בתי דינים יחידה שבנפש שביחידה דיחידה שביחידה
בתי דינים של
יחידה שבנפש שביחידה דיחידה שביחידה:
צריך
לזה מי שיש לו רוח ונפש להבחין רצון הבתי דינים ההמה כי הוא דבר דק מאוד שאחרת
יוצא המשפט מעוקל נופל עמוד המשפט לקליפה שאם לא כן הוא עיניין דק שיש לנשמות האלו
להורות את האדם שבאו מנפילתם מהעתיד ויהיה צורך לעיניינם בדור הזה ולכן היתגשמו
כטיפה בדור הזה שאמרו לי אותם נשמות שמותפסי 1). ימי המשיח 2). תורה שלעתיד 3).
בית מקדש 4). כסא השם ושלמותו 5). גן עדן 6). עולם הבא 7). תחיית המתים 8). מלחמות
עמלק 9). המלכת מלך 10). כניסת סנהדראות ובתי דינים, - שלנו כלל לא מבוררים וזה
בכה וזה בכה ואף אחד לא נותן דבר לאשורו.
לכן
היתפרדו הנשמות העתידיות האלו, - המיתגלגלות לזיווג מיוחד של קבלה מעשית ואין תקנה
להודיע בעולם את מה שהם באו לבשר בעולם אלה באופן זה אך רק בצורה חד פעמית ולא
בריבוי ולא בפרהסייה ולא לדבר על זה בפומבי ומתוך גדרים מדוייקים שאין בהם העיניין
של הניאוף פריצות זימה זנות ביאות אסורות ערוות אסורות עריות אסורות הפקרות
והוללות ורוח שטות וטיפשות וכסילות שפוגמים במודעה ובגילוי דעת שלשמה העיניין נועד
וכך העיניין בסוף נודע לדור הזה.
ודע
שהכהגעה כביאה הזו לארץ בדור הזה היא מבוררת די צורכה והשם לא יעשה אות נס מופת
פלא דיבור אמירה קול בת קול נבואה רוח הקודש נוספת להודיע לאומה כי אכן הגעתנו
לארץ הזו בזמנה וכתיקונה כי השם עושה נס אות מופת פלא רוח הקודש דיבור בת קול
נבואה רק פעם אחת ולא חוזר על כך שוב גם ביאה שנייה בימי בבל פרס ומדי ויוון הייתה
היקש סופרים מדברי נביאים ולא ממש דיבור השם וזו ההגעה הזו בכלל היא היקש אחרוני
ריאשונים שמהם נעשה בהתחלה טיפטוף קל של באים ואחר כך הגעה המונית גם של הפחתי
שבישראל ולנשמות העתידיות לא הייתה בעייה בכלל עם המגיעים האלו רק כהגרי"ז
והמלבי"ם קו תוהו ואבני בוהו שיצאו הלא ראויים וישארו הראויים.



