chiddush logo

המדריך לבחירת נטלה לנטילת ידיים

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 19/6/2022

כמעט בכל בית יהודי אפשר למצוא נטלה עבור נטילת ידיים שמבצעים האנשים הדתיים שלוש פעמים ביום. קיימים כמה סוגים של נטלה וכל אדם בוחר את האופציה הנוחה ביותר עבורו ועבור בני ביתו.

רכישה של נטלה לידיים

כיוון שלא רוכשים נטלה לעיתים תכופות אלא נהנים ממנה לאורך שנים, קונים בדרך כלל נטלה אשר עשויה מאקריליק או פוליריזן שהם חומרים בטיב מעולה ומתאים מאד למטרה זו. כיוון שבתהליך נטילת הידיים מעבירים את הכלי בין יד ימין ליד שמאל והידיים הן רטובות, קיימת חשיבות רבה שיהיה זה חומר איכותי כך שהוא לא יחליק מהידיים ויישבר.

אופציות של נטלה לידיים

יש אפשרות לרכוש נטלה לנטילת ידיים מפוליריזן שהיא מהודרת בגווני אפור עם פסיפסים יפהפיים בגווני אפור, או לחלופין לבן מרהיב עם פסיפסים יפהפיים בגווני לבן וזהב. המוצרים הללו הם מרשימים מאד ומעניקים נופך מיוחד לכל מקום שבו הם ממוקמים.

אופציות נוספות של נטלה לנטילת ידיים הן מאקריליק בגוונים ייחודיים כמו זהב, כסף, מוזהבת או מוכספת, גוון, פנינה ופיתוחים ועוד. הייחוד של נטלה לנטילת ידיים הוא שהכול אחד מהם קיימים גוונים אחרים, בתהליך הייצור יש לכל אחד מהם טקסטורה אחרת, עיטורים מיוחדים והתוצאה היא מרהיבה ביותר.

בחירה של נטלה

לאור הדגמים יוצאי הדופן די קשה לבחור את הנטלה שתתאים לנטילת הידיים בכל בית. לכן כדאי להתאים זאת לנראות שבו ימוקם כלי זה, על פי המראה של הריצוף, אריחי הקרמיקה על הקירות, צבעם של הארונות וכו'. בדרך זו נטלה לנטילת ידיים תשתלב באופן מושלם בנראות הכללית של החלל ותהיה חלק אינטגרלי ממנו.

מתנות לכל בית יהודי

מי שמעוניין לרכוש מתנה ייחודית לזוג צעיר שנכנס לביתו החדש, או לכל אירוע משפחתי מרגש, נטלה היא אחת האופציות המובילות. זה מתאים לזוג צעיר דתי שזקוק לנטלה ראשונה וזה גם מתאים מאד לזוגות שנשואים שנים רבות והם ייהנו לקבל נטלה במתנה ולהשתמש בה ביום יום במקום בנטלה הקיימת שמשרתת אותם שנים רבות.

תמיד כיף לרענן את הפריטים הביתיים ולהכניס לשימוש נטלה חדשה בעלת מרקם עשיר ומראה יפהפה בגוונים המתאימים כמו אפור, מוכסף, מוזהב, לבן, שמנת ועוד. אצל רבים מהם קיימים פיתוחים מפתיעים וגם עיטורים בעלי מוטיבים מרתקים ולכן הימצאות הנטלה מוסיפה יופי רב בכל מקום שבו היא ממוקמת ברחבי הבית ולכן זוהי מתנה שימושית למשפחה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע