chiddush logo

בית מקדש משוכלל מהשמים

נכתב על ידי טל סייג, 29/10/2013

פחמן גימטרייה 178 שהוא 89*2 והמספר הראשוני ה89 הוא 461 גימטרייה הכותל ופחמן עם האותיות 182 גימטרייה יעקב, שכנגדו בית שלישי שיבנה בכותל מפחמן היוצא מהבל הפה של ישראל בשעת עסק התורה והתפלה והברכות והמצוות וכול מילי דרעותא דליבא שאנחנו חיים בעולם שהוא נברא על פי הדיבור של השם ובו ביתנו לכן מידה כנגד מידה נבנה לו את בית עולמים על ידי הבל פינו על ידי דיבורינו, שדבר כפול 2 גימטרייה בית 206*2=412.

 

וכשמחברים את כול הפחמנים האלו היוצאים מתוך הפה אחד לאחד נוצרת מהם אבן טובה הנקראת יהלום ונקראה פעם בפי חכמים ספיר, שהיא הכי יקרה הכי חזקה והכי יפה ולכן בטל הטעם לסתור בית מדרש משום שאפשר לבנותו טוב יותר חזק יותר או יפה יותר ויתקיים לעולמים על פי הלכה זאת.

 

פחמן עם הגימטרייה הגבוהה לנון הסופית העולה 700 828 כגימטרייה 3 פעמים הוי"ה צדקנו 276*3=828, שמה של ירושלים ובית המקדש לעתיד לבוא, גם עולה 6 פעמים שמו של משיח מנחם 138*6=828.

 

הוא גם התאריך הפרטי לסוף בית שני באלף הרביעי 3828 ג' אלפים תת כח.

 

וההתכה של כול הפחמנים האלו לכדי מקשה אחת נעשית על ידי חמימות הגוף של גופי הישראל כשמתגלה בהם אהבת חינם ומתפזר באוויר העולם ומחכה לשכלל את בית המקדש השלישי מהשמיים, כי אין זו רק מליצה שעל ידי אהבת חינם עתיד בית שלישי להיבנות אלה דבר גשמי שממש על ידי זאת החמימות של האהבה מותך אטום פחמן לחברו ועושה מקשה אחת את גוף חומרו של בית שלישי, כי אתה באש היצתה ובאש (אש האהבת חינם לקדוש ברוך הוא ישראל ואורייתא) עתיד לבנותה.

 

כי הוא נקודת תלפיות, תל שכול הפיות פונות אליו כדי לשכלל בו על ידי הבל פיותיהם את בית המקדש משוכלל מהשמים ואז באה רוח מיוחדת המוזכרת במדרשים מכול העולם ואוספת את הבל פיהם של כול ישראל שבהיה ובהווה מכול כדור הארץ וחמימות אהבת חינם שלהם ומתיכה אותם למקשה אחת משוכלל מהשמים במקום המיועד לה. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע