין מספר כספות בגדלים שונים.
במתחמים ישנם חדרי התבודדות וטרקלין המתנה נעים. היתרון הנוסף לאבטחה היוצאת דופן הוא שאין מגבלה על שעות הביקור או מספר הביקורים בכספת בדומה לכספת בבנק. אפשר להגיע בכל יום במהלך השבוע בכל ימות השנה כמו גם בכל שעה של היום גם בהתרעה קצרה, למשל, אם ברצונכם למכור מוצר יודאיקה או לקחת אותו או לאחסן מוצר יודאיקה חדש שזה עתה נרכש.
הכספת מבוטחת בביטוח בינלאומי והחברים נהנים משמירה מרבית על דיסקרטיות כמו גם מיחס אישי ואדיב וטיפול מסור לכל אורך הדרך.
בכל הנוגע להפקדת מוצרים יקרים אין מקום להתלבטות – עדיף להשקיע מאשר להצטער. ניתן גם לבחור מתחם כספות קרוב למקום מגוריכם או עבודתכם כך שתתאפשר גישה נוחה ומהירה בעת הצורך. בנוסף כדאי לבחור רשת מתחמי כספות המשקיעה בחברי המקום במועדון חברים אקסקלוסיבי המספק גם מידע מקצועי ושירות
VIP.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה