chiddush logo

ניקיון לאחר שיפוץ – נקודות למחשבה

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 12/3/2018

בשעה טובה החלטתם לשפץ את הבית. אחרי שנים הגיע הרגע לשנות, לגוון ובעיקר לרענן. בין אם אתם מתכננים לשבור קירות, להחליף ריצוף או פשוט לוותר על המטבח הישן לטובת אחד חדש ומודרני, כדאי לחשוב גם על היום שאחרי. ליתר דיוק, כדאי לחשוב על מלאכת הניקיון ועל הזמן והאנרגיות שיידרשו כדי להעלים את כמויות האבק והלכלוך שיישארו בבית. מה צריך לדעת על ניקיון לאחר שיפוץ? התשובות לפניכם.

 

ניקיון לאחר שיפוץ דורש זמן

אם הניקיון השבועי שלכם דורש מכם שעתיים או שלוש (או אפילו מעט יותר), קחו בחשבון שבמקרה של ניקיון לאחר שיפוץ תצטרכו לעבוד קצת יותר קשה. זאת משום שבמהלך עבודות השיפוץ יתמלא הבית באבק, כמו גם בלכלוך וטיח שיהיה קשה לנקות. הלכלוך הזה מצטבר גם על ארונות המטבח, בפאנלים ובמסילות החלונות. בקיצור, ניקיון לאחר שיפוץ הוא פרויקט של ממש, כזה שהיינו שמחים לוותר עליו. למעשה, עם חברת ניקיון מקצועית וטובה אפשר לוותר עליו. במקום, צאו לארוחת צהריים טובה או להשלים את קניות הריהוט להשלמת מראה הדירה המחודשת. תנו לאחרים לעשות את העבודה במקומכם.

 

ניקיון לאחר שיפוץ מורכב יותר

גם אם השיפוץ עדיין לא הסתיים אתם כבר יכולים לנחש מה יקרה רגע לאחר שהפועלים יצאו מהבית. הריצוף היפה שלכם ייראה שרוט וחבול, עייף ושחוק. אתם יכולים לקרצף אותו לבד אבל הפתרון האידאלי הוא דווקא ביצוע פוליש. חברת ניקיון תוכל להציע לכם שירותים רבים ומגוונים לרבות ניקיון לאחר שיפוץ, פוליש קריסטל או וקס וגם שיקום לספות ולשטיחים שנפגעו במהלך עבודות השיפוץ. לעוד מיידע עבור לאתר של קליניקס

 

איך בוחרים חברת ניקיון?

ניקיון לאחר שיפוץ דורש, כאמור, זמן ואנרגיות. בהנחה שיש לכם עבודה, משימות ואתגרים אחרים על הפרק, אפשר רק להניח שאין לכם יום שלם או סבלנות לנקות, לשפשף ולקרצף. חברת ניקיון תוכל לטפל בנושא הזה במקומכם ולחסוך לכם המון זמן. מצד שני, רצוי בהחלט לבחור בקפידה רק חברת פוליש וניקיון שעונה על הצרכים שלכם. ניסיון ומקצועיות הם שני פרמטרים משמעותיים מאוד, ואין תחליף לחברה מומלצת שלקוחותיה שמחים לספר עד כמה התוצאה שקיבלו הייתה מושלמת. אתם יכולים למצוא שפע של חברות ניקיון באינטרנט וברשתות החברתיות, אבל כשאתם משווים ביניהן אל תתמקדו רק במחיר – שימו לב בעיקר לאיכות. רק כך יבוצע ניקיון לאחר שיפוץ שיהפוך את הדירה המחודשת למקום שכיף ונעים לשהות בו בכל שעה ביממה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע