chiddush logo

משיח מנחם שמו

נכתב על ידי טל סייג, 24/7/2019

 

"משיח מנחם שמו":

 

והנה מנחם גימטרייה חמץ 138 ובדורות האלו התדקדקה כבר קליפת חמץ של קו חיטה כנגד חסד כבחינת חוכמה שבעץ הדעת טוב ורע והיש למטה שלה כלחם מתוק לחם קל לחם לבן ולחם אחיד, - ומעורב כבר היטב בהרבה חומרים עד שבקושי 65% ממנו שייך בחיטה ולכן יש לו דין נילוש בפת ונלווים, ובאמת ביחס לפת החומה שחורה שהיו אוכלים דורות קודמים אם הייתה מביא להם פת של ימינו פקפוק גדול אם היו דנים אותה כפת הטעונה נטילת ידיים מוציא וברכת מזון.

 

כי בהתכללות רב דורית על פי ההלכה היא פטורה בעצם מנטילת ידיים וברכה על נטילת ידיים וברכת המוציא אלה לפני האכילה רק בורא מיני מזונות ואחרי האכילה לא ברכת המזון אלה בסוף רק מעין שלוש כך שבטלים באופן מסויים כטעימה מהלעתיד לבוא כול הכפרות על עץ הדעת טוב ורע וחטא העגל שפוסק מיתה על ישראל ועל המין האנושי כולו שמתבטלים, - כי בשלושת הקווים העיקריים של עץ הדעת חיטה גפן תאנה נופל חזק קו חיטה חמץ קמח גימטרייה נחמן מתחילים ליפול לכן עולה גם בברסלב קו נחמן של "האש שלי תוקד עד ביאת המשיח", כי הפת של ימנו כבר הושלם בה חלקים של תיקון הלחם כהכנה לתיקון הלחם דלעתיד לבוא "לחם" עם המם הגבוהה 638 גימטרייה אברהם יצחק יעקב שהוא 29*22 ש29 הוא המספר הראשוני העשירי כנגד 10 ספירות ו22 הוא הכ"ב אתוון ועניין הגפן העולה 27*29=783 שאחוז המספר העשירי הראשוני הזה 29 ב3^3=27 וכך משתכללת המכפלה.

 

והם עיקר הקידוש של סעודות השבת שאחריו הפת כי על ידי הגפן והחיטה שבסעודות ראשונה ושנייה של שבת כנגד יצחק ואברהם הוא עיקר תיקון הדעת שאחריו בא יעקוב שלימא ישראל סבא קדישא עמוד הדעת דקדושה המתוקן סופית.

 

גם מה שהרבה המאכלים המשביעים שכעיקר קביעת סעודה מוכנים כבר מחלופות קמחים של המיני קטניות למינהם שנתגלו בכללות הארץ הגדול בתקופות האחרונות, כגון של אורז סויה תפוחי אדמה תירס שומשום חומוס וכדומה שמיני העמילנים החיוניים מסופקים לאדם בתפריט התזונה הדיאטנית שלו מעומד על עוד קווים מלבד החיטה והדגן.

 

כך גם הקמח עובר בבתי החרושת החדשניים להכנת כול מיני הדגן, (הדגן עם נון גבוהה תרע"א מ"ה אוהב שבת משיח*2), - עיבודים חדשניים ומתדקדק היטב וגם "משיח נחמן שמו", עולה בדורות האלו על ידי ברסלב כי נפל קו קמח באשר הוא גימטרייה 148 גימטרייה נחמן.

 

לכן תאריך לידתו של הרבי התרס"ב 5662 שמחצתו 2831 תאריך עלית שפיטת עלי הכוהן כפי המבואר בתחילת ספר שמואל הנביא א', - שכן שלמות עבודתו המלחמה באמורים הכנעניים עובדי העבודה הזרה של דגון ב2871 עליית שמואל הנביא שהיא בימנו תחילת השטורם הגבוהה מהתשמ"ב כפליים 2871*2=5742.

 

שהם הקליפת דגון הזאת היא בעצם ובשורש הלעומת דטומאה לברסלב וחב"ד חמץ דקדושה וקמח דקדושה תפוקות הדגן של ישראל  שהם עניין נחמן ומנחם.

 

לכן לקייתם של האמורים הרשעים הוא על ידי העכברים שהוא בחינת מלך שביעי בתוהו חנן בן עכבור כנגד דור שביעי של הרבי מנחם מנדעאל שניאורסאהן בן חנה מלובאויץ זצוק"ל נבג"מ זי"ע ציס"ע זת"ע.

 

וכן הוא כפסקי הרמב"ם שאם מת האותו בחזקת משיח ולא היקים בעולם הזה בנגלה לעיני בשר ודם בית המקדש השלישי במקומו הרי אין זה משיח ודאי אך לא שלל שם שהיה בחייו בחזקת משיח כי משיח בחזקתו כנראה שהיה לאור כול ההסברים האלו.

 

ואל יאמרו היחייסטים שהוא משיח ודאי משום שהקים בית מקדש במקומו בעליונים ומחכים רק להתגלותו לעני בשר ודם בנגלה במקומו המיועד לו על ידי עניינם "פקיחת עיניים", כי באמת כבר בימי שלמה המלך כאשר שלמה המלך ע"ה השלים בניית בית ראשון צר השם יתברך צביונה של ירושליים של מעלה עם בית המקדש של מעלה כעניין בית ראשון שלמטה בנגלה לעיני בשר ודם ואם הרבי תיקן שם איזה תיקון בבית מקדש של מעלה מה טוב כי כפי שאמרתי לא שללתי שהוא בחזקת משיח שיש לו רשות לשכזה דבר אך אין העניין עושה אותו עדיין באיזה שהיא צורה שום משיח ודאי.

 

לכן אמת ונכון שהרבי האחרון של חב"ד הוא טעימה בשש האלפים הראשוני הזה של תולדות העולם, - מהלעתיד לבוא המיוחל של משיח צדקנו מלך המשיח הוי"ה צדקנו והיה משיח אמת ולא כזב אך התיקון השלם של קליפות חמץ לחם חיטה קמח פת וכול אלו הוא רק לעתיד לבוא לכשישתנו אף הטבעים של החיטה והדגן עצמם, ומיני העמילנים והתאית החיוניים הבסיסיים שהם עיקר מזונו המשביע של האדם עצמם וזה עוד תלוי בטבעי העולם ובשחר ימים שכזה אין זה הזמן לזה עדיין כלל וכלל, - אלה רק באלף השביעי מלשון ההשבעה והשביעה לאלפיים תורה אחרי התרי חרוב באלף התשיעי.

 

אז עניין המצה הלעומת דקדושה שיש לנו כיום לחמץ שכן מצה עם האותיות גם 138 יוכל לפנות את מקומו גם בקורבנות במקדש יום יום שהיו גם במנחות וגם בלחם הפנים לא חמץ וגם בעניין חג הפסח.

 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע