נבהלתם ממהפיכת הבינה המלאכותית? תרגעו עם אופטימיזציה ל-Chat GPT
צ'אט ג'י פי טי הפך לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו. זה כמו ללכת עם גאון בכיס, ולשלוף אותו מתי שרק רוצים. אבל כמו כל הגאונים, יש בו גם מן השיגעון, והטירוף הזה, מסתבר שהוא מדבק. כולם משתגעים מזה, רוצים עוד מזה, אבל לא יודעים איך לצאת מזה. בלי אופטימיזציה ל-Chat GPT, אתם והעסק שלכם הולכים לאיבוד, וחבל, כי יש פה עושר אדיר לקבל ממנו.
שימוש נכון ב -Chat GPT אומר מינוף קיצוני שלא נראה בעבר של הידע העולמי כולו, מוח הכוורת
בלחיצת כפתור. זה באמת פנומנלי, זה באמת משנה את העולם, וזה באמת עכשיו או אף פעם
לא. מי שלא קופץ על העגלה הזו, מוטב שיסגור את העסק וילך לדוג.
אופטימיזציה ל-Chat
GPT – עבודה עם SEARCH GPT
המונח "לבדוק בגוגל" הפך שגור ממזמן, אבל גם גוגל בפאניקה, ממש כמוכם אגב, בגלל מנוע החיפוש של Chat GPT, הלא הוא Search GPT. כמו צ'אט, גם אנחנו ניתן לכם את החומר מעובד
ומוכן לעיכול, במספר
נקודות שיעשו לכם רגע סדר בראש:
·
הלקוחות שלכם עוברים, בין אם הם רוצים ובין אם
לא, לחיפוש מוצרים בבינה מלאכותית. זה קורה מעצמו, כי הטכנולוגיה משתנה, אז אין מה
להתעסק עם זה – צריך פשוט להבין את זה ולהתקדם עם זה.
·
אתם כבעלי עסקים חייבים להתאים את מאמצי השיווק
והנראות שלכם לדרך שבה מנועי הבינה המלאכותית מחפשים, סורקים, ובוחרים להציג מידע
על מוצרים ושירותים שונים.
·
יש עולם ידע שלם שנועד לאפשר למי שרוצה לצלול
לתוכו איך להנגיש את האתר, המוצר, הקטלוג וכיו"ב למנועי הבינה המלאכותית. לא,
אתם לא חייבים ללמוד את זה בעצמכם – יש מומחים שעושים את זה עבורכם.

מה בעלי עסקים
צריכים לעשות?
מעבר לפניה ישירה לחברת מסה מדיה, אתם
צריכים לוודאי כי התוכן שלכם עבר אופטימיזציה ל-Chat GPT, זה הכל. זה פשוט, אבל זה דורש את תשומת הלב
שלכם. אתם יכולים למשל להתחיל ולשוחח עם Chat GPT לגבי השוק שלכם, המוצר או השירות שלכם,
ולראות לאן השיחה הולכת. כך תבינו פחות או יותר את הכיוון.
בגדול, מנועי
החיפוש החכמים הללו, ובראשם Search GPT, מנסים לתת מענה בצורה של שיחה קולחת, בשפה מדוברת, כאילו ודיברתם
עם אדם אחר, ולא עם מנוע חיפוש. לכן התשובות שלהם מרגישות כמו שיח ולא כמו מודעה.
מכאן קל להסיק
כי חלק מתהליך אופטימיזציה
ל-Chat GPT
אומר שהטקסטים שמופיעים באתר שלכם צריכים להשתנות, ולהיות יותר נגישים לשיחה
קולחת. לא עוד כתיבה מליצית וסופרלטיבים מוגזמים, אתם רוצים סיכומים בנקודות,
וטקסט שמרגיש כמו שיחה, טקסטים שהבינה המלאכותית מתעדפת.
כמות המדיה כמו
התמונות והוידאו פחות חשוב לבינה המלאכותית, אז את אלו תשקיעו יותר ברשתות
החברתיות.



