chiddush logo

הידע שתקבלו במסגרת קורס עזרה ראשונה

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 29/5/2017

 אנחנו מאוד רוצים להרגיש נחוצים ויעילים, בעיקר כאשר אנחנו נקלעים לסיטואציה שבה אדם אחר נפצע או מאבד הכרה, כשאנחנו עדים לתאונת דרכים או כשאסון מתגלה לנגד עינינו. הדרך הטובה ביותר ללמוד איך לעשות זאת היא באמצעות קורס עזרה ראשונה, מסגרת שמעניקה לנו ידע וכלים חיוניים לכל צרה שלא תבוא. זוהי מסגרת חשובה, שכן אחד הנושאים המרכזיים – עוד לפני שתוכלו להגיש עזרה לפצוע – הוא אבחון הבעיה. רק אם נדע לזהות את הפציעה נדע איך לטפל בה, או לכל הפחות, איך לצמצם את הנזקים במידת האפשר עד להגעת כוחות ההצלה. אם כן, במסגרת קורס עזרה ראשונה נלמד, קודם כל, איך לאפיין פציעות שונות, לבדוק מדדים בסיסיים, לזהות את הבעיה ולמצוא את הפתרון הנכון עבורה.

 

זמן לפעול ביסודיות

אחת הבעיות העיקריות בשעות לחץ ומשבר היא אובדן היכולת להתמקד בסיטואציה ולהגיב לה באופן נכון ומועיל. אנשים רבים, כשהם נקלעים לזירת תאונה, עדים למצב שבו אדם אחר נחנק או מתקשה לנשום, או מתמודדים עם קרוב משפחה שסובל מפציעה כלשהי, עשויים לקפוא במקום. הפחד, המתח והחרדה עלולים למנוע את היכולת להגיב. מסיבה זו בדיוק, קורס עזרה ראשונה הוא נחוץ כל כך. במפגשים השונים במסגרת הקורס תקבלו ידע, כלים, טיפים וגם זמן תרגול, וכל אלה יסייעו לכם לפעול באופן מדויק וטוב בשעת חירום. בפעם הבאה שתיתקלו באדם שזקוק לעזרה, ובזמן שאחרים סביבכם דואגים להזמין אמבולנס או קופאים במקום, אתם תהיו אלה שתצילו חיים. כן, במקרים רבים העזרה הזו היא לא פחות מאשר מצילת חיים.

 

קורס עזרה ראשונה – גם עבורנו

לצד החשיבות האדירה שיש להשלמת קורס עזרה ראשונה בתקופה שבה תאונות דרכים, אירועי אלימות ותקריות טרור הם עניין כמעט שגרתי, הידע שתרכשו בקורס ישרת אתכם גם בבית. פעוט שנפצע או חלילה נחנק, אדם קרוב שמאבד הכרה או לקוח שנפצע במהלך השהות בבית העסק שלך, מצבים אלה יכולים להסתיים בצורה טובה הרבה יותר אם נדע להתמודד איתם טוב יותר. ההתנסות, ההיכרות עם המצבים השונים, היכולת לאבחן פציעות, להשתמש בתכולת תיק העזרה הראשונה וגם לאלתר מתוך התנאים הקיימים בשטח – כל אלה יחוללו הבדל משמעותי. אל תוותרו על ההזדמנות לקבל כלים מצילי חיים שיעזרו לכם להגיב כראוי בשעת הצורך, בוודאי כשמדובר באנשים הקרובים אליכם מכל.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה