chiddush logo

האלוק האמיתי שצריך להאמין בו

נכתב על ידי טל סייג, 21/7/2020

 

" ועל אלוקי אבותיו לא יבין", - "ולאלוה אשר לא ידעו אבותיו יכבד", - "ובא עד קיצו ואין עוזר לו". דניאל פרק י"א, פסוקים ל"ז, ל"ח, מ"ה.

 

דע שרוב הגזרה הזאת כבר נתבטלה מעל הימים האלו ונדחתה לעוד אלפי שנים כי המדינה הזאת שומרת כללית כנגד שלושת האבות על שלוש כללים בסיסיים של האבות כדלהלן:

 

כנגד אברהם אבינו ע"ה ואלוקי אברהם שלנו על שביתת מסחר כללית בשבת שכן אברהם אבינו ע"ה דקדק מאוד בהלכות שבת קודש.

 

וכנגד יצחק אבא קדישא יש גדרות הלכות כשרות כלליים די טובים במאכלות והמשקים המוגשים ונקנים במרכולים הממלכתיים בישראל בכביאה הזאת לארץ כנגד הביאה לי מטעמים של יצחק בברכות ליעקוב אבינו.

 

וכנגד יעקוב יש דרגה מסויימת של פרישות וצניעות בעולמות המלבוש וטכסיסי הזיווג שבין יהודים ליהודיות שמבדילים בייננו היהודים והיהודיות לבין אומות העולם הכלליים ודרכם בכך, כך שנשאר עניין צביון אלוקי יעקוב היהודי השונה מדרכי עולמות המלבוש והזיווג וההתרועעות שבין גברים לנשים שלא כמו השאינם ישראל.

 

וככה על ידי שבת כשרות צניעות המדינה מונהגת עדיין על ידי מקיף הרחוק הכללי והרשימו וההאצילו הכללי של אלוקי אברהם אלוקי יצחק ואלוקי יעקוב שהוא כן אלוקי אבותינו ונרפא מהדור הזה שמכבדים לאלוק שלא ידעו אבותינו ולא מבינים כלום באלוקי אבותינו.

 

לכן צפו וראו לבאות שנעזר על ידו בכול מיני דרכים ולא ננטש לאנחות מול הצרות והגזרות וההצרות עלינו הפוקדות אותנו בדורות האלו על ידי השם יתברך אלוקי אבותינו על ידי כך שכן אוחזים עדיין ברשימו האצילו מסויים מדרכיהם הטובות והזכורות לטוב.

 

כי מי שניסה להפיק קטגור מרושע על אמונם ובטיחתם של היהודים והיהודיות החילונים הפשוטים שלא מכירים באלוק שלנו של כולנו של כול ישראל באשר הם בלי יוצא מן הכלל בהחלט באמת אמן ועוסק באלוק שלא ידעו אבותינו הוא שקרן כרוני, - כי האלוק שהחילונים מאמינים בוא היה ידוע לאבותינו והוא התייחד איתם והם (האבות הקדושים ע"ה) מיודעים בעיסקי כול עמם והדתיים חרדים שחושבים ומאמינים שרק הם בעל מותפס אלוקות תקין טועים ומטעים כי עם ישראל באשר הוא לא סר בכהוא זה מאלוקי אבותינו.

 

אדרבה מרגע שנקרעו הדתיים החרדים מהשער הכולל של הרוב הארי של ישראל הם המציאו להם הוי"ה מצוץ מהאצבע שלוף מהמותן והשרוול שבדו מליבם ויש חמש כאלו שמכהנים שם בעולמות התוהו בעולמות ההוי"ה, שהם הוי"ה כוזביים כדלהלן: של הפרושים הגבוהים ברום תוהו של החסידים באמצע תוהו של המתנגדים בתחתית תוהו משמואל של הספרדים בתחתית תוהו באמצע ושל הכיפות הסרוגות בתחתית תוהו מימין וכולם אליהם הם מעלים את הסך ב"ן למלכים דתוהו והתפלה והתורה והמצוות ונשארים אחר כך בגן עדן ערום וערייה חוסר כול צמא ורעב שאלו הקומות של התוהו אכזריות וחסרות רחמים ולא נותנות להם שום חלק טוב בבא ובתחיית המתים ובימות המשיח ובגן עדן לכן החילונים פרשו מהם כדי לא לאבד את זמנם לריק בהזנת קומות תוהו חסרות משמעות שלא יתנו להם שום חלק טוב אחרי הפטירה וטעמם עימם.


כי למשמאילים בה סמא דמותא ולא בעולם הזה בעולם הזה יתכן שתיפטר מהעולם הזה בזיקנה ושיבה טובה אלה בד' מדורים הגבוהים בעולם הנצח בעולם הבא תחיית המתים גן עדן ימות המשיח וכול דברי החיים האלו המקווים שמחכים להם.


כי אף על פי שבערך הגאולה העתידית מאוד זהו שחר ימים עוד מוקדם מאוד כבר עבר הרבה מאז שהיה מותפס ההוי"ה אלוקים של אברהם יצחק ויעקוב צלול וחדרה בו כבר הרבה עכירות ואין הסידרות דקדושה האלו עולות יתר למקורם בעתיק ובא"ק אלה לכוזביות ושיקריות מוחלטת.

 

לכן יכוון האדם בריש כול תפילותיו ומצוותיו בשם כול ישראל באמת בלי יוצא מן הכלל כלל וכלל, - וכול ישראל באשר הם ערבים זה לזה וכך יעלו מצוותיו תורותיו ותפילותיו להוי"ה שלנו אלוקי אברהם יצחק ויעקוב אהיה אשר אהיה עתיקא קדישה אל הא"ק הקדוש, - ולא הכוזביות הזו.





כי כשממציאים ובודים מן הלב מצוות לא תעשה שלא קיימות בכהוא זה בתרכ"א מצוות ופירטי פרטיהם ההוי"ה העליון שאתה אוחז בו בתור אלוק שלך מופיע לו מגלב וקולר בידו השמאלית ושינים מזדקרות לינוק אותך מכוח כול הלא תעשה השיקרי כי לא תעשה זה יצחק ויצחק זה הביאה לי מטעמים והמצוות לא תעשה המומצאות מושכות יניקת תזונה לקיום קומה של הוי"ה שיקריים בתוהו בעליונים שאוכלים לאדם את כול הקומה שנועדה אחר כך לשרת אותו בגן עדן בעולם הבא ובתחיית המתים ובימות המשיח.


 


במיוחד בעיסקי יסוד שהעניין שם מורכב מאוד והיסוד נקרא מאכל וכול הלא תעשה השיקרי הזה על הברית והיסוד מעצים מאוד את ההויות הכוזביות ומשום שכשאדם לא מדיח את כלי הספירן שלו הם מתמלאים עכירות הוא בקלות מתקשר אחר כך בעבודת השם שלו להויות שיקריות ועכורות.


 


לכן ישתדל האדם הירא בחינת עשה הניתק ללאו לא להאמין באלוק אחר זולתו להתנקות ביסוד תדיר קדמיים ואחוריים להתפנות הגדולים כי שתפיסתו בהוי"ה שלנו של כולנו של כולם של כול ישראל באשר הם בלי יוצא מן הכלל כלל וכלל תהיה זכה ברה ונקייה השם יעזור על דבר כבוד שמו.




 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע