chiddush logo

למטיל הישראלי

נכתב על ידי שניאור, 10/7/2016

 

אתר חידוש

https://www.shoresh.org.il/hidush/hidush.asp?id=573

 

 

למטייל הישראלי – שלום רב,

כתיבת שורות אלו נעשתה בכדי להסביר למטיילים הישראלים,

על החשיבות להתרחק מטמפלים בהודו ובתאילנד ביפן וכו'

טמפל היינו מקום עבודה זרה!

ועל פי תורת הקבלה לא טוב לצלם או להצטלם וכלל להיכנס למקום עבודה זרה,

ישנם מקרים רבים שיהודים פנו לרב המקובל רבי משה בן טוב זיע"א (ניתן לקרוא חלק מהסיפורים בספר קורא המזוזות) והוא ברוח קודשו אמר להם שלא טוב הם עשו שהלכו או הכניסו תמונות/פסלים של עבודה זרה לבתיהם.

 

 

Spiritual insights and study of the secrets of creation, search google:
Rabi Yossi Mizrachi, Revolution of truth
🎥

www.divineinformation.com

For more information of the matter, study the seven laws of Noah.

לישראלים : מקום זה – טמפל - היינו מקום טמא ביותר, כידוע כשם שיש דרגות בקדושה כך יש דרגות בטומאה, ומקום עבודה זרה מטמא ביותר.

מובא בגמרא בכל מקום שיש עבודה זרה (אמונה באליל\פסל) חרון אף במקום זה, כלומר העבודה הזרה גורמת להסתלקות השפע והטוב, ונמשך לתושבי המקום כל מיני צער, ומידת הדין מתוחה במקום זה ופוקדים אותם צרות שונות ומשונות רח"ל ואין שמירה ואין ברכה כי דחו רגלי שכינה.

וכותב הרמב"ם (פרק ג מהלכות תשובה הלכה ו-ח):
"ואלו שאין להם חלק לעולם הבא אלא נכרתין ואובדין ונידונים על גודל רשעם וחטאתם לעולם ולעולמי עולמים:
המינים, והאפיקורסים... והאומר שהבורא החליף מצוה זו במצוה אחרת וכבר בטלה תורה זו אע"פ שהיא הייתה מעִם ה', כגון הנוצרים וההגרים..."


• מומלץ לקיים מצוות תלמוד תורה - ותלמוד תורה כנגד כולם ! (כלומר שקולה מצוות תלמוד תורה כנגד כל המצוות) ולראות ברשת סרטונים : "שיעורים בספר התניא", הסרטונים מכילים תבונות על נפשו של האדם, כוחות הנפש, וההשפעה הנגרמת ללבושי נפש מהתחברות לעבודה זרה על פי תורת הקבלה.

אחיי ואחיותי היקרים ה' ישמרכם, שמעו נא את הרצאתו של הרב יוסי מזרחי  באתרו, קיימת הרצאה : "מהפכה עולמית" - הסברים וסודות שיפתחו לכם צהר על דברים שלא נלמדו.

לאור האמור, נציין כי גם שמיעה\ראיה של שיעור תורה ברשת נחשב למצוות לימוד תורה.

וספר הזוהר מסביר כי :" הקדוש ברוך הוא וישראל והתורה הם אחד" וכאשר יהודי לומד תורה הוא מתחבר לבורא העולם וחיבור זה מסיר ממנו עצבות ומבטל ממנו ומכל ישראל גזרות קשות, וההתמדה בלימוד התורה ממשיכה אושר ושלווה פנימית וחיבור לאור אין סוף.

על פי תורת הקבלה גבר או אישה שנכנסו לבית עבודה זרה, צריכים תיקון הכולל לפחות טבילה במקווה כשר, ואמירת ארבעים יום פיטום הקטורת.

בכדי ללמוד על המושג עבודה זרה ניתן גם לשמוע את סיפורו האישי של יצחק פנגר המתאר את תקופתו במנזר, הסרט נמצא באתר הידברות.

מומלץ בחום לישראלים המחפשים רוחניות אמיתית, להיכנס לאתר ערכים ולהירשם לסוף שבוע רוחני, סופי השבוע מתקיימים בכל העולם, בדרך כלל בבתי מלון, אוכל כיד המלך ובמחירים מוזלים מאוד (יותר מכל דיל), אוירה טובה מאוד, יש סופי שבוע למשפחות, לצעירים, לחיילים (מסובסד). במגוון נושאים כגון: מזלות, הכוחות הפועלים בבריאה, שם האדם והשפעתו על החיים, כוחות הנפש, שיפור דימוי עצמי ועוד - קיים מגוון הרצאות ואין חובה להיכנס להרצאות, לרווקים ולרווקות מתן כלים ועזרה בבחירת בן\בת זוג.
חוויה רוחנית מומלצת ביותר!

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע